Άσφαλτος 2017- Περιφ. Βορείου Ελλάδας- Rally Αλμυρού 2017 –review- Νοτίων Επικράτησις!

Με επικράτηση πληρωμάτων που συλλέγουν βαθμούς για το Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, παρά το γεγονός ότι το Ράλλυ Αλμυρού προσμετρούσε στο αντίστοιχο της Βορείου Ελλάδος! Πώς έγινε αυτό; Κάθε πλήρωμα έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει και να βαθμολογηθεί σε έναν αγώνα εκτός της περιφέρειας του και πολλοί «νότιοι» και «κρητικοί» άδραξαν την ευκαιρία παρασυρόμενοι από τις παροχές και τη φιλοξενία της διοργανώτριας λέσχης του ΟΜΑΘ. Ο αγώνας σημαδεύτηκε από την έλλειψη ανταγωνισμού, τουλάχιστον στην κορυφή αλλά και από την πολύ μεγάλη καθυστέρηση στο τρίτο σκέλος λόγω ατυχήματος αγωνιστικού, ευτυχώς μόνο με υλικές ζημιές.

Οι Γιάννης Πλάγος –Άλκης Ρέντης με το Honda Civic Type R ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι του Ράλλυ Αλμυρού, οδήγησαν ταχύτατα και αλάνθαστα καθ’ολη τη διάρκεια του αγώνα και χωρίς να απειληθουν σε καμία στιγμή ανέβηκαν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, κατακτώντας παράλληλα την νίκη στην F2 αλλά και τους βαθμούς της επικράτησης στην power stage του αγώνα!

Ωραία μάχη δόθηκε για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης, μεταξύ των Ανδρέα Μαργαρώνη – Μιχάλη Αφαλωνιάτη με Citroen Saxo VTS και Ποσειδώνα Γορίτσα – Απόστολου Σπύρου με Mitsubishi Lancer EVO X. Τα δύο πληρώματα αντάλλαξαν «πυροβολισμούς» μεταξύ τους σε όλες τις ειδικές, με τους Γιαννιώτες να είναι ταχύτεροι σε όλα τα περάσματα των Αγίων Θεοδώρων και τους Πατρινούς σε όλα των Νηών! Οι Μαργαρώνης- Αφαλωνιάτης ήταν αυτοί που χαμογέλασαν στο τέλος, εκμεταλλευόμενοι και την άτυχη στιγμή των Γορίτσα- Σπύρου στην τελευταία ειδική του αγώνα σημειώνοντας μια από τις καλύτερες επιδόσεις της αγωνιστικής τους καριέρας.

Μπορεί να έχασαν τη δεύτερη θέση οι «gentlemen» Γορίτσας –Σπύρου, όμως το τρίτο σκαλί του βάθρου και η πρωτιά μεταξύ των «βορείων» τους αφήνει ικανοποιημένους, αφού πλέον βρίσκονται στην κορυφή της βαθμολογίας του Περιφερειακού Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος.

Οι Γιώργος Γεροδήμος –  Σωτήρης Γρηγορίου, δείχνουν να εξοικιώνονται μερα με τη μέρα με το πανέμορφο Opel Astra τους, ολοκληρώνοντας τον αγώνα στη τέταρτη θέση και στη δεύτερη μεταξύ των πληρωμάτων που συλλέγουν βαθμούς για το «βόρειο» κύπελλο.

Σπουδαίο αποτέλεσμα για τους Μαρίνο Μπενούκα – Χρήστο Μουρκάκη που με το Νορμάλ Peugeot 106 Rallye τους, κατάφεραν να επικρατήσουν στην πολύ ανταγωνιστική για ακόμα έναν αγώνα C6, και να βρεθούν στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης! Οι επίσης «νότιοι» έκαναν τη διαφορά στην κατηγορία τους στην πρώτη ειδική διαδρομή και στη συνέχεια έλεγξαν τους επίσης πολύ γρήγορους Ηλία Κορνελάκη – Στράτο Ορφανό (Peugeot 106 Rallye) και Κώστα Πολυχρονόπουλο – Μαριάννα Χριστογιαννούλα (Citroen Saxo) που είχαν πολύ ενδιαφέρουσα μονομαχία μεταξύ τους και συμπλήρωσαν το βάθρο της C6 ολοκληρώνοντας στην 8η και 9η θέση της γενικής, αντίστοιχα. Στη μάχη της κορυφής της κατηγορίας βρίσκονταν και οι Σταμάτης Μιχαηλ-Διανέλλος Μπαλώτης (Peugeot 106) οι οποίοι δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα.

Μετά το προβληματικό τους ξεκίνημα στην πρώτη ειδική, που τους έστειλε στον πάτο της κατάταξης οι Κρητικοί Ανδρέας Περάκης – Κωνσταντίνος Κουρουγκιαούρης με ντεμαράζ και κορυφαίους χρόνους σε όλες τις υπόλοιπες σκαρφάλωσαν μέχρι την έκτη θέση.  Ακολούθησαν οι Νίκος Βάτσος – Χρήστος Θεοφανίδης οι οποίοι θα μπορούσαν να τερματίσουν ψηλότερα αν το Renault Clio R3 που οδηγούσαν δεν αντιμετώπιζε προβλήματα στην πλειοψηφία των ειδικών διαδρομών του αγώνα.

Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Θανάσης και Αλεξάνδρα Τσιτσιγιάννη με Citroen Saxo, ενώ εντυπωσίασαν για ακόμα έναν αγώνα οι Κώστας Μυλωνάς-Γιάννης Καλοπήτας με το «αυτοκίνητο του παππού τους» Toyota Corolla KE30 ολοκληρώνοντας δωδέκατοι μεταξύ των 26 τερματισάντων!

Επόμενος αγώνας για το κύπελλο ασφάλτου Βορείου Ελλάδος, το Ηπειρωτικό Ράλλυ στις 8 και 9 Ιουλίου.

Τελικά αποτελέσματα:

http://www.moto-live.info/admin/HTML2/FOC.pdf

Comments are closed