Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2017 – 1. Ανάβαση Ριτσώνας- δοκιμαστικά- Τα προεόρτια!

Η Ανάβαση Ριτσώνας είναι μια γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα και τα προεόρτια τελέστηκαν το Σάββατο με τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά. Οι περισσότεροι από τους 120 οδηγούς που πέρασαν τον τεχνικό έλεγχο, δοκίμασαν τα αγωνιστικά τους κάτω από ιδανικές συνθήκες, με στεγνό οδόστρωμα σε μια ηλιόλουστη ημέρα, ενώ παράλληλα έκαναν το καθιερωμένο ζέσταμα για την πρώτη Ανάβαση της χρονιάς! Παρά τον μεγάλο αριθμό των συμμετεχόντων αλλά και την καθιερωμένη για Ριτσώνα καθυστέρηση στην εκκίνηση, πραγματοποιήθηκαν και τα τρία προγραμματισμένα σκέλη των δοκιμών, με το τρίτο να είναι «κουτσουρεμένο», αφού σχεδόν οι μισοί οδηγοί επέλεξαν να δοκιμάσουν τρεις φορές.

Τι συμπέρασμα βγήκε από τις δοκιμές; Ότι τουλάχιστον στα «μεγάλα» όλων των ομάδων θα έχουμε συγκλονιστικές μάχες! Πολλοί οδηγοί τόσο στην Α, όσο και στην Ε, αλλά και στη Formula Saloon κινήθηκαν στα δοκιμαστικά σε παραπλήσιους ρυθμούς και οι νίκες αναμένεται να κριθούν στα δέκατα του δευτερολέπτου!

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η Formula Saloon. Και πως θα γινόταν διαφορετικά, αφού ο πρωταθλητής Μάριος Ηλιόπουλος θα έχει πλέον ισχυρό αντίπαλο! Αυτός δεν είναι άλλος από τον Κώστα Πατσουρέα που επιστρέφει στις Αναβάσεις με το πανίσχυρο Mitsubishi Lancer Evo IX! Ο Πατσουρέας ήταν ο ταχύτερος όλων στις δοκιμές κι έστειλε το μήνυμα του στον κάτοχο του τίτλου ότι δεν θα είναι καθόλου εύκολος αντίπαλος! Ο Μάριος Ηλιόπουλος με τη σειρά του επιστράτευσε για τη Ριτσώνα ένα εντυπωσιακό σε όψη και ήχο Audi R8 Le Mans κάνοντας την έκπληξη και στοχεύοντας βέβαια στον απόλυτο χρόνο της Κυριακής! Ο «τετρακίνητος» Κώστας Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ο «ατμοσφαιρικός» Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari Challenge) αλλά και οι δικίνητοι Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC), Ντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3) και Γιώργος Γκίκας (VW Golf) ήταν επίσης πολύ γρήγοροι στις δοκιμές και στοχεύουν σε διάκριση στην κατηγορία τους.

Στην ομάδα Α, στους μόνιμους πρωταγωνιστές του περσινού πρωταθλήματος «Σάκη Λιώρη» (Ford Escort WRC) και Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC) προστέθηκε ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που έδειξε στις δοκιμές ότι θέλει να σπάσει το «δίπολο» και να διεκδικήσει τη νίκη. Ο πρωταθλητής της Α έως 2 λίτρα Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106) θα βρει απέναντι του ισχυρό ανταγωνισμό που προέρχεται από τους 1600αρηδες Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo), Τρύφωνα Χασάπη (Citroen Saxo), Γιάννη Δρακόπουλο (Peugeot 106), Γιώργο Γιαννόπουλο (Citroen Saxo), αλλά και τους δίλιτρους Αλέξανδρο Τσιόγκα (Peugeot 106 MAXI), Χρήστο Λάππα (Peugeot 106 MAXI), Γιώργο Αναδιώτη (Renault Clio Sport), Σταύρο Χατούπη (Opel Corsa Kit Car) και Σπύρο Μαυροειδάκο (Renault Clio RS) που έδειξαν στα δοκιμαστικά ότι είναι ικανοί για το καλύτερο. Στους παραπάνω θα προστεθεί και ο Βαγγέλης Τσιούρης αν καταφέρει και λύσει το μηχανικό πρόβλημα που προέκυψε στο 106 του στο δεύτερο ανέβασμα των δοκιμαστικών. Φαβορί στα 1400 της Α είναι ο Νίκος Φίφλης (Toyota Yaris), με τον Γιάννη Παράβαλο (Toyota Yaris) να δείχνει ικανός να τον απειλήσει υπό προϋποθέσεις.

Ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type R) έδειξε στις δοκιμές ότι είναι έτοιμος να διεκδικήσει τη νίκη στην ομάδα Ν από τον μοναδικό «τετρακίνητο» Γιάννη Ποτουρίδη (Subaru Impreza)! Πρώτος του στόχος βέβαια είναι η διατήρηση των σκήπτρων στην ομάδα Ν έως 2 λίτρα, όπου θα βρει ισχυρούς αντιπάλους στα πρόσωπα των Νίκου Ντούρα (Peugeot 206 RC), Απόστολου Βλάχου (Peugeot 106), Δήμου Παναγουλόπουλου (Citroen Saxo), Χρήστου Βλάχου (Peugeot 106), Νίκου Κομνού (Peugeot 106), Λευτέρη Σιμάτου (Citroen Saxo), Κώστα Πενέση (Peugeot 106), Κώστα Τασούλα (Peugeot 106), Δημήτρη Πολατσίδη (Peugeot 106), Βασίλη Ρέκκα (Citroen Saxo). Η αναφορά τόσων πολλών οδηγών της κλάσης Ν/2 μόνο τυχαία δεν είναι, αφού οι διαφορές τους στις δοκιμές μετριούνταν στα δέκατα του δευτερολέπτου, με τον ανταγωνισμό στην πολυπληθέστερη κλάση να εντείνεται στον αγώνα!

Οι σκληρές αντιπαραθέσεις δεν θα λείψουν και στην ομάδα Ε. Εκεί οι Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3), Σάκης Τροβάς (BMW M3) έδειξαν ικανοί να κλέψουν τα πρωτεία από τον πρωταθλητή Γιώργο Κεχαγιά (Ford Sierra RS500). Οι χρόνοι του Παντελή Βασιλειάδη (Citroen AX) στην Ε έως 2 λίτρα δείχνουν απλησίαστοι, όμως εσωτερική μονομαχία αναμένεται στην Ε/11 μεταξύ των Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort RS) και Παναγιώτη Μπιμπίκα (VW Golf). Κρίμα που στη μικρότερη κλάση της Ε δεν υπάρχουν αρκετές συμμετοχές και ο ταχύτατος Γιώργος Παπαθανασόπουλος (Suzuki Swift) θα αναγκαστεί να ανταγωνίζεται ισχυρότερους συνδυασμούς.

Πολύ μπροστά από τον συναγωνισμό στην ομάδα των ιστορικών έδειξε πως βρίσκεται και φέτος ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort) με τον Βαγγέλη Γεωργούλα (Ford Escort MKII) να ξεχωρίζει στις δοκιμές από τους υπόλοιπους οδηγούς.

Στις 10.30 το πρωί της Κυριακής θα δοθεί η εκκίνηση στην Ανάβαση Ριτσώνας που περιλαμβάνει δύο σκέλη με τον δρόμο να κλείνει στις 09.30 για τους θεατές. Το STAR Κεντρικής Ελλάδας που εκπέμπει και διαδικτυακά θα μεταδώσει ζωντανά το πρώτο σκέλος του αγώνα για όσους δεν έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν ζωντανά τη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την Ανάβαση Ριτσώνας!

Χρόνοι δοκιμών:

http://www.moto-live.info/admin/HTML3/PRA01.pdf

http://www.moto-live.info/admin/HTML3/PRA02.pdf

http://www.moto-live.info/admin/HTML3/PRA03.pdf

Comments are closed.