Άσφαλτος 2016: Περιφ. Κρήτης: 3. Ράλλυ Κρήτης –review: Στο νήμα!

14699653_1113570062058448_356262739_o

Από το έντονο ενδιαφέρον, όσον αφορά τη μάχη της κορυφής χαρακτηρίστηκε το Ράλλυ Κρήτης, ένας αγώνας – γιορτή που διεξήχθη φέτος για 38η φορά. Τα 28 πληρώματα που εκκίνησαν είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν για άλλη μια χρονιά σε μια υπερειδική διαδρομή που στήθηκε στο παραλιακό μέτωπο του Ηρακλείου το απόγευμα του Σαββάτου, κάτι που σπανίως βλέπουμε σε εντός συνόρων αγώνα.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, η υπόθεση-νίκη ήταν ρευστή μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή, με τους Λευτέρη Αλυγιζάκη-Μιχάλη Χατζηδάκη (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Γιάννη Κακεπάκη-Σπύρο Μπαρδάκη (Mitsubishi Lancer Evo IX) να έχουν σπουδαία μάχη που κράτησε έντονο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι τέλους. Αρχικά, μετά την εναρκτήρια ειδική του Σαββάτου, οι Κακεπάκης- Μπαρδάκης τέθηκαν επικεφαλής, παρά την ποινή που χρεώθηκαν καθώς δεν ακολούθησαν πιστά το roadbook του αγώνα, ποινή η οποία στη συνέχεια τους στοίχισε. Οι Αλυγιζάκης- Χατζηδάκης «ζεστοί» από τη συμμετοχή τους στην Αμάρυνθο πριν από εφτά ημέρες μπήκαν ορεξάτοι την Κυριακή, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο στις τρεις πρώτες ειδικές της ημέρας, κάτι που τον έφερε αυτομάτως στην κορυφή. Οι Κακεπάκης- Μπαρδάκης στη συνέχεια πίεσαν, κερδίζοντας τις δύο τελευταίες διαδρομές, χωρίς ωστόσο να καταφέρουν να ξεπεράσουν το εμπόδιο των Αλυγιζάκη- Χατζηδάκη, οι οποίοι κέρδισαν το Ράλλυ Κρήτης, με διαφορά μόλις 1 (!) δευτερολέπτου από το έτερο πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo IX.

14689137_10209192739910555_2003286022_o

Οι Γιώργος Αναπολιοτάκης-Αλέξανδρος Χαλκιαδάκης (Seat Ibiza Kit Car Evo ΙΙ) κέρδισαν μία ειδική διαδρομή και ολοκλήρωσαν στην τρίτη θέση, μην μπορώντας να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρωτοπόρων. Πίσω τους ολοκλήρωσαν οι Γιώργος Περουλάκης-Λευτέρης Σαρρής στην πρώτη χρονιά εμπλοκής τους με τετρακίνητο Mitsubishi Lancer όγδοης γενιάς.  Οι Δημήτρης και Μάνος Κτιστάκης (Peugeot 306) ήταν ταχύτατοι, κερδίζοντας με σχετική άνεση την F2, εμπρός από τους Γιάννη Νικολιδάκη-Μανώλη Πετούση με Peugeot 106 S16. Οι Μπάμπης Πατσουράκης-Γιώργος Ζωφάκης που επέστρεψαν στα μπάκετ του Citroen C2 R2 ολοκλήρωσαν στην τρίτη θέση στη δικίνητη κατηγορία, με τους πρωτοπόρους στη βαθμολογία, Δημήτρη Φραντζεσκάκη-Φραγκίσκο Κλαριδόπουλο (Ford Fiesta ST) να τερματίζουν πίσω τους, ατενίζοντας με αισιοδοξία τη συνέχεια του θεσμού. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ανδρέας Περάκης-Κωνσταντίνος Κουρουγκιαούρης (Peugeot 206) που κινήθηκαν σε ρηχά νερά και οι Στέλιος Μιχαηλάκης-Νίκος Λιγοψυχάκης (Subaru Impreza).  Στη C5, πίσω από τους Νικολιδάκη-Πετούση και Πατσουράκη-Ζωφάκη τερμάτισαν οι Γιώργος Ιωαννίδης-Γιώργος Γονάκης με Citroen AX.

Αξίζει να αναφέρουμε τις εγκαταλείψεις των Γιάννη Καφετζάκη-Μάνου Δημητρίου (Peugeot 106 S16) και των εντυπωσιακών στην υπερειδική του Σαββάτου, Ανδρέα Μαραγκάκη-Κατερίνας Μαραυγάκη (Peugeot 106 S16).

14689104_10209187466578725_132595897_o

Το Ράλλυ Κρήτης ήταν ένας επιτυχημένος αγώνας και με λίγη περισσότερη προβολή, μπορεί και πάλι να διεκδικήσει τη θέση του στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλλυ. Αγώνες όπως αυτοί του Ηρακλείου ή των Ιωαννίνων με πολύ κόσμο και πολλές τοπικές συμμετοχές, έχουν θέση στον κορυφαίο θεσμό ράλλυ της χώρας. Επόμενος και τελευταίος γύρος του Περιφερειακού Κυπέλλου Ασφάλτου Κρήτης είναι το Ράλλυ Σπριντ Στύλος-Μαλάξα που θα διεξαχθεί στις 12 και 13 Νοεμβρίου.

Τελικά Αποτελέσματα

cre_res

Comments are closed.