Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 2015-Ανασκόπηση- Λάμπρος Κύρκος 4Χ4!

kirkos1 (1 of 1)

Ευκολότερα ίσως κι από ότι περίμεναν οι Λάμπρος Κύρκος- Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo IX κατέκτησαν το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2015! Αυτή ήταν η  4η φορά που ο μικρότερος αδερφός της οικογενείας των πρωταθλητών κατακτά τον τίτλο (ανακηρύχτηκε πρωταθλητής επίσης το 2011, το 2013 και το 2014), ενώ για τον Πολυζώη αυτό ήταν το 6ο του πρωτάθλημα ράλλυ!

Οι Λαμ. Κύρκος- Πολυζώης ξεκίνησαν με το δεξί το πρωτάθλημα του 2015 που ήταν για ακόμη μια χρονιά μικτό, επικρατώντας στο Ολυμπιακό Ράλλυ, τον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς. Οι νίκες τους σε πρώτη (άσφαλτο) και δεύτερη (χώμα) ημέρα του Ράλλυ Φθιώτιδος, σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη στο χώμα του κυριότερου αντιπάλου τους Γιώργου Φιλιππίδη, που είχε για την περίσταση δίπλα του τη Μαρία Παυλή- Κορρέ, τους έφερε αγκαλιά με τον τίτλο από τα μέσα κιόλας της χρονιάς. Ο Φιλιππίδης που οδήγησε όλη τη χρονιά Mitsubishi Lancer Evo IX μετρούσε ήδη μια εγκατάλειψη στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στον Πύργο με συνοδηγό τον Δημήτρη Σαΐνη και είδε τις ελπίδες του για τον τίτλο, στη δεύτερη χρονιά πλήρους εμπλοκής του στο πρωτάθλημα να εξανεμίζονται πρόωρα.

filippidis2

Κύρκος και Φιλιππίδης δεν ξανασυναντήθηκαν μέχρι το τέλος της χρονιάς, με τον πρωταθλητή να απέχει από τα ασφάλτινα Ράλλυ ΔΕΘ και Αμαρύνθου, τα οποία κέρδισε ο Φιλιππίδης με συνοδηγό τον Λεωνίδα Μαχαίρα, και τον Yorgo να μη συμμετέχει στο Ράλλυ Ακρόπολις. Οι Κύρκος- Πολυζώης αν και καρδιοχτύπησαν εγκαταλείποντας την πρώτη ημέρα στον εθνικό μας αγώνα, τερμάτισαν δεύτεροι στην τελευταία πίσω από τους Λάμπρο Αθανασούλα- Νίκο Ζακχαίο (Skoda Fabia R5) εξασφαλίζοντας και μαθηματικά τον τίτλο.

velanis

Στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος ολοκλήρωσαν οι «αθόρυβοι» Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με ακόμα ένα 9αρι στην πρώτη τους συμμετοχή στην πλειοψηφία των αγώνων του θεσμού. Οι Βελάνηδες απέκτησαν σημαντικές εμπειρίες για τα επόμενα χρόνια μαζεύοντας βαθμούς από όλα τα ράλλυ που συμμετείχαν, με αποκορύφωμα τη δεύτερη θέση τους στο Ράλλυ ΔΕΘ και την 3η στη δεύτερη ημέρα του Ακρόπολις.

halkias2 (1 of 1)

Ενθαρρυντικά ξεκίνησαν τη χρονιά οι Θέμης Χαλκιάς- Λεωνίδας Μαχαίρας οδηγώντας το Mitsubishi Lancer Evo IX στη δεύτερη θέση του Ολυμπιακού Ράλλυ και του «χωμάτινου» Ράλλυ Φθιώτιδος. Προσωπικοί λόγοι του οδηγού δεν του επέτρεψαν να συνεχίσει στο πρωτάθλημα, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει στην 4η θέση της βαθμολογίας των οδηγών πίσω από τον Γιώργο Φιλιππίδη. Διακρίθηκαν επίσης οι Στέλιος Λαϊνόπουλος- Διονύσης Κολοτούρος (Subaru Impreza) σημειώνοντας μάλιστα καταπληκτική επίδοση στην πρώτη μέρα του Ακρόπολις, αλλά και ο Γιάννης Ζούνης που τερμάτισε επίσης με Subaru Impreza στην πλειοψηφία των αγώνων του θεσμού και συνοδηγούς κατά περίπτωση τους Νικόλα Ιντζόγλου, Ανδρέα Βίγκο και Παναγιώτα Δελαγραμμάτικα.

agelopoulos-3

Στο πρωτάθλημα της κατηγορίας F2 δεν υπήρξε οδηγός που να ακολουθήσει όλους τους αγώνες. Την ευκαιρία δεν άφησαν να περάσει ανεκμετάλλευτη οι Αντώνης Αγγελόπουλος- Χρήστος Δίπλας που συμμετείχαν με Toyota Yaris σε επιλεγμένα ράλλυ και κατέκτησαν τον τίτλο! Το πλήρωμα της ΑΟΛΑΠ επικράτησε «εντός έδρας» στο Ολυμπιακό Ράλλυ, ενώ με μια καταπληκτική εμφάνιση και τη δεύτερη θέση στο Ακρόπολις μάζεψαν τους απαιτούμενους βαθμούς για να ανέβουν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας!

bozionelos

Στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας κατατάχθηκαν οι «χωμάτινοι» Γιάννης Μποζιονέλος- Βαγγέλης Παναρίτης με το πανέμορφο Ford Escort RS, που τερμάτισαν πίσω από το Yaris σε Πύργο και Ακρόπολις.

Την ευκαιρία να κλέψουν τον τίτλο «στις καθυστερήσεις» είχαν οι Γιάννης Πλάγος- Άλκης Ρέντης που δεν συμμετείχαν στους πρώτους αγώνες του θεσμού. Κέρδισαν με Peugeot 106 την κατηγορία στο Ράλλυ ΔΕΘ και μάζεψαν πολύτιμους βαθμούς στο Ράλλυ Ακρόπολις με Citroen Saxo. Με νίκη στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, το Ράλλυ Αμαρύνθου αναδεικνυόταν πρωταθλητές, όμως δεν τα κατάφεραν και περιορίστηκαν στην 3η θέση της βαθμολογίας. Από μια νίκη στην F2 κατέκτησαν οι Βασίλης Αναδιώτης- Μανώλης Μακρινός (Renault Clio RS- Φθιώτιδα άσφαλτο), Θόδωρος Τσάκαλος- Σπύρος Τσέλιος (Toyota Yaris- Φθιώτιδα χώμα), Σάββας Λευκαδίτης- Θανάσης Τσιούκας (Ακρόπολις- Peugeot 206) και Γιάννης Γύζης- Γιώργος Γύζης (Renault Clio- Αμαρύνθου) χωρίς να ακολουθήσουν περαιτέρω αγώνες.

plagos (1 of 1)

Το πρωτάθλημα του 2016 ξεκινάει παραδοσιακά στον Πύργο το ερχόμενο σαββατοκύριακο και ελπίζουμε σε μεγαλύτερο ανταγωνισμό και περισσότερες συγκινήσεις!

Οι 51 πρωταθλητές

2015       ΚΥΡΚΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ

2014       ΚΥΡΚΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ

2013       ΚΥΡΚΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ

2012       ΝΙΩΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ

2011       ΚΥΡΚΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ

2010       ΒΩΒΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ

2009       ΒΩΒΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ

2008       ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

2007       ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

2006       ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

2005       ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

2004       ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

2003       ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ

2002       ΘΕΡΓΙΑΚΗΣ ΜΑΚΗΣ

2001       ΒΩΒΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ

2000       ΒΩΒΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ

1999       ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ

1998       ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

1997       ΒΩΒΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ

1996       ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

1995       ΒΩΒΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ

1994       ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

1993       ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΚΩΣΤΑΣ

1992       “JIGGER”

1991       “JIGGER”

1990       “JIGGER”

1989       “JIGGER”

1988       “JIGGER”

1987       “JIGGER”

1986       ΜΟΣΧΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

1985       ΜΟΣΧΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

1984       ΜΟΣΧΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

1983       ΜΟΣΧΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

1982       ΜΟΣΧΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

1981       ΜΟΣΧΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

1980       ΜΟΣΧΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

1979       ΜΟΣΧΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

1978       «ΣΙΡΟΚΟ»

1977       «ΣΙΡΟΚΟ»

1976       «ΣΙΡΟΚΟ»

1975       «ΛΕΩΝΙΔΑΣ»

1974       «ΛΕΩΝΙΔΑΣ»

1973       «ΣΙΡΟΚΟ»

1972       «ΣΙΡΟΚΟ»

1971       «ΛΕΩΝΙΔΑΣ»

1970       «ΣΙΡΟΚΟ»

1969       «ΛΕΩΝΙΔΑΣ»

1968       ΠΕΣΜΑΤΖΟΓΛΟΥ ΤΖΩΝΥ

1967       «ΕΙΠΩΡΧ»

1966       ΖΑΛΜΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ

1965       ΖΑΛΜΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ

Comments are closed