Άσφαλτος 2017 – Περιφ. Β. Ελλάδας – Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!

Ανίατη ασθένεια; Έτσι φαίνεται… Αθεράπευτα εθισμένοι στην ταχύτητα, τρεις γιατροί στο επάγγελμα, διέπρεψαν στους αγώνες ράλλυ του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδας το 2017, ξεχωρίζοντας με τις επιδόσεις τους και τη συμπεριφορά τους εντός και εκτός μπάκετ. Και οι τρεις δραστηριοποιούνται επαγγελματικά στην περιφέρεια και φέτος ακολούθησαν την πλειοψηφία των «βόρειων» αγώνων, αυξάνοντας την «ποιότητα» στις λίστες συμμετοχών.

Από τα Γιάννενα ο οικογενειακός γιατρός Ποσειδώνας Γορίτσας, κολλησε το μικρόβιο της ταχύτητας στη Ρουμανία όπου σπούδαζε. Στους ελληνικούς αγώνες τρέχει από το 2003, ξεκινώντας την καριέρα του με VW Golf Gti. Τα επόμενα χρόνια συμμετείχε κυρίως σε ράλλυ-σπριντ είτε με Toyota Corolla AE111, είτε με Mitsubishi Lancer Evo VI. Το 2011 απέκτησε ένα Mitsubishi Lancer Evo X, με το οποίο ακολούθησε φέτος για πρώτη φορά το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος! Η δεύτερη θέση στη βαθμολογία του θεσμού, αλλά και η κατάκτηση του κυπέλλου από το συνοδηγό του Αποστόλη Σπύρου ήταν η επιβράβευση στην προσπάθεια τους, με τους συναθλητές τους να στάζουν μέλι για το ήθος τους.

Διατηρώντας το ιατρείο του στα Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής, ο ορθοπεδικός Σίμος Θεοφανίδης, αποδεικνύει τα τελευταία χρόνια ότι εκτός από καλός γιατρός είναι και πολύ γρήγορος οδηγός! Οδηγώντας Citroen Saxo VTS, με τον Λευτέρη Μαύρο στο δεξί μπάκετ, κατέκτησαν το 2017 το έπαθλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος στην κατηγορία C5!

Ο γιατρός ακολουθεί πιστά τους αγώνες της Βορείου Ελλάδος από το 2012, έχοντας τις περισσότερες φορές στο πλάι του τον αδερφό του Χρήστο. Η βελτίωση στις επιδόσεις του χρόνο με το χρόνο είναι εμφανής και μάλλον ήρθε ο καιρός να οδηγήσει κάτι πιο δυνατό.

Ο οφθαλμίατρος Γιώργος Γεροδήμος με έδρα την Καλαμπάκα ολοκλήρωσε φέτος το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας. Με το νέο του απόκτημα, ένα Opel Astra OPC και συνοδηγό τον Σωτήρη Γρηγορίου, έκανε δυναμικό comeback στους αγώνες το 2017 ξεχωρίζοντας όπου συμμετείχε! Τον γνωρίσαμε για τα καλά το 2008, όταν με το Honda Civic Type R «έβαλε τα γυαλιά» στον ανταγωνισμό, συμμετέχοντας κυρίως σε αγώνες της Βορείου Ελλάδος, κατακτώντας μάλιστα το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στην F2 το 2009 και το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου στην ίδια κατηγορία το 2012. Ξεκίνησε την καριέρα του από τα Cup της Nissan, θεσμό που τόσο ανάγκη έχουν οι ελληνικοί αγώνες, καταφέρνοντας να ανεβεί αρκετές φορές στο βάθρο στο ενιαίο με τα Nissan Note.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η παρουσία και η ποιότητα των γιατρών θα συμβάλλει αποτελεσματικά στη θεραπεία των ελληνικών αγώνων που νοσούν τα τελευταία χρόνια και πως η «τρέλα» τους θα παρασύρει κι άλλους στο χώρο.

Comments are closed