Άσφαλτος 2017 – Περιφ. Β. Ελλάδας – 1. Ράλλυ Σπριντ Φίλιππος – review: Έλαμψαν οι Μπρόζος- Βογιαντζής με τη Citroen ZX Kit Car!

Το αστέρι των Φώτη Μπρόζου- Τάσου Βογιαντζή- Citroen ZX Kit Car έλαμψε και πάλι! Αυτή τη φορά ήταν στο Ράλλυ Σπριντ Φίλιππος, πρώτο γύρο του Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτου Βορείου Ελλάδας. Το πλήρωμα της πανέμορφης «γαλλίδας», που θέλουμε να το βλέπουμε πιο συχνά στους αγώνες, κατάφερε να επικρατήσει μετά από έντονο συναγωνισμό!

Ήταν αυτό που «πυροβόλησε» με το καλημέρα, αιφνιδιάζοντας τους «νότιους» Τάκη Καμπύλη- Μάριο Τσαούσογλου με το «τέρας» Skoda Fabia S2000. Οι Καμπύλης- Τσαούσογλου απάντησαν στο δεύτερο Κουστοχώρι, εκμεταλλευόμενοι και το τετακέ των Μπρόζου- Βογιαντζή, με τους Γιάννη και Βαγγέλη Κωνσταντινίδη με ακόμα μια Citroen ZX Kit Car που σημείωσαν το δεύτερο καλύτερο χρόνο στην ειδική να μπαίνουν στη μάχη για τη νίκη! Κι ενώ περιμέναμε ένα συγκλονιστικό τρίτο σκέλος με τη μάχη των τριών, ο κινητήρας του Skoda Fabia S2000 είχε αντίθετη γνώμη, ανεβάζοντας θερμοκρασία και καθηλώνοντας τους Καμπύλη- Τσαούσογλου στο service, ενώ και οι Κωνσταντινίδηδες στην προσπάθεια τους για τη νίκη βγήκαν από το δρόμο κι εγκατέλειψαν, αφήνοντας τους Μπρόζο- Βογιαντζή να ανεβούν πανάξια στο πρώτο σκαλί του βάθρου!

Δεύτεροι τερμάτισαν οι Ποσειδώνας Γορίτσας- Αποστόλης Σπύρου, χωρίς να παρασυρθούν στη μάχη της κορυφής, διατηρώντας σταθερό ρυθμό καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το πλήρωμα από τα Γιάννενα, που θα ακολουθήσει φέτος με το Mitsubishi Lancer Evo X την πλειοψηφία των αγώνων του Κυπέλλου, κέρδισε στο «νήμα» τους καλύτερους 1600αρηδες του αγώνα Στέλιο Χαλδαίο- Κώστα Σαμαρά με το μικρό αλλά θαυματουργό Citroen C2, με τη μεταξύ τους διαφορά να μην ξεπερνάει σε κανένα σημείο του αγώνα το 1,5 δευτερόλεπτο!

Κάνοντας κακή επιλογή ελαστικών στο τελευταίο σκέλος οι «Χριστόφορος»-Κωνσταντίνος Τηλιόπουλος (VW Golf II) έχασαν δύο θέσεις στη γενική κατάταξη τερματίζοντας τελικά τέταρτοι σε έναν αγώνα από τον οποίο δεν λείπουν ποτέ!

Πίσω τους ολοκλήρωσαν οι Νίκος Βάτσος- Χρήστος Θεοφανίδης (Renault Clio R3 Access) που κρατήθηκαν μπροστά από τους περσινούς διεκδικητές του Κυπέλλου Δημήτρη Μπατσάρα- Ιωάννα Γεωργάκα. Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo VIII δεν κατάφερε να λύσει τα προβλήματα με τον κινητήρα και την ανάρτηση που τους παρουσιάστηκαν την προηγούμενη μέρα του αγώνα και κινήθηκαν σε αργότερο ρυθμό από ότι τους έχουμε συνηθίσει.

Ωραία μονομαχία είχαμε και για τη δεύτερη θέση της C6, αφού η πρώτη καπαρώθηκε νωρίς από τους Χαλδαίο- Σαμαρά. Οι Αλέξανδρος Δήμος- Θάνος Ντίτορας (Citroen Saxo VTS) ήταν αυτοί που την πανηγύρισαν αποκτώντας προβάδισμα 7 δευτερολέπτων από τους Σίμο Θεοφανίδη- Λευτέρη Μαύρο (Citroen Saxo VTS) στην πρώτη ειδική, με τα δύο πληρώματα να σημειώνουν πρακτικά τον ίδιο χρόνο στις δύο επόμενες! Στη μάχη με τα δύο Saxo ενεπλάκησαν και οι Νίκος Τσακίρης-Σπύρος Χατζηπαναγιώτου μέχρι να κοπεί η ντίζα του συμπλέκτη της Citroen C2 R2 και να τους αφήσει θεατές.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Νίκος και Ιορδάνης Τριχίδης (Citroen Xsara VTS) και Αχιλλέας Λάκης- Βασίλης Τριανταφυλλίδης (Seat Ibiza Gti), μπροστά από ακόμα ένα πλήρωμα της C3, τους Παύλο Μπαξεβανάκη- Γιώργο Μπέμπη (Honda Civic Type R).

Επόμενος αγώνας του Περιφερειακού Κυπέλλου Ασφάλτου Βορείου Ελλάδας το Ράλλυ Αλμυρού στα μέσα του Ιούνη, η επιτυχημένη διοργάνωση του οποίου το 2016 εξασφαλίζει τη συμμετοχή πληρωμάτων από όλη την Ελλάδα!

Τελικά αποτελέσματα:

http://www.moto-live.info/admin/HTML2/FOC.pdf

Comments are closed