Βασίλης Δρυμούσης: «Όνειρο ζω μη με ξυπνάτε!»

Τι κι αν πέρασαν 12 χρόνια από την τελευταία φορά που οι Βασίλης και Παναγιώτης Δρυμούσης είχαν φορέσει φόρμα και κράνος; Τι κι αν δεν είχαν οδηγήσει στο παρελθόν τετρακίνητο αυτοκίνητο σε επίσημο αγώνα; Το πλήρωμα από τη Θήβα έκανε δυναμικό comeback στο Ευρωπαϊκό Ράλλυ Ακρόπολις, τερματίζοντας στην έβδομη θέση του πιο δύσκολου αγώνα του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ράλλυ. Με κέντρο τη Λαμία, η δράση εκτυλίχθηκε στις ειδικές διαδρομές της Φθιώτιδας και της Φωκίδας το διήμερο 3 και 4 Ιουνίου, με τις καιρικές συνθήκες να είναι με το μέρος οργανωτών και αγωνιζομένων, καθώς οι προβλέψεις για βροχόπτωση δεν επιβεβαιώθηκαν τελικά.

Ο Βασίλης Δρυμούσης αγωνίστηκε με ένα Subaru Impreza STi N11 Spec C που απέκτησε πρόσφατα, το οποίο πριν το επίσημο shakedown της Παρασκευής, δεν είχε τη δυνατότητα να οδηγήσει: «Η πρώτη επαφή με το αυτοκίνητο πραγματοποιήθηκε στο shakedown, στο οποίο κάναμε 4 περάσματα, όσα δηλαδή δικαιούμασταν, προκειμένου να προσαρμοστούμε σε αυτό», ήταν τα λόγια του.  Αρκετός κόσμος βρέθηκε το απόγευμα της ίδιας ημέρας στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης της Λαμίας, όπου πραγματοποιήθηκε η Πανηγυρική εκκίνηση του τρίτου γύρου του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Το καθαρά αγωνιστικό μέρος ξεκίνησε το Σάββατο, όπου τα πληρώματα ήρθαν αντιμέτωπα με 6 ειδικές διαδρομές, 3 επαναλαμβανόμενες. Το πλήρωμα επέλεξε να μην πιέσει αρχικά, οδηγώντας επιφυλακτικά το τετρακίνητο Impreza:  «Κινηθήκαμε επιφυλακτικά στις πρώτες ειδικές προκειμένου να εξοικειωθούμε με το αυτοκίνητο, γνωρίζοντας πως το στήσιμό του δεν ήταν το καλύτερο δυνατό. Ήταν σαν να οδηγούσαμε σε πάγο, καθώς το πίσω μέρος γλιστρούσε, οπότε δεν πιέσαμε προκειμένου να μην κάνουμε κάποια ζημιά.», δήλωσε ο Δρυμούσης. Στη συνέχεια, το πλήρωμα καρδιοχτύπησε, καθώς λίγο έλειψε να πει πρόωτα αντίο στον αγώνα: «Στο απογευματινό πέρασμα από τις ειδικές διαδρομές και συγκεκριμένα στο 5ο χιλιόμετρο της δεύτερης Γραβιάς, το κιβώτιο «πέταξε» την ταχύτητα και πέσαμε σε χαντάκι, με αποτέλεσμα να διπλώσει η ποδιά. Αφού σταματήσαμε μέσα στην ειδική να δούμε το μέγεθος της ζημιάς και αφού η ποδιά είχε αποκολληθεί, συνεχίσαμε προσεκτικά, καταφέρνοντας να κάνουμε ουσιαστικά όλες τις ειδικές διαδρομές του δεύτερου loop χωρίς ποδιά και χωρίς ευτυχώς να τραυματίσουμε περαιτέρω το Impreza.», ήταν τα λόγια του οδηγού. Το τέλος του πρώτου σκέλους βρήκε τους Βασίλη και Παναγιώτη Δρυμούση στη 15η θέση γενικής και στη 10η του ελληνικού πρωταθλήματος.

Το δεύτερο και τελευταίο σκέλος, αυτό της Κυριακής, περιελάμβανε 6 ειδικές διαδρομές, αυτή τη φορά στην περιοχή της Φθιώτιδας. Στο βραδινό σέρβις, οι μηχανικοί της ομάδας έκαναν ορισμένες αλλαγές στο Impreza, προκειμένου να ανταποκριθεί καλύτερα στις δυσκολίες που κρύβει το Ράλλυ Ακρόπολις. «Την Κυριακή αλλάξαμε τον εγκέφαλο των διαφορικών, τοποθετώντας τον εργοστασιακό, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται πιο φιλικά και να οδηγείται πιο άνετα. Στόχος μας ήταν να τερματίσουμε και για αυτό το λόγο κινηθήκαμε προσεκτικά σε όλο τον αγώνα, με εξαίρεση την τελευταία ειδική διαδρομή, όπου πιέσαμε ώστε να ανεβούμε θέσεις στη γενική κατάταξη. Έτσι κι έγινε για τα πρώτα 25 χλμ της ειδικής διαδρομής, μέχρι το σημείο όπου οι Σπανός-Γκότοβος είχαν σταματήσει για να αλλάξουν λάστιχο, όπου αποφάσισα να κόψω ρυθμό για να τερματίσω.», υπογράμμισε ο 40χρονος οδηγός αναφορικά με τα πεπραγμένα του Κυριακάτικου σκέλους.

Το πλήρωμα τερμάτισε τελικά στην έβδομη θέση γενικής και στη δεύτερη μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων, ένα απρόσμενο αποτέλεσμα, εάν αναλογιστεί κανείς την πολυετή αποχή και τη μηδενική, πριν τον αγώνα, τριβή με το νέο του αυτοκίνητο: «Ακόμη δεν έχουμε συνειδητοποιήσει τι έχει συμβεί. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την τελική έκβαση του αγώνα και το τελικό αποτέλεσμα μας πεισμώνει ώστε να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο και να είμαστε ακόμη πιο προετοιμασμένοι στο επόμενο ράλλυ μας.», ήταν τα λόγια του Βασίλη Δρυμούση, ο οποίος πρόσθεσε: «Το αυτοκίνητο δεν πατούσε καλά στο δρόμο, πρέπει να αλλάξουμε το στήσιμο, να βάλουμε καλύτερη ανάρτηση και να αλλάξουμε φρένα, καθώς στο Ράλλυ Ακρόπολις φορούσαμε τα φρένα του WRX, ενώ την Κυριακή χρησιμοποιήσαμε τον εργοστασιακό εγκέφαλο. Το Impreza ήταν πολύ αξιόπιστο σε αυτές τις συνθήκες, παρά το γεγονός πως ουσιαστικά δεν είχαμε κάνει κάποια αλλαγή. Παρά το γεγονός πως το Subaru έχει μόλις 230 άλογα, κινηθήκαμε αξιοπρεπέστατα και οι χρόνοι μας ήταν αρκετά καλοί. Σε αυτό το σημείο, πρέπει να ευχαριστήσω πολύ τον συναθλητή μου, Διονύση Σπανό που έστειλε άνθρωπο από την Αθήνα προκειμένου να μου φέρει ανάρτηση για τον αγώνα και μάλιστα χωρίς ανταμοιβή. Τέτοιοι άνθρωποι κοσμούν το χώρο των αγώνων».

Σημαντικό μερίδιο στην επιτυχία έχει και ο Παναγιώτης Δρυμούσης, ο άνθρωπος που καθοδήγησε τον Βασίλη Δρυμούση από το δεξί μπάκετ του Subaru Impreza STi N11 Spec C: «Αν δεν ήταν ο Παναγιώτης δίπλα μου, δεν θα είχαμε καταφέρει αυτή την επίδοση. Τον εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια και μου έδινε το ρυθμό.», τόνισε ο οδηγός και συμπλήρωσε σχετικά με την κατάσταση των ειδικών διαδρομών: «Η οργάνωση είχε κάνει τρομερή δουλειά, καθώς παρά τις βροχοπτώσεις των τελευταίων ημερών, οι ειδικές δεν είχαν λάσπη με εξαίρεση 500 μέτρα στο Ελευθεροχώρι. Οι φόβοι μας για τη δεύτερη Ελάτεια, όπου πιστεύαμε πως θα έχει αρκετές πέτρες δεν επιβεβαιώθηκαν και πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια στους οργανωτές.»

Όσον αφορά τα μελλοντικά σχέδια, το άμεσο μέλλον δεν περιλαμβάνει κάποιον αγώνα για το δίδυμο από τη Θήβα, το οποίο θέλει να επικεντρωθεί στην προετοιμασία του αυτοκινήτου ενόψει της νέας χρονιάς. Ένα μεγάλο ευχαριστώ αξίζει στους υποστηρικτές της όλης προσπάθειας που είναι τα Ελαστικά-Ζάντες Kantas (Τέρμα Δελφών – Λιβαδειά), στο Hotel Meletiou (www.hotelemeletiou.gr), στο Τσακωνίτης Print (Λαμία) και στο Ασφαλιστικό Γραφείο της Ελένης Γκικοπούλου – Insurances (Στρ. Ιωάννου 121, Λιβαδειά) αλλά και στον manager της ομάδας Μένιο Τσακωνίτη που είχε τα πάντα υπό πλήρη έλεγχο και όλα ήταν συντονισμένα άψογα.

(Visited 574 times, 1 visits today)

Comments are closed