Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου 2016-Ανασκόπηση- Eνδιαφέρον από την αρχή μέχρι το τέλος!

Με νέο, πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα, τρόπο διεξήχθη το Κύπελλο Ασφάλτου το 2016, θεσμός που κράτησε ψηλά το ενδιαφέρον οδηγών και θεατών μέχρι τέλους! Οι αγώνες του χωρίστηκαν σε 4 γεωγραφικές περιφέρειες, με τους οδηγούς που ακολούθησαν τα κύπελλα των περιοχών τους να συναντιούνται σε έναν αγώνα-τελικό, στη Λαμία που βαθμολογήθηκε διπλά και ανέδειξε τους Κυπελλούχους! Παρά το γεγονός ότι ο σχεδιασμός ήταν πρόχειρος, αναβολές αγώνων έθεσαν σε κίνδυνο την αξιοπιστία του και τραγελαφικές αποφάσεις της ΕΠΑ προσπάθησαν να τη σώσουν. Eν τέλει είχαμε έναν όμορφο τελικό με τους τίτλους να κρίνονται στις ειδικές διαδρομές, χωρίς να χρειαστεί να προσμετρήσουν βαθμοί αγώνων που δεν έγιναν ποτέ.

Ο «Nikon» με συνοδηγό τον Γρηγόρη Ανδριανόπουλο και Mitsubishi Lancer Evo IX αναδείχθηκε Κυπελλούχος Ασφάλτου 2016 συλλέγοντας το απόλυτο των βαθμών στον τελικό του Ράλλυ Λαμίας, κέρδισαν μαζί τα Ράλλυ Αλμυρού και Ράλλυ Σπριντ Αιγίου, ενώ μάζεψαν επίσης πολύτιμους βαθμούς από τη δεύτερη τους θέση στο Ράλλυ Αχαιός. Παράλληλα, κατέκτησαν το αποτυχημένο Περιφερειακό Κύπελλο Πελοποννήσου με τους μόλις δύο αγώνες και τους δύο συμμετέχοντες…

Κυριότεροι αντίπαλοι των Κυπελλούχων ασφάλτου στη μάχη του τίτλου ήταν οι Γιάννης Πλάγος-Άλκης Ρέντης που με το δικίνητο Honda Civic Type R κοίταξαν στα μάτια τους τετρακίνητους αντιπάλους τους, τόσο στον τελικό στη Λαμία όσο και στον Αλμυρό. Ηττήθηκαν και στις δύο περιπτώσεις, αν και αρχικά προηγήθηκαν, μένοντας με τη χαρά της κατάκτησης του Πανελληνίου Κυπέλλου Ασφάλτου κατηγορίας F2. Κέρδισαν επίσης το Περιφερειακό Κύπελλο Κεντρικής Ελλάδας με τις «βαθμολογικές» τους νίκες σε Αλμυρό, Μερκούρη και Παλλάδιο όπως επίσης και το αντίστοιχο Κύπελλο κατηγορίας F2! Την F2 της Κεντρικής Ελλάδας διεκδίκησαν με αξιώσεις μέχρι τέλους οι Βασίλης και Θανάσης Καραθανάσης που ήταν πολύ δυνατοί με το Opel Astra Gsi σε Αττικό, Αχαιός και Μπράλο, όμως δεν τα κατάφεραν εξίσου καλά στη Λαμία όπου συμμετείχαν με Honda Civic Type R.

Ο ανταγωνισμός στο Περιφερειακό Κύπελλο Κεντρικής Ελλάδας θα ήταν σίγουρα πιο έντονος αν στον τελικό συμμετείχαν οι Ανδρέας Ντόφης- Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που κατάφεραν να επικρατήσουν στο Αττικό Ράλλυ Σπριντ και να ανεβούν στο βάθρο στα Ράλλυ Αλμυρού, Ράλλυ Σπριντ Αγίου Μερκουρίου και Ράλλυ Παλάδιο. Ο Μάριος Τσαούσογλου με τα αποτελέσματα αυτά, σε συνδυασμό με τις νίκες στον τελικό της Λαμίας και στο Ηπειρωτικό Ράλλυ με οδηγό τον Τάκη Καμπύλη (Skoda Fabia S2000) ανακυρήχθηκε  Κυπελλούχος Ασφάλτου στους συνοδηγούς!

Από το Περιφερειακό Κύπελλο Κεντρικής Ελλάδος προέρχονται και οι πανελλήνιοι επαθλούχοι των κατηγοριών C5 και C6. Στη μικρότερη αλλά πολύ ανταγωνιστική C6 οι καλύτεροι ήταν οι Νίκος Ζακχαίος- Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo VTS) οι οποίοι με εκπληκτικές επιδόσεις στον τελικό επικράτησαν των άτυχων Μίλτου Πλατώνη-Γιάννη Λιλλή (Toyota Yaris), του rookie Ηλία Κορνελάκη που έτρεχε με συνοδηγό τον Στράτο Ορφανό (Peugeot 106 Rallye) και των Γιάννη Σύλλα-Παναγιώτη Κουκλιαμπή (Citroen Saxo VTS).

Δραματικό και γεμάτο ανατροπές ήταν το φινάλε στη C5, με τους Ανδρέα Μαργαρώνη-Μιχάλη Αφαλωνιάτη (Citroen Saxo VTS) να επικρατούν, εκμεταλλευόμενοι τα μηχανικά προβλήματα στο Peugeot 106 S16 των κυπελλούχων F2 Πελοποννήσου Χρήστου Αυγερόπουλου-Στράτου Γιαβάση, λίγο πριν τον τερματισμό του Ράλλυ Λαμίας και την εγκατάλειψη από έξοδο των φαβορί «Φίλων»-Γιώργου Γονάκη (Peugeot 206).

Τι περιμένουμε το 2017; Μεγαλύτερο ανταγωνισμό και έντονες συγκινήσεις στο θεσμό, με την ΕΠΑ να ενοποιεί σωστά τα περιφερειακά Κύπελλα Κεντρικής Ελλάδας και Πελοποννήσου. Oι Κυπελλούχοι είναι δεδομένο ότι θα προσπαθήσουν να υπερασπιστούν τους τίτλους τους από τους ανταγωνιστές τους. Καλή αγωνιστική χρονιά!

Comments are closed