Κύπελλο Χώματος 2016 – 3. Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ- review- Άπιαστοι στο χώμα οι Μπαντούνας- Σούκουλης!

mpantounas1

Δημιουργώντας διαφορά από το πρώτο πέρασμα της ειδικής «Κινέττα», οι Γιάννης Μπαντούνας- Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo VI) δεν δυσκολεύτηκαν να επικρατήσουν στο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ, πετυχαίνοντας τη δεύτερη φετινή του νίκη στο θεσμό. Ο Κυπελλούχος Χώματος του 2015 είδε από νωρίς τους μεγάλους του αντιπάλους Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη- Μάριο Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer Evo IX) εκτός διεκδίκησης της νίκης από κλατάρισμα, και δεν δυσκολεύτηκε να επιβληθεί του συναγωνισμού αποκτώντας σαφές προβάδισμα για ακόμα έναν τίτλο.

lainopoulos1

Οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Διονύσης Κολοτούρος (Subaru Impreza GT) ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση, συνεχίζοντας τις καλές εμφανίσεις. Το δίδυμο που είχε μικροέξοδο στις αρχές του αγώνα, είχε ωραία μάχη στο πρώτο σκέλος με τους Κωνσταντίνο Τζέμο- Αντώνη Παπαρινόπουλο (Mitsubishi Lancer Evo VIII) η οποία έληξε άδοξα για τους τελευταίους λόγω κλαταρίσματος που τους  έστειλε «στον πάτο» της κατάταξης.

konstantakos1

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Πάνος Κωνσταντάκος-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX). Ο έμπειρος οδηγός ακολούθησε συγκεκριμένη στρατηγική, επιλέγοντας να μην πιέσει από την αρχή και δικαιώθηκε, καθώς αρκετοί αντίπαλοί του εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους. Τέταρτοι γενικής και παράλληλα πρώτοι στην F2 τερμάτισαν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 160) που έδειξαν για ακόμα μια φορά ότι είναι πάρα πολύ δυνατοί στο χώμα. Το έργο τους ήταν πιο δύσκολο απ’ ότι δείχνει το  τελικό αποτέλεσμα, καθώς ο πίσω άξονας του MG στράβωσε στο τρίτο χιλιόμετρο του πρώτου σκέλους, κάτι που είχε ως συνέπεια να οδηγήσουν φυλαγμένα. Παρ’ όλα αυτά, επιτέθηκαν στο δεύτερο σκέλος, πανηγυρίζοντας την πρώτη θέση στην F2. Ακολούθησαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX), με τον οδηγό να πετυχαίνει την καλύτερή του επίδοση, στη δεύτερή του εμφάνιση με τετρακίνητο. Οι θεαματικοί Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort MK II) ολοκλήρωσαν στην έκτη θέση γενικής και στη δεύτερη της F2, χωρίς να μπορέσουν να πιέσουν τους νικητές της κατηγορίας, ενώ πίσω τους βρέθηκαν οι Θοδωρής Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρωνής (Toyota Yaris) που εντυπωσίασαν με την οδήγησή τους. Οι Λαμιώτες ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου της F2, ενώ τερμάτισαν πρώτοι στη C6.

anagnost1

Στην F2 ακολούθησαν οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Θοδωρής Μούγιος (Ford Escort MKII), ενώ τους νικητές της ανταγωνιστικής C6 ακολούθησαν οι Θοδωρής Πανούτσος-Παναγιώτης Πανούτσος (Toyota Yaris), Θόδωρος Εγγλέζος- Νίκος Νασιόπουλος (Toyota Starlet), Δημήτρης Μαυρουδής-Χριστίνα Μαρία Πάσσου (Nissan Micra K11), Χαράλαμπος Παναγάκης- Μιχάλης Μίχας (Peugeot 206) και Πέτρος Τσάμης- Βάσω Κουρτίδου (Toyota Yaris). Στην ίδια κλάση, από ηλεκτρικά δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι περσινοί πρωταθλητές της F2, Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας (Toyota Yaris).

Τελικά Αποτελέσματα:

final

Comments are closed