karpanos (1 of 1)-2

Για να κερδίσεις το Kύπελλο Aσφάλτου πρέπει να οδηγείς Mitsubishi; Κάτι τέτοιο αποδείχτηκε στην πράξη αφού πληρώματα με τέτοιο αυτοκίνητο κατάφεραν να επικρατήσουν στους 6 από τους 7 αγώνες του θεσμού. Με Lancer, διαφόρων μάλιστα γενιών (Evo X, Evo IX, Evo VIII), κατάφεραν οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος να αναδειχτούν Κυπελλούχοι Ασφάλτου για τρίτη συνεχή χρονιά επικρατώντας 3 φορές (σε Τρίκαλα, Όθρυς και Δωδώνης), ενώ με ίδιου τύπου αυτοκίνητο κέρδισαν από έναν αγώνα οι Λάμπρος Αθανασούλας- Κώστας Σούκουλης (Κορίνθου με Evo IX), Ξενοφών Νικολόπουλος- Αλέξανδρος Τσιάπας (Αχαιός με Evo VI) και Νίκος Ζάχος- Ηλίας Παναγιωτούνης (Παλάδιο με Evo VI). Στον έβδομο αγώνα της σεζόν, το Ράλλυ Κρήτης, επικράτησαν οι Γιώργος Αναπολιοτάκης- Αλέξανδρος Χαλκιαδάκης με Seat Ibiza Kit Car σπάζοντας την κυριαρχία της Mitsubishi στην ιδιαίτερη πατρίδα τους.

nikolopoulos

Ο συναγωνισμός στο φετινό Κύπελλο Ασφάλτου ήταν έντονος, με τους τίτλους της γενικής κατάταξης αλλά και της κατηγορίας F2 να κρίνονται στον τελευταίο αγώνα. Στη γενική το κύπελλο διεκδίκησαν μέχρι τέλους 3 συνδυασμοί, με τους έμπειρους Καρπάνους να επικρατούν τελικά. Το πλήρωμα του ΑΟΠ ξεκίνησε πολύ δυνατά τη χρονιά, επικρατώντας στο Σπριντ Τρικάλων και στο Ράλλυ Όθρυς και έδειξε ότι θα έχει τον πρώτο λόγο στην άσφαλτο το 2015. Η εγκατάλειψη του όμως στο Ράλλυ Κρήτης σε συνδυασμό με τη νίκη των Αναπολιοτάκη- Χαλκιαδάκη, έβαλε τους Κρητικούς που είχαν στο ενεργητικό τους μια δεύτερη θέση στα Τρίκαλα, για τα καλά στο παιχνίδι του τίτλου. Ο αποκλεισμός του πληρώματος του κίτρινου Seat Ibiza Kit Car στο Σπριντ Κορίνθου έδωσε ανάσα στον Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο που με τη δεύτερη θέση στον αγώνα αύξησαν το προβάδισμα τους.

nikon

Στο Ράλλυ Αχαιός όμως το δίδυμο από την Πάτρα προδόθηκε από το Magenta- Mitsubishi Lancer Evo X που οδηγούσε και έδωσε το δικαίωμα στους νικητές του αγώνα Ξενοφών Νικολόπουλο- Αλέξανδρο Τσιάπα με Mitsubishi Lancer Evo VI αλλά και στον αθόρυβο Nikon” (Mitsubishi Lancer Evo IX) με συνοδηγό άλλοτε τον Μιχάλη Καμακάρη και άλλοτε τον Γρηγόρη Ανδριανόπουλο να αποκτήσουν ελπίδες για τον τίτλο, μαζεύοντας βαθμούς στους προηγούμενους αγώνες. H επικράτηση των Καρπάνων στο Ράλλυ Σπριντ Δωδώνης με Mitsubishi Lancer Evo VIII έναντι των βασικών του αντιπάλων τους έφερε σε θέση ισχύος στο κυνήγι του Κυπέλλου και ο απλός τερματισμός τους με Mitsubishi Lancer Evo IX στον τελευταίο αγώνα της σεζόν, το Ράλλυ Παλάδιο, τους έστεψε Κυπελλούχους Ράλλυ Ασφάλτου 2015!

koubotis

Αντίστοιχα συναρπαστικό ήταν το Κύπελλο Ασφάλτου κατηγορίας F2 τη χρονιά που πέρασε. Παρακολουθήσαμε σπουδαίες μάχες μεταξύ των «βόρειων» Δημήτρη Κουμποτή (με συνοδηγούς κατά περίσταση τους Σάββα Μαυροματίδη, “Louki Look”, Σώτο Καπάρα)(Peugeot 106), των «πελοποννήσιων» Χρήστου και Δημοσθένη Παραβάντη (Peugeot 106) και των «κρητικών» Ανδρέα Περάκη- Κώστα Κουρουγκιαούρη (Peugeot 206). Οι «βόρειοι» επικράτησαν στα Τρίκαλα, οι «πελοποννήσιοι» απάντησαν στο Όθρυς, οι «κρητικοί» εκμεταλλεύτηκαν την απουσία των παραπάνω στο Κρήτης, με αποτέλεσμα να πάμε με σχεδόν απόλυτη ισορροπία των τριών στο Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου.

perakis (1 of 1)

Εκεί οι Παραβάντηδες ήταν καλύτεροι στη μάχη των τριών αποκτώντας ελαφρύ προβάδισμα στη μάχη του τίτλου, ήρθε όμως η έξοδος στο θεωρητικά «δικό τους» Ράλλυ Αχαιός που τους κόστισε τη συνέχεια στο θεσμό. Στο Αχαιός εγκατέλειψαν και οι Περάκης- Κουρουγκιαούρης διευκολύνοντας το έργο του Δημήτρη Κουμποτή για την κατάκτηση του Κυπέλλου. Στη Δωδώνη ο Χαλκιδικιώτης οδηγός έλεγξε το ρυθμό του μεγάλου του αντιπάλου και παρά την ατυχία του στο Παλάδιο κατάφερε να κατακτήσει το Κύπελλο Ασφάλτου κατηγορίας F2 αφού οι Ανδρέας Περάκης- Κώστας Κουρουγκιαούρης δεν κατάφεραν να βρεθούν στο podium και να «κλέψουν» τον τίτλο.

paravantis (1 of 1)

Στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Γιάννης Νικολιδάκης-Μάνος Πετούσης (Citroen Saxo), Μάνος Δημητρίου- Ελένη Μαλακτάρη (Citroen Saxo), Μπάμπης Ροϊδόπουλος- Παντελής Παπανδρέου (Peugeot 205 Maxi), Βαγγέλης Μπλάτζος- Τέλης Κωστανάσιος (Peugeot 106), Βασίλης Αναδιώτης- Μανώλης Μακρινός (Renault Clio RS) στα Ράλλυ Κρήτης, Κορίνθου, Αχαιός, Δωδώνης και Παλάδιο, αντίστοιχα, δεν διακρίθηκαν όμως στο θεσμό αφού δεν τον ακολούθησαν.

zakcheos

Σε μια από τις πιο ανταγωνιστικές κλάσεις των ασφάλτινων αγώνων, την Ν/2 που «συμπλήρωσε» σε όλους τους αγώνες, επαθλούχοι αναδείχτηκαν οι Νίκος Ζακχαίος- Χρήστος Κουζιώνης με Citroen Saxo κατακτώντας τη νίκη σε τρεις αγώνες!

Εκτός των παραπάνω πρωταγωνιστών του Κυπέλλου του 2015, αξίζει να αναφέρουμε τους Αντώνη Σταφυλοπάτη- Θανάση Τσιούκα (Opel Astra OPC) και Γιώργο Αργυρίου- Γιώργο Βότση (Mitsubishi Lancer Evo IX) που ακολούθησαν επιλεκτικά αγώνες του θεσμού σημειώνοντας αξιόλογα αποτελέσματα στη γενική κατάταξη, αλλά και τους Ανδρέα Μαργαρώνη- Μιχάλη Αφαλωνιάτη (Citroen Saxo) και Χρήστο Χατζηκωνσταντίνου- Αλέξανδρο Ματαλιωτάκη (Renault Clio RS) που είχαν πολλούς τερματισμούς στους βαθμούς στην κατηγορία F2 και διακρίθηκαν στις κλάσεις Α/6 και Α/7 αντίστοιχα.

Το Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου αλλάζει μορφή το 2016. Οι αγώνες χωρίζονται πλέον σε 4 περιφέρειες, με τους αγωνιζόμενους να επιλέγουν ένα από τα τέσσερα περιφερειακά κύπελλα το οποίο θα ακολουθήσουν. Μετά και τον τελευταίο αγώνα των Περιφερειακών Κυπέλλων οι συμμετέχοντες θα διεκδικήσουν το Πανελλήνιο Κύπελλο στον τελικό του Κυπέλλου (SUPER CUP OMAE-Τελικός Πανελληνίου Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου) ΡΑΛΛΥ ΛΑΜΙΑΣ. Μακάρι η νέα μορφή του Κυπέλλου Ασφάλτου να αυξήσει τον ανταγωνισμό στους περιφερειακούς αγώνες και να εξελιχθεί σε all star game στον τελικό!

Από Harris