Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2016 – 8. Ανάβαση Πλατάνι “Πιτίτσα” – preview: Η τελευταία πράξη!

Ο πιο επιτυχημένος θεσμός αυτοκινήτου στη χώρα μας, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων οδεύει προς το τέλος του. Η Ανάβαση Πιτίτσας που επιστρέφει μετά από αρκετά χρόνια στο καλεντάρι του πρωταθλήματος ρίχνει την αυλαία του θεσμού, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, καθώς 94 οδηγοί έχουν δηλώσει συμμετοχή. Μπορεί το τοπίο στις περισσότερες κατηγορίες να έχει ξεκαθαρίσει, ωστόσο το ενδιαφέρον παραμένει έντονο και σίγουρα όσοι βρεθούν στο βουνό θα αποζημιωθούν.

13606575_649272358554507_276693131561024423_n

Στην ομάδα Ν, ο τίτλος έχει ήδη κριθεί και συνεπώς οι απουσίες είναι αρκετές. Στα «μεγάλα» της κατηγορίας έχει δηλώσει συμμετοχή μόνο ο Δημήτρης Παπανικολόπουλος που επιστρέφει στους αγώνες με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX. Χαρακτηριστικό του έντονου συναγωνισμού που επικράτησε φέτος στη Ν έως 2 Λίτρα είναι το γεγονός πως το μέτωπο είναι ανοικτό στην κατηγορία, με τους Νίκο Κόμνο (Peugeot 106 S16), Σάκη Γιαννούλη (Peugeot 106 S16) και Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic) να κονταροχτυπιούνται για τον τίτλο. Οι δύο πρώτοι ισοβαθμούν στην κορυφή της βαθμολογίας και θα τα δώσουν όλα για τη νίκη στην Πιτίτσα. Δυστυχώς ο τρίτος της βαθμολογίας, Δημήτρης Μπρίλλης απουσιάζει από το τελευταίο ραντεβού της χρονιάς. Ανεβάζει ρυθμό αγώνα με τον αγώνα ο Δήμος Παναγουλόπουλος (Citroen Saxo VTS), γι’ αυτό μην εκπλαγείτε αν τον δείτε να πετυχαίνει την πρώτη του νίκη στην κατηγορία. Για τους 25 βαθμούς της πρωτιάς θα αγωνιστούν οι Γιάννης Σουλάνης (Honda Civic Type R) και Κώστας Καραθανάσης (Honda Civic Type R) οι οποίοι πραγματοποιούν ντεμπούτο με τα νέα τους αυτοκίνητα.

14467132_10154473303290050_1789390272_o

Στην Ομάδα Α, κανονικά το παρών δίνει ο φετινός πρωταθλητής, Παναγιώτης Λιώρης που με το Ford Escort WRC εκπροσώπησε επάξια τη χώρα μας στο FIA Hillclimb Masters πριν λίγες ημέρες. Την πρώτη του εμφάνιση επί ελληνικού εδάφους θα κάνει το Seat Leon S2000 του Αντώνη Χατζηβασιλείου και μένει να δούμε πόσο εύκολα θα συνηθίσει το νέο του «παιχνίδι» ο Πατρινός οδηγός. Έχοντας ήδη στεφθεί πρωταθλητής στην Α έως 2 Λίτρα, ο Σπύρος Βοργιάς δίνει το παρών με αναβαθμισμένο, λόγω Τσεχίας, Peugeot 106 S16. Να σφραγίσει τον τίτλο στην Α7 θέλει ο πρωτοπόρος Νίκος Τσέρτος (Honda Civic Type R), ενώ για τη διάκριση θα αγωνιστούν οι Χρήστος Μάντεσης (Honda Civic Type R), Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport). Ικανότατους οδηγούς έχει συγκεντρώσει και η Α6, στην οποία αναμένονται όμορφες μάχες. Οι Γιαννιώτες Βαγγέλης Τσιούρης (Peugeot 106 S16), Βαγγέλης Μπλάτζος (Peugeot 106 S16) και Κωνσταντίνος Παπαχρήστος (Citroen Saxo VTS) εντυπωσιάζουν σε κάθε τους εμφάνιση και ταξιδεύουν μέχρι την Αχαϊκή πρωτεύουσα με στόχο τη νίκη. Να δυσκολέψουν το έργο τους θέλουν οι Νότιοι, «Κανέλλος» (Peugeot 106 S16), Γιάννης Δρακόπουλος (Peugeot 106 S16) και Ανδρέας Μαργαρώνης (Citroen Saxo VTS). Να σφραγίσει την κατάκτηση του τίτλου στην Α5 επιδιώκει ο Βασίλης Μπάτζανος με Peugeot 106 Rallye που φέτος έκανε απόπειρα και σε ισχυρότερη κλάση.

14455820_10154473306900050_1001209050_o

Ο εντυπωσιακός τη φετινή χρονιά Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500) είναι το φαβορί για άλλη μια επικράτηση στην Πιτίτσα στην ομάδα Ε, έχοντας βέβαια να αντιμετωπίσει, εκτός από τον Σάκη Τροβά (BMW M3) αρκετούς δυνατούς οδηγούς από την Πελοπόννησο, όπως ο Βασίλης Ντέρμας (BMW M3 E30) και ο Σωτήρης Σπυρόπουλος με ίδιο αυτοκίνητο. Στα «μικρά» της Ε, μια πλειάδα ικανότατων οδηγών θα μονομαχήσει για τους 25 βαθμούς της πρωτιάς, με τον Παντελή Βασιλειάδη παρ’ ότι έχει στεφθεί ήδη πρωταθλητής, να δίνει κανονικά το παρών. Από εκεί και πέρα, ο Χαλκιδαίος Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MKII) είναι υπολογίσιμη δύναμη, όντας κυπελλούχος της Ε11, ενώ ταχύτατοι είναι και οι Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX) και Παντελής Τζικόπουλος (Ford Escort MKII). Οι Πατρινοί Παναγιώτης Αγγελόπουλος (Peugeot 205 Maxi) και Κωνσταντίνος Κουνιάκης (Citroen AX), αλλά και ο Γιώργος Παπαθανασόπουλος (Suzuki Swift) καραδοκούν για την έκπληξη στην κατηγορία.

Τη χαρά να δουν από κοντά το αυτοκίνητο-κόσμημα του πρωταθλητή στη Formula Saloon, Μάριου Ηλιόπουλου θα έχουν οι φίλοι που θα βρεθούν στην Πάτρα το διήμερο του αγώνα. Ο Mario θα αγωνιστεί με το Ford Fiesta WRC με στόχο τον άτυπο απόλυτο χρόνο ημέρας, θέλοντας παράλληλα να ξεσηκώσει τα πλήθη. Με ενδιαφέρον αναμένεται η επιστροφή του Νικόλαου Περατινού με το ανανεωμένο Ford Escort Cosworth. Οι Αργύρης Τσούλος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) και Πιτ Παρθένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) σίγουρα δεν θα μείνουν σε ρόλο κομπάρσου στη μονομαχία των Ηλιόπουλου-Περατινού, ενώ ταχύτατος είναι και ο Σπύρος Παπαδόπουλος με το θηριώδες Ford Escort MKII. Στα δικίνητα της κατηγορίας, μπορεί οι πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να απουσιάζουν, ωστόσο μια πλειάδα Ζακυνθινών δίνει το παρών, καθώς ο αγώνας προσμετράει και στο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Οι πρωτοπόροι της Formula Saloon στο συγκεκριμένο θεσμό Χριστόφορος Γερολυμάτος (Toyota Starlet) και Γιάννης Βούρτσης (Fiat Punto) θα μονομαχήσουν με στόχο την κατάκτηση του κυπέλλου. Όσον αφορά την κατηγορία Ν-Α-Ε του υποβαθμισμένου αυτού θεσμού των αναβάσεων, ο Ρένος Παπαδάτος (Peugeot 106 S16) έχει σοβαρό προβάδισμα έναντι των αντιπάλων του. Οι Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa Kit Car) και Χρήστος Μάντεσης (Honda Civic Type R) είναι οι έτεροι διεκδικητές του τίτλου. Μόλις μία συμμετοχή συγκέντρωσε η κατηγορία των ιστορικών, στην οποία πρωταθλητής έχει αναδειχθεί από νωρίς φέτος ο Γιώργος Κατσαρός.

Η δράση στην τελευταία παράσταση της χρονιάς θα ξεκινήσει το πρωί του Σαββάτου στις 11.00 με τη διεξαγωγή των χρονομετρημένων δοκιμαστικών, ενώ το πρώτο από τα δύο σκέλη αγώνα είναι προγραμματισμένο για τις 10.00 την Κυριακή. Σπεύσατε!

Συμμετοχές

e1

e2

Χάρτης

14599714_10153972028915509_1048765785_o

Αφίσα

14686435_10154587930284699_1579578838_n1

Comments are closed