Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2016-8. Ανάβαση Πιτίτσας- review: Κοσμοσυρροή στο φινάλε!

Δυνατές μάχες μέχρι τέλους είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν οι θεατές που πλημμύρισαν τις στροφές της Ανάβασης Πιτίτσας, σε έναν αγώνα που έριξε την αυλαία του φετινού επιτυχημένου θεσμού του Πρωταθλήματος Αναβάσεων και παράλληλα του Κυπέλλου Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Οι μάχες ήταν αμφίρροπες και δεν έλειψαν οι εκπλήξεις σε αρκετές κατηγορίες.

14697112_10154595991269699_67038347_o

Τα πάνω-κάτω ήρθαν στην Ομάδα Ν, με τον Γιάννη Φωτεινέλη να κερδίζει τον αγώνα και παράλληλα τον τίτλο στη Ν έως 2 Λίτρα! Ο οδηγός του Honda Civic Type R ήταν αλάνθαστος το διήμερο και κατάφερε να «κλέψει» το πρωτάθλημα από τους αντιπάλους του. Δεύτερος τόσο στη Ν όσο και στα «μικρά» της Ν τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης στην πρώτη του εμφάνιση με το Honda Civic Type R, βελτιώνοντας αισθητά το χρόνο του στο δεύτερο πέρασμα. Το βάθρο συμπλήρωσε ο θριαμβευτής της Ν2, Απόστολος Κούσης με Peugeot 106 S16, όντας ταχύτατος στην Πάτρα. Τέταρτος τερμάτισε ο Σάκης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16), σε μια θέση που δεν ήταν δυνατή να τον στέψει κυπελλούχο στη Ν2! Πίσω από τα δύο προαναφερθέντα 106, τερμάτισε στη Ν2 ο Κωνσταντίνος Πενέσης (Peugeot 106 S16), με τον Νίκο Κομνό με ίδιο αυτοκίνητο να ολοκληρώνει έκτος και να ανακηρύσσεται κυπελλούχος της Ν2, μιας κλάσης ιδιαίτερα ανταγωνιστικής τη φετινή χρονιά!

14689796_10154596021689699_1826446040_o

Ο Παναγιώτης Λιώρης επιβεβαίωσε την κυριαρχία του στην Ομάδα Α, πετυχαίνοντας την πέμπτη φετινή νίκη του στο πρωτάθλημα. Ο οδηγός του Ford Escort WRC δεν απειλήθηκε από τον εντυπωσιακό Δημήτρη Βέλλιο με το Seat Ibiza Kit Car που τερμάτισε πίσω του. Την τριάδα στην Α συμπλήρωσε ο νικητής της Α έως 2 Λίτρα, Χρήστος Μάντεσης που βρίσκει σιγά-σιγά τα πατήματά του με το Honda Civic Type R. Μόλις 0.7 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή της A2L ολοκλήρωσε ο Βαγγέλης Τσιούρης με Peugeot 106 S16, κερδίζοντας παράλληλα την Α6. Την τριάδα συμπλήρωσε ο περσινός πρωταθλητής της κατηγορίας, Κωνσταντίνος Παπαχρήστος (Citroen Saxo VTS) που τερμάτισε εμπρός από τον φετινό πρωταθλητή Σπύρο Βοργιά στην πρώτη του εντός Ελλάδος εμφάνιση με το ανανεωμένο Peugeot 106 S16. Ο Βοργιάς ήταν δεύτερος στην Α7, με τον τίτλο της κλάσης να καταλήγει στο Νίκο Τσέρτο που είχε μια άτυχη στιγμή καθώς τούμπαρε το Honda Civic Type R που οδηγούσε. Οι Βαγγέλης Μπλάτζος (Peugeot 106 S16), Γιάννης Δρακόπουλος (Peugeot 106 S16) και «Κανέλλος» (Peugeot 106 S16) ακολούθησαν στα «μικρά» της Α. Ο Βασίλης Μπάτζανος (Peugeot 106) ήταν ταχύτερος στην Α5, σφραγίζοντας τον τίτλο για άλλη μια χρονιά!

14672846_10154595991264699_1729160924_o

Στην Ομάδα Ε, απόντος του πρωταθλητή Γιώργου Κεχαγιά, ο Σάκης Τροβάς (BMW M3) ήταν σε …δικό του αγώνα το διήμερο, επικρατώντας στην Πιτίτσα. Ο Καλαματιανός Σωτήρης Σπυρόπουλος (BMW M3) δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του Τροβά τερματίζοντας δεύτερος, εμπρός από τον Τρύφωνα Χασάπη (Citroen AX) που ήταν ο ταχύτερος στην Ε έως 2 Λίτρα. Τον οδηγό του AX ακολούθησε ο πρωταθλητής της κατηγορίας, Παντελής Βασιλειάδης με ίδιο αυτοκίνητο με τη μάχη να κρίνεται στο δευτερόλεπτο!  Ο φετινός κυπελλούχος της Ε11, Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MKII) τερμάτισε πιο πίσω, εμπρός από τους Κωνσταντίνο Κουνιάκη (Citroen AX), Γιώργο Παπαθανασόπουλο (Suzuki Swift) και Διονύση Καλούδη (Peugeot 205 Maxi).

14697307_10154595991424699_1196992918_o

Ατρόμητος ήταν ο Αργύρης Τσούλος πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση και στα δύο σκέλη του αγώνα στη Formula Saloon με το εντυπωσιακό Mitsubishi Lancer Evo IX. Δεν μπόρεσε να τον απειλήσει ο Σπύρος Παπαδόπουλος που τερμάτισε πίσω του με το θηριώδες Ford Escort MKII όντας πρώτος μεταξύ των «ατμοσφαιρικών». Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Παρασκευάς Ραπατζίκος με Lancia Delta Integrale. Μεγάλος άτυχος ήταν ο Πιτ Παρθένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που είχε έξοδο στο δεύτερο σκέλος του αγώνα. Η κατηγορία των ιστορικών δεν προσμέτρησε καθώς μόλις ένας οδηγός έδωσε το παρών στην Αχαΐα.

14689732_10154596001454699_363132685_o

Ο Χρήστος Μάντεσης (Honda Civic Type R) με ντεμαράζ στους 2 τελευταίους αγώνες ανακηρύχτηκε κυπελλούχος στο θεσμό των Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος κλέβοντας τον τίτλο από τον Ρένο Παπαδάτο (Peugeot 106), τον μοναδικό οδηγό που ακολούθησε την πλειοψηφία των αγώνων σε ένα κύπελλο που δεν έχει λόγο ύπαρξης.

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2016 αποτελεί παρελθόν και σίγουρα οι εμπλεκόμενοι θα έχουν να θυμούνται τις όμορφες μάχες που αρκετές φορές κρίνονταν στο νήμα. Ο θεσμός φέτος συγκέντρωσε πληθώρα συμμετοχών και κόσμου και ίσως εάν μειωθούν οι αγώνες το ενδιαφέρον να αυξηθεί ακόμη περισσότερο. Είδωμεν…

Τελικά αποτελέσματα:

http://www.moto-live.info/admin/HTML3/FOC.pdf

Comments are closed.