Κύπελλο Χώματος 2016 – 1. Εαρινό Ράλλυ Σπριντ- review- Χαλιβελάκης στις λεπτομέρειες!

halivelakis

Ο Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης επικράτησε στο Εαρινό Ράλλυ Σπριντ που αποτέλεσε τον εναρκτήριο γύρο του φετινού Κυπέλλου Χώματος. Με τον Μάριο Τσαούσογλου δίπλα του, αν και ξεκίνησε μουδιασμένα στο πρώτο σκέλος, πραγματοποιώντας τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο, ανέβασε ρυθμό στο δεύτερο σκέλος  και εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα ισχυρών συνδυασμών, ήταν ο πιο γρήγορος, κάτι που του χάρισε τη νίκη. Το έργο του πληρώματος που οδήγησε ένα Mitsubishi Lancer Evo IX, έγινε πιο εύκολο, καθώς ένα εκ των φαβορί του αγώνα, οι Γιάννης Μπαντούνας-Ηλίας Παναγιωτούνης εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους από διαφορικό στα μέσα του δεύτερου σκέλους. Οι περσινοί Κυπελλούχοι Χώματος με το Mitsubishi Lancer Evo VI ήταν οι πιο γρήγοροι το πρωί, χτίζοντας παράλληλα μια μικρή διαφορά ασφαλείας από τους ανταγωνιστές τους, ωστόσο η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη για το πλήρωμα που δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο την υπεράσπιση του τίτλου.

velanisΤην ατυχία του Πυργιώτη οδηγού εκμεταλλεύτηκαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, οι οποίοι στην πρώτη τους εμφάνιση με το προδιαγραφών R4 Mitsubishi Lancer Evo IX, τερμάτισαν δεύτεροι, πραγματοποιώντας ένα καλό ζέσταμα ενόψει της πρεμιέρας του πρωταθλήματος στον Πύργο. Οι Βελάνηδες, μάλιστα, είχαν μια μικροέξοδο στο πρώτο σκέλος τραυματίζοντας το Mitsubishi, χωρίς ευτυχώς περαιτέρω δυσάρεστες συνέπειες για το πλήρωμα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Λεωνίδας Μαχαίρας στην πρώτη εμφάνιση του οδηγού με Lancer ένατης γενιάς. Ο οδηγός που μας έχει συνηθίσει να οδηγεί ιστορικά αυτοκίνητα, ήταν αθόρυβος και συνάμα αποτελεσματικός, ξεκινώντας με τον καλύτερο τρόπο το φετινό Κύπελλο Χώματος.

karotsierisΆτυχοι ήταν οι Πάνος Ζήσης-Αλέξανδρος Τσιάπας που ήταν ανταγωνιστικοί στο πρώτο σκέλος, ωστόσο το σύστημα πυρόσβεσης στο Mitsubishi Lancer Evo VI άνοιξε, με αποτέλεσμα το πλήρωμα να εγκαταλείψει. Στην επανεμφάνισή τους έπειτα από ένα χρόνο αποχής, οι Κωνσταντίνος Σαμαράς-Στέλιος Χαλδαίος (Mitsubishi Lancer Evo IX) τερμάτισαν στην τέταρτη θέση, εμπρός από τους Πάνο Κωνσταντάκο-Γιάννη Ραβάνη (Mitsubishi Lancer Evo IX) που πραγματοποίησαν έναν απροβλημάτιστο αγώνα, τον οποίο χρησιμοποίησαν ως τεστ για το αυτοκίνητο ενόψει της συνέχειας. Ο Στέφανος Καμιτσάκης στην πρώτη εντός έδρας συμμετοχή του σε χωμάτινη επιφάνεια δεν τα πήγε άσχημα στο πρώτο σκέλος, ωστόσο ένα κλαταρισμένο ελαστικό στη δεύτερη Κινέττα, έριξε το νεαρό οδηγό στην έκτη θέση γενικής.

kamitsakis

Οι Ντίνος Αντωνίου-Θοδωρής Μούγιος (Ford Escort RS 2000) συνδύασαν θέαμα με ταχύτητα, κερδίζοντας στην κατηγορία των δικίνητων. Το δίδυμο από τη Λαμία ξεκίνησε τη φετινή χρονιά, όπως ακριβώς έκλεισε την προηγούμενη, με νίκη στην F2. Πίσω τους βρέθηκαν οι έτεροι Λαμιώτες, Θοδωρής Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρωνής που ήταν εντυπωσιακοί με το 1400άρι Toyota Yaris, επικρατώντας παράλληλα στην C6. Ο Γεράσιμος Κυπραίος-Γιώργος Πισιμάνης εμφανίστηκαν αρκετά επιθετικοί με το Peugeot 206 XS, τερματίζοντας στην τρίτη θέση της F2, βελτιώνοντας την επίδοσή τους στο δεύτερο πέρασμα, ύστερα από αλλαγές που έκαναν στις ρυθμίσεις στο ενδιάμεσο σέρβις. Πολύ καλή εμφάνιση έκαναν, επίσης οι Γιώργος Χατζηγάκης-Θοδωρής Παπαβασιλείου, στην επιστροφή του οδηγού στα ράλλυ, έπειτα από έξι χρόνια αποχής, όπως και οι “El-Nak jr”-Νίκος Μουζάκης, στην πρώτη του οδηγού με το MG ZR 105. Ο “El-Nak jr” παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με το κιβώτιο ταχυτήτων και στα δύο σκέλη, ολοκλήρωσε στη δεύτερη θέση της C6, με τους Δημήτρη Μαυρουδή-Μαρία  Χριστίνα Πάσσου (Nissan Micra K11 Kit Car) να ακολουθούν στην κατηγορία. Πολύ καλή εμφάνιση από τους Γιάννη Χεκιμιάν-Κώστα Κακαλή που ευχαριστήθηκαν τον αγώνα, σε μία από τις σπάνιες εμφανίσεις του Daihatsu Sirion, με την κατηγορία τους να μην προσμετρά τελικά, εξαιτίας των λιγοστών συμμετοχών. Οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Νίκος Μοσχόπουλος με MG ZR 160 έπεσαν πολύ πίσω στην κατάταξη αν και πάλευαν για την κορυφή της F2, καθώς στα τελευταία χιλιόμετρα της ειδικής ξεκούμπωσε ο ρελές του αυτοκινήτου.

antoniou

Στην κατηγορία των ιστορικών, οι Αντώνης Γιοβάς-Κώστας Γρηγοριάδης (Audi 80 GT) απέδειξαν πως δικαίως αναδείχτηκαν πρωταθλητές την περσινή χρονιά. Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσαν οι δεύτεροι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου με το DMack Ford Escort RS MKI, ενώ τρίτοι τερμάτισαν οι Σπύρος Πετρίδης-Απόστολος Πάλλας με Toyota Corolla AE86.

Από διαφορικό εγκατέλειψε ο περσινός κυπελλούχος χώματος στην F2, Σπύρος Δεδεγκίκας (Ford Escort RS 1800) που είχε την Κωνσταντίνα Γκουμάκη στο πλάι του. Ένα σκασμένο ελαστικό στο πρώτο σκέλος και ένα πρόβλημα στον κινητήρα στη συνέχεια οδήγησαν εκτός αγώνα τους Παναγιώτη Παραδείση-Κωστή Ποιμενίδη (Ford Escort RS2000). Από σπασμένο ημιαξόνιο εγκατέλειψαν οι Ίαν Παπανικολάου-Γιώργος Κυπριανού με το Toyota Yaris.

Η συνέχεια του Κυπέλλου Χώματος θα δοθεί στις 18 και 19 Ιουνίου με το Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου.

Τελικά Αποτελέσματα:

res1

resist1

Comments are closed