Άσφαλτος 2016-Περιφ. Κ. Ελλάδας- 1. Αττικό Ράλλυ Σπριντ- review- Ντόφης-Τσαούσογλου στην πρεμιέρα!

Η αγωνιστική χρονιά στη χώρα μας ξεκίνησε το Σάββατο 27/2 με τη διεξαγωγή του 26ου Αττικού Ράλλυ Σπριντ. Έχοντας ως πεδίο δράσης μία «αντρική», όπως χαρακτηρίστηκε από πολλούς, ειδική  διαδρομή που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε αγώνες ράλλυ, ο πρώτος αγώνας του Περιφερειακού Κυπέλλου Κεντρικής Ελλάδας  συγκέντρωσε 43 συμμετοχές και αρκετούς, τηρουμένων των αναλογιών, θεατές. Σε αυτό συνέβαλλαν οι ανοιξιάτικες καιρικές συνθήκες, όπως επίσης και η κοντινή απόσταση από το «κλεινόν άστυ».

12783719_1106922792680596_2566154105581186817_o

Με το δεξί ξεκίνησαν τη φετινή χρονιά οι Ανδρέας Ντόφης-Μάριος Τσαούσογλου, επικρατώντας για δεύτερη συνεχή χρονιά στο συγκεκριμένο αγώνα. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo VIII αιφνιδιάστηκε στο ξεκίνημα από την επίδοση των ανθρώπων του αγώνα, των Βασίλη και Θανάση Καραθανάση που έκαναν την έκπληξη όντας ταχύτεροι όλων στο πρώτο πέρασμα από την ειδική του Γραμματικού! Οι νικητές, που δεν ήταν ευχαριστημένοι με το στήσιμο του αυτοκινήτου τους, έκαναν τις απαραίτητες ρυθμίσεις στο σέρβις και αντεπιτέθηκαν κερδίζοντας τα υπόλοιπα δύο σκέλη και τελικά την 26η έκδοση του Αττικού Ράλλυ Σπριντ. Αυτή τους η επιτυχία, μάλιστα, τους άνοιξε την όρεξη για περαιτέρω εμπλοκή στο θεσμό, όπως μας εκμυστηρεύτηκε ο οδηγός.

Εκτός μάχης έμειναν από νωρίς αρκετοί δυνατοί συνδυασμοί που θα μπορούσαν να απειλήσουν τους Ντόφη- Τσαούσογλου. Οι Διονύσης Τροβάς-Νίκος Μπαμπαλής είχαν έξοδο στα πρώτα χιλιόμετρα του αγώνα τραυματίζοντας ελαφρά την BMW M3. Επανήλθαν στο δρόμο χάνοντας αρκετά λεπτά, σημείωσαν χρόνους βάθρου στο δεύτερο και τρίτο πέρασμα, όμως ήταν ήδη πολύ αργά για να καταφέρουν να διακριθούν. Κλατάρισμα είχαν τόσο στο δεύτερο, όσο και στο τρίτο σκέλος οι «Αμερικάνος»- Δημήτρης Σαΐνης, στην πρώτη επαφή του οδηγού με το Mitsubishi Lancer Evo IX, τερματίζοντας αρκετά χαμηλά στην κατάταξη, παρά το καλό τους ξεκίνημα. Στη μάχη των πρώτων δεν μπήκαν οι Γιάννης Νομικός-Μιχάλης Πατρικούσης, στην πρώτη επίσημη εμφάνιση του οδηγού με το Skoda Fabia S2000. Το δίδυμο, που τερμάτισε στη 10η θέση της γενικής, κινήθηκε σε ρυθμό εκμάθησης του «υπερόπλου» σε συνθηκες αγώνα και σίγουρα θα βρισκόταν πιο ψηλά στη γενική κατάταξη, εάν δεν αντιμετώπιζε ένα κλατάρισμα και δύο σπασμένες ζάντες στο τελευταίο σκέλος.

12719127_1106922752680600_5493238132270669060_o

Στη δεύτερη θέση γενικής και συνάμα στην πρώτη της F2 τερμάτισαν οι εκπληκτικοί Βασίλης και Θανάσης Καραθανάσης! Οδηγώντας ένα παλαιότερης γενιάς Opel Astra GSi, το δίδυμο ήταν ταχύτατο με το «καλημέρα», ενώ δεν άφησε το πόδι από το γκάζι πουθενά, ολοκληρώνοντας την καλύτερη επίδοση της καριέρας του! Τα αδέρφια Καραθανάση που επέστρεψαν στους αγώνες μετά από 15 μήνες αποχής, κατέκτησαν παράλληλα την πρώτη θέση στην κατηγορία C3 μακράν μπροστά από τον ανταγωνισμό.

12779150_1106922689347273_3201232692042762140_o

Εντυπωσιακός για ακόμη έναν αγώνα ήταν ο Νίκος Ζακχαίος με το Citroen Saxo VTS, τερματίζοντας στην τρίτη θέση γενικής και στη δεύτερη της δικίνητης κατηγορίας. Με νέο συνοδηγό, το Χρήστο Μιχελή που επέστρεψε στο πλάι του Νίκου έπειτα από 10 και πλέον χρόνια, ο περσινός επαθλούχος της Ν2 στο Κύπελλο Ασφάλτου πυροβόλησε και στα τρία σκέλη και ανταμείφθηκε με το καλύτερο πλασάρισμα γενικής στην καριέρα του ως οδηγός. Ο 36χρονος Ζακχαίος πρώτευσε στην πιο “sexy” κατηγορία του αγώνα, την C6 των 12 συμμετοχών. Στην τρίτη θέση της F2 τερμάτισαν οι νικητές της C5 «Φίλων»-Γιώργος Γονάκης (Peugeot 206) που επικράτησαν στο νήμα των Γιάννη Σύλλα-Παναγιώτη Κουκλιαμπή (Citroen Saxo VTS). Το πλήρωμα του 206 ξεκίνησε μουδιασμένα τον αγώνα, κατάφερε όμως να ανεβάζει το ρυθμό του σε κάθε πέρασμα, κερδίζοντας θέσεις στη γενική. Η επικράτηση τους δεν θα ήταν τόσο εύκολη, αν δεν εγκατέλειπαν τον αγώνα οι πολύ γρήγοροι στο ξεκίνημα Γιάννης Ζάγαρης-Αποστόλης Βεργοζήσης με Peugeot 106 Rallye. Είχαν έξοδο στο δεύτερο σκέλος με το συνοδηγό να τραυματίζεται ελαφρά και να διακομίζεται στο νοσοκομείο, κάτι που οδήγησε σε ολιγόλεπτη διακοπή του αγώνα, με τους οργανωτές να αποφασίζουν την μετατροπή της ειδικής σε απλή για τα πληρώματα που δεν είχαν πάρει εκκίνηση. Από συμπλέκτη εγκατέλειψαν επίσης στο δεύτερο σκέλος οι ορεξάτοι Ανδρέας Μαργαρώνης-Μιχάλης Αφαλωνιάτης (Citroen Saxo VTS).

12794743_1106922799347262_8532591099320774573_o

Στην τέταρτη θέση της γενικής, μπροστά από τους νικητές της C5 , ολοκλήρωσε ο νεαρός Γιάννης Ποτουρίδης, σαφώς βελτιωμένος, έχοντας την καθοδήγηση του Νίκου Ντούρα, με το Subaru Impreza STi N12, δείχνοντας αρκετά ορεξάτος σήμερα και με διάθεση να πιέσει. Διακρίθηκαν επίσης, οι Γιώργος ΚοπανάκηςΧρήστος  Φαρμάκης, στη δεύτερή τους εμφάνιση με το νεοαποκτηθέν Opel Corsa S1600, τερματίζοντας έβδομοι γενικής και πέμπτοι στην F2. Πίσω τους τερμάτισαν οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής με το Toyota Yaris, οι οποίοι ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου στη C6, μπαίνοντας παράλληλα σφήνα ανάμεσα σε αρκετά Saxo, ενώ εντύπωση προκάλεσαν οι επιδόσεις των «άγνωστων» για τους περισσότερους Ηλία Κορνελάκη- Στράτου Ορφανού με νορμάλ Saxo.

12778700_1106922729347269_5431270099375226166_oΤαχύτερο πλήρωμα στην κατηγορία των Ιστορικών, ήταν αυτό των Γιάννη Τσαλαματά-Γιώργου Πρίντεζη (Ford Escort RS2000), το οποίο συνδύασε ταχύτητα και θέαμα, αποσπώντας δικαίως το χειροκρότημα των θεατών που βρέθηκαν στην ειδική του Γραμματικού.

12418951_1106922579347284_928126540674749231_o

Επόμενος αγώνας του Περιφερειακού Κυπέλλου Κεντρικής Ελλάδας είναι το Ράλλυ Σπριντ Μπράλου που θα διεξαχθεί στις 9 και 10 Απριλίου.

Οι πρώτοι του αγώνα:

apotel

Επίσημα αποτελέσματα στα: http://www.moto-live.info/admin/HTML/FOCC.pdf

http://www.moto-live.info/admin/HTML/FOC1234.pdf

Φωτογραφίες: Κώστας Αναγνωστόπουλος

Comments are closed