Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2016- 3. Ανάβαση Κύμης- review- Η επιστροφή του Ηλιόπουλου!

Για ακόμα έναν αγώνα το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συγκέντρωσε μεγάλο αριθμό συμμετοχών και πλήθος θεατών. «Γήπεδο» στον τρίτο γύρο του θεσμού η Κύμη, στην Ανάβαση με τις 52 στροφές! Ο καιρός ήταν στο πλευρό θεατών και αγωνιζομένων και όλοι απόλαυσαν δυνατές μονομαχίες στις περισσότερες κατηγορίες.

55mario2

Στην πιο γρήγορη αναμέτρηση της ημέρας, στην ομάδα formula saloon, ο περσινός πρωταθλητής της Ε Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Escort WRC) επέστρεψε δυναμικά στις επιτυχίες, ανατρέποντας στο δεύτερο σκέλος τη διαφορά που είχε σχηματίσει ο νικητής της Ριτσώνας, Νικόλας Περατινός (Ford Escort WRC). Ο Mario παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο του δεν ακουγόταν «υγιές» κατάφερε να επικρατήσει με διαφορά μικρότερη του μισού δευτερολέπτου! O Κώστας Ζυγογιάννης (Audi A3) ακολούθησε τους δύο μονομάχους, κερδίζοντας την FST2 μπροστά από τον Αντώνη Σταφυλοπάτη (Opel Astra OPC).

36Lioris

Αλλαγή σκηνικού είχαμε στην ομάδα Α. Ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC) ήταν ο νικητής εκμεταλλευόμενος κλατάρισμα του νικητή των δύο πρώτων αγώνων, Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC) στο πρώτο σκέλος. Ο περσινός πρωταθλητής της ομάδας, κατάφερε με καλό χρόνο στο δεύτερο σκέλος να «σώσει την παρτίδα» τερματίζοντας τρίτος, πίσω από τον νικητή των 2λίτρων και πρωτοπόρο πλέον στο πρωτάθλημα της Α, Σπύρο Βοργιά με το πολύ δυνατό Peugeot 106!

27vorgias2

Οι μονομάχοι της Α/7 ακολούθησαν, με τον Νίκο Τσέρτο (Honda Civic Type R) να κερδίζει ακόμα μια φορά στα σημεία τον Γιώργο Αναδιώτη (Renault Clio RS)! Ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa Kit Car) συμπλήρωσε το βάθρο της Α/7, ενώ πίσω από τον εκπληκτικό Βοργιά στην Α/6 βρέθηκαν οι Γιώργος Χαρμαντάς (Citroen Saxo VTS), Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo VTS) και «Κανέλος» (Peugeot 106). Στην Α/5 ο Γρηγόρης Σταματίου με Peugeot 106 ήταν ο καλύτερος με τον Ευθύμη Χριστοδούλου να είναι δεύτερος με ίδιο αυτοκίνητο.

16Argyriou2

Ωραίες μονομαχίες είχαμε και στην ομάδα Ν με ανατροπή στην κορυφή της στο δεύτερο σκέλος! Ο Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer Evo IX) κατάφερε να καλύψει την εις βάρος του διαφορά από τον Κώστα Κάκο (Mitsubishi Lancer Evo IX) και πήρε τη νίκη με τη διαφορά των δύο πρώτων να μην ξεπερνάει το μισό δευτερόλεπτο! Ο Γιάννης Ποτουρίδης (Subaru Impreza) συμπλήρωσε το podium, ενώ εκεί που έγινε πραγματική σφαγή, ήταν τα 2λίτρα της ίδιας ομάδας.

07Brillis

Εκεί θριάμβευσε για δεύτερη φορά φέτος ο 1600αρης Δημήτρης Μπρίλλης (Peugeot 106) κερδίζοντας για λίγα δέκατα του δευτερολέπτου τον Σάκη Γιαννούλη (Peugeot 106). Μια ανάσα πίσω τους τερμάτισε ο νικητής της Ν/3 Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type R) που ήταν ταχύτερος του περσινού πρωταθλητή Νίκου Ντούρα (Peugeot 206) για λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο! Πολύ καλούς χρόνους στη Ν/2 σημείωσαν οι Δημήτρης Παναγουλόπουλος (Citroen Saxo VTS), Γιάννης Σύλλας (Citroen Saxo VTS) και Μάριος Αβραμίδης (Peugeot 106) που ακολούθησαν στην κατάταξη.

41vasiliadis2

Εύκολα επικράτησε στην ομάδα Ε ο Γιώργος Κεχαγιάς με το Ford Sierra RS 500 ελλείψει ανταγωνισμού στην Ε12. Ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) ολοκλήρωσε δεύτερος κερδίζοντας Ε έως 2 λίτρα και Ε/10. Το βάθρο της Ε συμπλήρωσε ο Παναγιώτης Μπίμπικας (VW Golf II) που ήταν ο ταχύτερος στην Ε/11. Δεύτεροι σε Ε/10 και Ε/11 αντίστοιχα τερμάτισαν οι Δημήτρης Λουκάς (Citroen AX) και Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort RS), ενώ εντυπωσιακός ήταν o 1400αρης Σταμάτης Σταματίου (Suzuki Swift).

61karras

Το μεγάλο σερί του Γιώργου Κατσαρού (Ford Escort MKI) στα ιστορικά έσπασε ο Γιώργος Καρράς (BMW 2002). Ο Καρράς ήταν εντυπωσιακός και εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ο Κατσαρός δεν οδηγούσε το αυτοκίνητο που του έδωσε τον τίτλο το 2015, αλλά ένα διαφορετικό Escort, κάτι που τον περιόρισε στην τέταρτη θέση. Το «ιστορικό» βάθρο συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Παπανδρέου (BMW M3) και Δημήτρης Οικονόμου (VW Golf I GTi) σημειώνοντας χρόνους κοντά στον νικητή.

Το πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται στον Αχλαδόκαμπο στις 11-12 Ιουνίου με την τέταρτη αναμέτρηση της χρονιάς.

Τελικά αποτελέσματα: http://www.moto-live.info/admin/HTML/FOC.pdf

                                                                                                           

Comments are closed.