Άσφαλτος 2017- Τελικός- Ράλλυ Κένταυρος- review- Τα κύπελλα στην Κρήτη!

Σε θρίαμβο των Κρητικών εξελίχτηκε το Ράλλυ Κένταυρος, τελικός του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ! Ο Πανελλήνιος τίτλος κατέληξε στα χέρια των νικητών του αγώνα, Γιώργου Αναπολιοτάκη- Θανάση Τσιούκα με το πολύ δυνατό Seat Ibiza Kit Kar, ενώ ο αντίστοιχος της F2 σε αυτά των επίσης Κρητικών Δημήτρη και Μάνου Κτιστάκη με Peugeot 306, που ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση της κατηγορίας! Χαράς ευαγγέλια για τους αρκετούς νησιώτες που παρακολούθησαν τον αγώνα και μακάρι να βλέπουμε περισσότερους οδηγούς από την Κρήτη στους ηπειρωτικούς αγώνες αφού έχουν αποδείξει πολλές φορές ότι «το έχουν».

Ο καιρός έκανε τελικά το χατίρι πληρωμάτων, θεατών και οργανωτών και ένας λαμπερός ήλιος το πρωί διαδέχτηκε την ολονύκτια βροχή και την πυκνή ομίχλη που ανησυχούσε τους πάντες! Οι υγρασίες, βέβαια, στο βουνό των Κενταύρων ήταν δεδομένες και η επιλογή ελαστικών, σπαζοκεφαλιά για τους συμμετέχοντες και τους μηχανικούς τους.

Ο αγώνας ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για αυτούς που ήθελαν να απολαύσουν θέαμα και συναγωνισμό, με τους δύο βασικούς διεκδικητές της νίκης και του Κυπέλλου Αναπολιοτάκη- Τσιούκα και Καμπύλη- Τσαούσογλου να σημειώνουν πρακτικά τον ίδιο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή! Δυστυχώς για τους δεύτερους η μάχη δεν κράτησε για πολύ, αφού στο απαιτητικό Καράβωμα που ακολουθούσε είχαν κλατάρισμα που τους κόστισε περισσότερο από μισό λεπτό και κάθε ελπίδα να παρακολουθήσουν τον δαιμονιώδη ρυθμό των νικητών! Το πλήρωμα του κίτρινου Ibiza Kit Car επικράτησε στις τέσσερις από τις πέντε ειδικές του ράλλυ, έκοψε φυσιολογικά ρυθμό στην power stage και κέρδισε πανάξια τον αγώνα, το Κύπελλο Ασφάλτου και το Περιφερειακό Κύπελλο Νοτίου Ελλάδας!

Διατηρώντας σταθερό ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του ράλλυ οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer Evo X R4) τερμάτισαν στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο μια χρονιά με πολλά προβλήματα. Στην τελευταία ειδική του «Κένταυρος» κατάφεραν να αναρριχηθούν στο τρίτο σκαλί του βάθρου οι άτυχοι του αγώνα Τάκης Καμπύλης- Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000). Οι μέχρι πρότινος διεκδικητές του Κυπέλλου «την πάτησαν» από υπερβολική φθορά του εμπρός δεξιού ελαστικού τους που έχασε τον αέρα του. Παρηγοριά για αυτούς το ότι επικράτησαν στην power stage και το ότι ο οδηγός κατέκτησε το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος!

Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσαν οι «guests» του αγώνα Αντώνης Σταφυλοπάτης- Αποστόλης Βεργοζήσης (Mitsubishi Lancer Evo VI), σημειώνοντας κορυφαίους χρόνους, τηρουμένων των αναλογιών. Τους θέλουμε πίσω στα ράλλυ!

Νικητές της F2 και πέμπτοι γενικής αναδείχτηκαν οι Βασίλης Αναδιώτης- Μανώλης Μακρινός, «πετώντας» για ακόμη μια φορά με το Renault Clio Sport. Αποκορύφωμα της επίδοσης τους ήταν ο δεύτερος χρόνος γενικής στο πρώτο βρεγμένο Καράβωμα, με τον έμπειρο συνοδηγό να εκφράζει έντονα παράπονα στον τερματισμό για την απώλεια του Κυπέλλου, εξαιτίας του «Μερκούρη» που δεν έγινε και τους στέρησε τη δυνατότητα να διεκδικήσουν τον τίτλο επί ίσοις όροις.

Το κύπελλο της «δικίνητης» κατηγορίας κατέληξε στους Κυπελλούχους Κρήτης και δεύτερους της κατηγορίας στο Ράλλυ Κένταυρος, Δημήτρη και Μάνο Κτιστάκη. Το πλήρωμα του Peugeot 306 οδήγησε με στόχο τον τίτλο και επιβραβεύτηκε στον τερματισμό με την κατάκτηση του!

Ανάμεσα στους πρωταγωνιστές της F2 «στριμώχτηκαν» οι «βόρειοι» Ποσειδώνας Γορίτσας- Αποστόλης Σπύρου με Mitsubishi Lancer Evo X. Οι Ηπειρώτες που ακολούθησαν φέτος το Κύπελλο Ασφάλτου Βορείου Ελλάδας βελτίωσαν την απόδοση τους μόλις το Evo τους πάτησε σε στεγνό και με την έκτη τους θέση, ο οδηγός βρέθηκε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας του Βορρά στην πρώτη του χρονιά πλήρους εμπλοκής στο θεσμό. Ο Αποστόλης Σπύρου μάλιστα κατέκτησε το Κύπελλο Συνοδηγών Ράλλυ Βορείου Ελλάδας!

Επαθλούχοι Ασφάλτου στη C5 και νικητές της κατηγορίας στο Πήλιο αναδείχτηκαν οι Νίκος και Βασίλης Καραθανάσης με Honda Civic Type R, παίρνοντας το προβάδισμα από την πρώτη ειδική και διατηρώντας το μέχρι τον τερματισμό! Ο νεαρός οδηγός που σημείωσε θεαματική βελτίωση στην πρώτη του χρονιά στα ράλλυ, υπό την καθοδήγηση του πατέρα του, ανταμείφθηκε με τον πρώτο του τίτλο! Την τριάδα της C5 συμπλήρωσαν οι συναγωνιστές του Βόρειου Κυπέλλου, Σίμος Θεοφανίδης- Λευτέρης Μαύρος και Θανάσης Τσιτσιγιάννης- Γρηγόρης Κορίνθιος με τα Saxo τους.

Οι Θεοφανίδης- Μαύρος που με δύο τετακέ στο δεύτερο Καράβωμα έκαναν το «παιχνίδι» ντέρμπι, κέρδισαν το έπαθλο της «βόρειας» C5. Παράλληλα, έχασαν για έναν μόλις βαθμό το Κύπελλο F2 Βορείου Ελλάδος από τους team-mates τους Νίκο Βάτσο- Χρήστο Θεοφανίδη οι οποίοι τέθηκαν εκτός αγώνος, όταν ένα πρόβλημα με το συμπλέκτη του Renault Clio R3 που οδηγούσαν τους καθυστέρησε, πέραν του επιτρεπόμενου ορίου στην εκκίνηση της τελευταίας διαδρομής. Άτυχοι της κατηγορίας ήταν οι Χρήστος Αυγερόπουλος- Στράτος Γιαβάσης (Peugeot 106) που εγκατέλειψαν από δυναμό και οι Ανδρέας Μαργαρώνης- Μιχάλης Αφαλωνιάτης (Citroen Saxo) που είχαν τη στιγμή τους στην power stage που τους ανάγκασε να αποχωρήσουν.

Στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα, τη C6 τα τοπικά πληρώματα έκλεψαν τις εντυπώσεις με τους Αποστόλη Βλάχο- Νίκο Λεγαντή (Peugeot 106) και Σταμάτη Μιχαήλ- Διανέλλο Μπαλώτη (Peugeot 106) να κατακτούν τις δύο πρώτες θέσεις. Τα δύο πληρώματα αντάλλαξαν «πυροβολισμούς» σε όλες τις ειδικές, με τους νικητές να επικρατούν στις μονές και τους δεύτερους να κερδίζουν τις ζυγές!

Ο πανελλήνιος τίτλος της κατηγορίας κατέληξε στους Τόλη Φαρσούλη- Βασίλη Γεωργίτσα (Citroen Saxo) που τερμάτισαν τρίτοι στη C6 και πρώτοι από αυτούς που είχαν το δικαίωμα βαθμολόγησης. Από τους υπόλοιπους που ακολούθησαν τα περιφερειακά κύπελλα και είχαν δικαίωμα βαθμολόγησης, οι  Μαρίνος Μπενούκας- Χρήστος Μουρκάκης (Peugeot 106) είχαν έξοδο, τη στιγμή μάλιστα που βρισκόταν σε θέση «τίτλου», οι Κώστας Πολυχρονόπουλος- Μαριάννα Χριστογιαννούλα (Citroen Saxo) πήραν τους βαθμούς της δεύτερης θέσης, ενώ οι Παύλος Μπαξεβανάκης- Κώστας Παναγόπουλος (Toyota Yaris) τους βαθμούς της τρίτης.

Και του χρόνου λοιπόν, με Πρωτάθλημα Ασφάλτου, με ίσους όρους για όλους, με τελικό στο τέλος της χρονιάς, με περισσότερους συμμετέχοντες και περισσότερους θεατές!

Τελικά Αποτελέσματα: http://www.infomega.gr/live/pages/EV4/HTML/FOC.pdf

Comments are closed.