Άσφαλτος 2017 – Περιφ. Κρήτης – 4. Ράλλυ Κρήτης – review – Υψηλού επιπέδου!

Με απόλυτη επιτυχία, πολύ καλό καιρό και αρκετό κόσμο ολοκληρώθηκε την Κυριακή το απόγευμα το Ράλλυ Κρήτης, ο μεγαλύτερος αγώνας του νησιού! Η διοργάνωση που ήταν υψηλού επιπέδου, αξίζει καλύτερης αντιμετώπισης από την επιτροπή αγώνων, αφού ένας αγώνας τέτοιου βεληνεκούς αξίζει να προσμετρά σε κάποιον θεσμό πανελληνίου ενδιαφέροντος. Οι Κρητικοί αγαπάνε τους αγώνες, είναι ιδιαίτερα φιλόξενοι, αλλά η μορφή του κυπέλλου ασφάλτου τους απομονώνει, με αποτέλεσμα οι συμμετοχές να προέρχονται αποκλειστικά από τοπικά πληρώματα.

Στα του αγώνα, ο έντονος συναγωνισμός της περσινής χρονιάς επαναλήφθηκε και φέτος μέχρι τα μισά της διαδρομής. Εκεί, οι «νότιοι» Γιώργος Αναπολιοτάκης- Θανάσης Τσιούκας με το ανανεωμένο Seat Ibiza Kit Car έβαλαν το κεφάλι κάτω και πέρασαν στην κορυφή της κατάταξης, όπου παρέμειναν μέχρι τον τερματισμό. Ο Αναπολιοτάκης που έκανε 5 τις νίκες του στο Ράλλυ Κρήτης, όντας πλέον ο πολυνίκης του αγώνα, κέρδισε παράλληλα και την power stage, βάζοντας στο σακούλι το maximum των βαθμών που θα μπορούσε να συγκεντρώσουν στο νησί.

Δεύτεροι ολοκλήρωσαν οι Γιάννης Κακεπάκης- Σπύρος Μπαρδάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που πίεσαν τους νικητές μέχρι την τρίτη διαδρομή, διατηρώντας μάλιστα προσωρινά το προβάδισμα, όμως στη συνέχεια υποτάχτηκαν στην ανωτερότητα των αντιπάλων τους.

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι «πρωταθληματικοί» και περσινοί νικητές του αγώνα Λευτέρης Αλυγιζάκης- Μιχάλης Χατζηδάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που ότι κέρδιζαν στις Ποταμιές στη μάχη γα τη δεύτερη θέση με τους Κακεπάκη- Μπαρδάκη, το έχαναν στο Καστέλλι με αποτέλεσμα να ολοκληρώσουν τρίτοι.

Χωρίς να μπορέσουν να μπουν στη διεκδίκηση μιας θέσης στο βάθρο, τέταρτοι τερμάτισαν οι Γιώργος Περουλάκης- Λευτέρης Σαρρής (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που έδειξαν μάλιστα σημάδια βελτίωσης ειδική προς ειδική. Το πλήρωμα του 8αριου είχε ωραία μάχη με τους τελικούς νικητές της F2 Δημήτρη και Μανώλη Κτιστάκη (Peugeot 306) οι οποίοι ακολούθησαν.

Οι Κτιστάκηδες που εξακολουθούν να προηγούνται στη βαθμολογία του Κυπέλλου Κρήτης και «βλέπουν» τίτλο, λίγο έλειψε να τα τινάξουν όλα στον αέρα στην 5η ειδική, όταν στην προσπάθεια τους να διεκδικήσουν την τέταρτη θέση είχαν μικροέξοδο που τους κόστισε περισσότερα από 15 δευτερόλεπτα. Ευτυχώς για αυτούς το κακό ήταν μικρό και δεν τους κόστισε περαιτέρω χρόνο και θέσεις στην κατάταξη.

Την πρώτη 6αδα συμπλήρωσαν οι νικητές της C5 Γιάννης Νικολιδάκης- Μάνος Πετούσης (Peugeot 106) που δεν μπόρεσαν να διεκδικήσουν κάτι παραπάνω λόγω ενός προβλήματος στο συμπλέκτη που τους ταλαιπώρησε στο μεγαλύτερο μέρος του ράλλυ.

Οι Λευτέρης Γομπάκης- Στέφανος Γομπάκης (Honda Civic Type R) ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου της F2, μπροστά από τους πανταχού παρόντες Ανδρέα Περάκη-Κώστα Κουρουγκιαούρη (Peugeot 206). Τα δύο πληρώματα εκμεταλλεύτηκαν το μηχανικό πρόβλημα των ταχύτατων Μιχάλη Ζερβάκη- Γιάννη Λιοδάκη (Peugeot 205) που τους ανάγκασε να εγκαταλείψουν, την κομμένη ντίζα γκαζιού στο Ford Fiesta ST των περσινών κυπελλούχων Κρήτης στην F2 Δημήτρη Φραντζεσκάκη- Φραγκίσκου Κλαριδόπουλου που τους βύθισε στη γενική κατάταξη,και τον χαμένο χρόνο στην πέμπτη ειδική των Μπάμπη Πατσουράκη- Βασίλη Μπάτζανου (Citroen C2) που τους έριξε στη 10η θέση. Μπροστά από το πλήρωμα του C2 πλασαρίστηκαν οι Γιώργος Ιωαννίδης- Γιώργος Γονάκης (Citroen AX), ενώ θετική μπορεί να χαρακτηριστεί η πρώτη εμφάνιση των Ανδρέα Μαραγκάκη- Αλέξανδρου Χαλκιαδάκη με Honda Civic στην 11η θέση της γενικής.

Στην κατηγορία C6 ταχύτεροι ήταν οι Βαγγέλης Παρθενιάδης- Κώστας Χατζάκης (Citroen Saxo) μπροστά από τους Στράτο ΣταματάκηΛευτέρη Θεοδωράκη με το αναπηρικό Peugeot 106 σε ακόμα έναν τερματισμό του πρώτου οδηγού με ειδικές ανάγκες στην Ελλάδα!

Τελευταίος γύρος του Κυπέλλου Κρήτης πριν τον μεγάλο τελικό της Ασφάλτου στο Βόλο, το Ράλλυ Σπριντ τον Νοέμβρη στα Χανιά.

Τελικά Αποτελέσματα:

Comments are closed