Πρωτάθλημα Ράλλυ 2017 – 6. Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας – leg 1 – Μια ταχύτητα πάνω οι Τσολακίδης-Δήμος!

Μετά από 20 περίπου χρόνια, η Λάρισα γέμισε με ήχους αγωνιστικών, καθώς με έδρα τη Θεσσαλική πόλη διεξάγεται ο τελευταίος γύρος του …επεισοδιακού φετινού πρωταθλήματος ράλλυ. Με 26 πληρώματα να εκκινούν το βράδυ της Παρασκευής από το Αρχαίο Θέατρο Λάρισας, το ενδιαφέρον αναμένεται έντονο σε έναν αγώνα που θα κρίνει τον φετινό Πρωταθλητή Ελλάδας!

Οι Σωκράτης Τσολακίδης-Χάρης Δήμος με το «υπερόπλο» Skoda Fabia R5 δεν δυσκολεύτηκαν να τεθούν επικεφαλής από την αρχή του Σαββάτου, κερδίζοντας και τις 4 ειδικές διαδρομές του πρώτου σκέλους και έχτισαν διαφορά σχεδόν ενός λεπτού από τους αντιπάλους τους. Με τις επιδόσεις τους, έκαναν σημαντικό βήμα-τίτλου και την Κυριακή ο οδηγός θέλει να κατακτήσει το δεύτερο πρωτάθλημα, ύστερα από 14 χρόνια. Το δίδυμο κέρδισε τον τέταρτο γύρο του Περιφερειακού Κυπέλλου Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος που διεξήχθη στις ειδικές του Σαββάτου. Οι δεύτεροι Τάκης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος οδήγησαν θεαματικά το γνωστό το Skoda Fabia S2000 και απέσπασαν το χειροκρότημα, με τον οδηγό να καρπώνεται σημαντικούς βαθμούς για το Κύπελλο Βορείου Ελλάδας, θεσμό που ακολουθεί φέτος.

Χωρίς υπερβολές στην οδήγησή στον πρώτο τους, ουσιαστικά, ασφάλτινο αγώνα μετά από 12 χρόνια, οι έτεροι διεκδικητές του τίτλου, Γιάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo VI) είναι τρίτοι στη γενική και ευελπιστούν σε ένα θαύμα την Κυριακή για να κατακτήσουν το τρόπαιο. Βελτίωσαν τις επιδόσεις τους ειδική με ειδική οι τέταρτοι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου (Opel Astra OPC) που συνδυάζουν ουσία με θέαμα. Στην F2, η μάχη καλά κρατεί, με την πρωτιά να αλλάζει 3 φορές χέρια μέσα στη μέρα και το τοπίο να παραμένει θολό! Στην πρωτοπορία  τέθηκαν με το …καλημέρα οι «πύραυλοι» Γιάννης Πλάγος-Άλκης Ρέντης με εκπληκτική επίδοση στην πρώτη ειδική, η οποία μάλιστα τους είχε φέρει στην τρίτη θέση γενικής. Η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη για το πλήρωμα του Honda Civic Type R, το οποίο είχε έξοδο στη δεύτερη διαδρομή, ολοκληρώνοντας άδοξα την προσπάθειά του.

Παρόμοια κατάληξη είχαν και οι Γιάννης Κουτσοδήμος-Σπύρος Βλάγκας που στην πρώτη τους εμφάνιση στους αγώνες ράλλυ εντυπωσίασαν πραγματοποιώντας τον έκτο χρόνο γενικής και το δεύτερο στην F2 στην εναρκτήρια διαδρομή με ένα Citroen Saxo VTS! Στην Καλλιπεύκη, όμως, εγκατέλειψαν και αυτοί από έξοδο, με αποτέλεσμα η διαδρομή να μετατραπεί σε απλή για 4 πληρώματα της κατηγορίας των ιστορικών. Το πλήρωμα θα επιστρέψει την Κυριακή υπό το καθεστώς Rally2. Μακάρι να μην το βάλουν κάτω και να τους δούμε σύντομα και πάλι στις ειδικές διαδρομές!

Εν συνεχεία, εκμεταλλευόμενοι και τις εγκαταλείψεις των προαναφερθέντων, οι Νίκος Βάτσος-Χρήστος Θεοφανίδης (Renault Clio R3) και Σίμος Θεοφανίδης-Λευτέρης Μαύρος (Citroen Saxo VTS) ήταν χέρι-χέρι στην κορυφή, ωστόσο οι Νότιοι, Νίκος και Βασίλης Καραθανάσης δεν είχαν πει την τελευταία τους λέξη. Με εκπληκτικό χρόνο στις επαναλαμβανόμενες απογευματινές ειδικές, ο 20χρονος οδηγός του Honda Civic Type-R προηγείται στη δικίνητη κατηγορία, κερδίζοντας μάλιστα την F2 στον τέταρτο γύρο του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος, έχοντας την πολύτιμη καθοδήγηση του πατέρα του. Οι Βάτσος-Θεοφανίδης τερμάτισαν δεύτεροι στα δικίνητα και αύριο, στον ξεχωριστό αγώνα του Βορείου Ελλάδος θα κυνηγήσουν τους 25 βαθμούς της πρωτιάς.

Τρίτοι φιγουράρουν οι Μίλτος Αγγλόπουλος-Γιάννης Σαρητσόγλου (Citroen C2 R2) που έκαναν έναν αθόρυβο αγώνα. Στην τρίτη διαδρομή, κόλλησε το γκάζι στο Citroen Saxo VTS  των Θεοφανίδη-Μαύρου που υποχώρησαν στην τέταρτη θέση στην F2. Υποσχέσεις για το μέλλον άφησε με τα περάσματά του ο νεαρός Κούγιας junior που φέτος τον είδαμε σε Ακρόπολις και ΔΕΘ, έχοντας την καθοδήγηση του πατέρα του, Βασίλη Κούγια (Peugeot 206 RC). Ένα πρόβλημα στον κινητήρα έκοψε τη φόρα των ταχύτατων Armaki”-Νίκου Ιντζόγλου (Nissan Micra 160SR)  που συνεχίζουν κανονικά τον αγώνα.

Στην κατηγορία των ιστορικών, οι Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Γιάννης Καλοπίτας (Toyota Corolla KE 30) είναι κοντά στην πρώτη τους νίκη σε πρωταθληματικό αγώνα, έχοντας «μαξιλαράκι ασφαλείας» από τους υπόλοιπους συνδυασμούς. Οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Κωνσταντίνος Κακαλής (Ford Sierra RS Cosworth) δύσκολα θα κυνηγήσουν τους Λαμιώτες την Κυριακή, με τους «αειθαλείς» Κωνσταντίνο Αργυρίου-Απόστολο Πάλλα (Toyota Corolla AE 92) να συμπληρώνουν για την ώρα το βάθρο της κατηγορίας.

Μελανό σημείο η έκδοση των αποτελεσμάτων που έχει αναλάβει εταιρεία από τη γειτονική Βουλγαρία. Η προσπάθειά τους είναι φιλότιμη, ωστόσο τα λάθη δεν έλειψαν, με αποκορύφωμα 1 ώρα μετά το τέλος του σκέλους τα μισά περίπου πληρώματα του αγώνα να μη γνωρίζουν σε ποια θέση βρίσκονται…. Όλα αυτά εν έτει 2017!

Το Κυριακάτικο σκέλος περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 66 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Αύριο τέτοια ώρα θα ξέρουμε τον Πρωταθλητή Ελλάδος του 2017!

Τα μέχρι τώρα γνωστά αποτελέσματα

 

Comments are closed