Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας 2016- leg2- Όπως στα παλιά Ακρόπολις…

Με ένα σκέλος που θύμισε παλιά καλά «Ακρόπολις» όσον αφορά τη διάρκεια και τον αριθμό των ειδικών, ολοκληρώθηκε η 2η ημέρα του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδας που προσμετράει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων. Παράλληλα αυτή ήταν η πρώτη από τις 2 ασφάλτινες ημέρες του αγώνα που μετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων. Το σκέλος περιλάμβανε 10 (!!!) όμορφες ασφάλτινες ειδικές στην Πελοπόννησο, εκ των οποίων οι δύο διεξήχθηκαν με «προβολιέρες», ενώ δυστυχώς για ακόμα μια ημέρα ο κόσμος έλαμψε δια της απουσίας του.

pedro

Στον αγωνιστικό τομέα, και όσον αφορά στον Ευρωπαϊκό αγώνα οι Ιταλοί «Pedro»-Baldaccini με Lancia Delta Integrale 16V «παίζουν εν ου παικτοίς», έχοντας δημιουργήσει διαφορά ασφαλείας από τους αντιπάλους τους από την πρώτη κιόλας ημέρα. Οι Παναγιώτης Παραδείσης- Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort RS) κρατάνε σφιχτά τη δεύτερη θέση, μπροστά από τους Σπύρο Πετρίδη- Απόστολο Πάλλα (Toyota Corolla AE86), που ρίχνουν και μια κλεφτή ματιά στους καθρέφτες τους, βλέποντας τον Αυστριακό Georg Reitsperger με συνοδηγό τον Βασίλη Χαρίτο και το Golf τους να ροκανίζουν τη διαφορά.

paradeisis1

Στον ελληνικό ασφάλτινο αγώνα ήρθαν τα πάνω κάτω στην τελευταία ειδική! Οι Γιώργος Μουρτζούκος- Νίκος Καραδημήτρης οι οποίοι έκλεψαν την παράσταση οδηγώντας ταχύτατα την BMW 2002 εγκατέλειψαν και παρέδωσαν την πρώτη θέση στους Παναγιώτη Παραδείση- Κώστα Ποιμενίδη (Ford Escort RS). Το πλήρωμα του Escort ξεπέρασε τους Λευτέρη Μανδρούκα- Νίκο Τσάδαρη (Porsche 911) στις νυχτερινές ειδικές και θα έχουν ωραία μάχη μεταξύ τους στις διαδρομές της Κυριακής. Οι Σπύρος Πετρίδης- Απόστολος Πάλλας (Toyota Corolla AE86), οι εξαιρετικοί σε κάποιες (!) ειδικές Φραγκίσκος Σταφυλοπάτης- Νίκος Μαργέτης (Talbot Sumbeam Lotus) και  οι Γιώργος Χωριανόπουλος- Τάκης Φωτεινόπουλος (Audi 80) κλείνουν την πρώτη πεντάδα.

mandroukas

Εκτός των Μουρτζούκου- Καραδημήτρη δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την πρώτη ασφάλτινη ημέρα οι πολύ καλοί στο χώμα Γιάννης Πάλμος- Φωτεινή Ψαρράκου (Peugeot 205) που είχαν 2 σκασμένα ελαστικά και μόλις μια ρεζέρβα, οι Γιάννης Καλαϊτζιαν- Μαριάννα Καλογηράτου (Fiat Ritmo) με πρόβλημα στην ανάρτηση και οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου- Κώστας Σούκουλης (Lancia Delta Integrale) με πρόβλημα στα ηλεκτρικά.

Το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας ολοκληρώνεται την Κυριακή με τις τελευταίες 4 ειδικές του αγώνα μήκους 35 χιλιομέτρων, με τα αγωνιστικά να τερματίζουν στην όμορφη πόλη του Ναυπλίου μετά τις 2 το μεσημέρι.

Αποτελέσματα 2ου σκέλους:

res2

http://www.moto-live.info/admin/HTML/SSGC15.pdf

Αποτελέσματα 1ης ασφάλτινης ημέρας (ελληνικό):

res2gr

http://www.moto-live.info/admin/HTML3/SSGC15.pdf

Comments are closed.