ERC 2016 – 03. Ράλλυ Ακρόπολις – Entry list – Κύριοι, τα βιογραφικά σας!

Με 36 πληρώματα από 15 χώρες θα διεξαχθεί το Ευρωπαϊκό Ράλλυ Ακρόπολις, αγώνας που αποτελεί τον τρίτο γύρο του θεσμού. Η συντακτική ομάδα του GRally, λίγες ημέρες πριν την έναρξη του εθνικού μας ραντεβού, επιχειρεί να ακτινογραφήσει την ταυτότητα των φετινών συμμετεχόντων.

12107089_10153645832080050_5588065674936107915_n

#1 Kajetan Kajetanowicz / Jaroslaw Baran (POL/POL) – Ford Fiesta R5

Πρωταθλητής Ευρώπης ο Πολωνός πέρυσι, στη δεύτερη χρονιά εμπλοκής του στο θεσμό, ευελπιστεί φέτος να επαναλάβει την επιτυχία του. Συνδυάζει την ταχύτητα με τη σταθερότητα κάτι που αποδεικνύεται από το γεγονός πως το 2015 εγκατέλειψε μόλις μία φορά. Κέρδισε το λασπωμένο Ακρόπολις του περασμένου Οκτώβρη, ενώ φέτος προηγείται στο ERC μετρώντας δύο βάθρα σε ισάριθμους αγώνες χωρίς ωστόσο να έχει γευτεί  τη χαρά της νίκης. Παράλληλα, έχει κατακτήσει τον τίτλο στη χώρα του τέσσερις χρονιές, από το 2010 έως και το 2013 οδηγώντας Subaru Impreza.

#2 Alexey Lukyanuk / Roman Kapustin (RUS/RUS) – Ford Fiesta R5

Σίγουρα είναι ο πιο αγαπητός ξένος οδηγός στους έλληνες φιλάθλους που θα συμμετάσχει στον εθνικό μας αγώνα. Ο 35χρονος Ρώσος είναι συμπαθής εξαιτίας της ταχύτητας και της «τρέλας» που τον διακατέχει, κάτι που του έχει κοστίσει σε ορισμένες περιπτώσεις, όντας “σιδεροφάγος”. Χαρακτηριστικά, στη μοναδική ευκαιρία που του δόθηκε να οδηγήσει αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC, στο πρόσφατο Ράλλυ Φινλανδίας, είχε σοβαρό ατύχημα με το Fiesta, με αποτέλεσμα να μη συμμετάσχει στον αγώνα. Προσφάτως την ίδια μοίρα είχε το Ford Fiesta R5 που χρησιμοποιεί στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, με τον Lukas να χάνει το δεύτερο ραντεβού της χρονιάς.  Το 2014 ανακηρύχθηκε πρωταθλητής στη Ρωσία και την Εσθονία με Mitsubishi Lancer Evo X. Φέτος, ξεκίνησε με το δεξί τις υποχρεώσεις του στο πρωτάθλημα επικρατώντας στο Ράλλυ Κανάριων Νήσων. Μετά την έξοδο στις δοκιμές ενόψει Ράλλυ Ιρλανδίας που είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό του συνοδηγού του, Alex Arnautov, ο Roman Kapustin θα καθίσει για πρώτη φορά στο πλάι του Lukyanuk.

#3 Jaromir Tarabus / Daniel Trunkat (CZE/CZE) – Skoda Fabia R5

Είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που ο Τσέχος οδηγός θα βρεθεί στο Ράλλυ Ακρόπολις. Έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του σε ηλικία 20 ετών, συμμετείχε ανελλιπώς σε αγώνες της πατρίδας του με δικίνητα αυτοκίνητα. Από το 2008 μεταπήδησε σε αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000, ενώ από το 2014 ακολουθεί επιλεγμένους αγώνες του ERC με την ομάδα του Roman Kresta. Στην περσινή του συμμετοχή στο Ακρόπολις, έκανε έναν αθόρυβο και απροβλημάτιστο αγώνα, τερματίζοντας τέταρτος. Μια θέση στο βάθρο είναι εφικτή για τον 39χρονο οδηγό που δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του στο Ράλλυ Ιρλανδίας στις αρχές του μήνα.

12191668_10153695301035050_230698392475553097_n

#4 David Botka / Peter Szeles (HUN/HUN) – Citroen DS3 R5

Συμμετέχοντας ως επί το πλείστον σε αγώνες της πατρίδας του, ο Μαγυάρος οδηγός πέρυσι αποφάσισε να κάνει το μεγάλο βήμα και δικαιώθηκε. Κατέκτησε τον τίτλο στην κατηγορία ERC2 του πρωταθλήματος, η οποία απευθύνεται σε οδηγούς Group N αυτοκινήτων, με αντεπίθεση στο δεύτερο μισό του θεσμού. Φέτος έχει στα χέρια του ένα Citroen DS3 R5, ωστόσο δεν έχει πείσει με τις εμφανίσεις του ακόμα, δείχνοντας πως δεν έχει εξοικειωθεί πλήρως με το νέο του απόκτημα. Στο περσινό Ακρόπολις είχε ολοκληρώσει στην πέμπτη θέση.

#5 Robert Consani / Maxime Vilmot (FRA/FRA) – Citroen DS3 R5

Έκανε το ντεμπούτο του στους αγώνες το 2010, οδηγώντας ένα Renault Clio R3. Από τότε, συμμετέχει μόνο με γαλλικά αυτοκίνητα. Στην πρώτη του χρονιά, τερμάτισε τρίτος στο Clio Trophy της χώρας του και το 2011 οδήγησε Renault Megane RS. Το 2012 ακολούθησε το IRC, κατακτώντας τον τίτλο στην κατηγορία Production, ενώ ολοκλήρωσε δεύτερος στο 2WD Cup. Το 2013 δεν κύλησε όπως το φανταζόταν, καθώς οδηγώντας και πάλι το Megane, τερμάτισε σε μόλις δύο από τους 7 αγώνες που συμμετείχε. Την επόμενη χρονιά με ένα Peugeot 207 S2000 δεν εντυπωσίασε στο ERC, ενώ το 2015 μεταπήδησε σε ένα προδιαγραφών R5, Citroen DS3. Εξαιτίας προβλημάτων αξιοπιστίας του αυτοκινήτου, ο Γάλλος δεινοπάθησε στο περσινό πρωτάθλημα, αλλά φέτος επιστρέφει ευελπιστώντας να έχει καλύτερα αποτελέσματα.

#6 Raul Jeets / Andrus Toom (EST/EST) – Skoda Fabia R5

Σε ηλικία 35 ετών, το 2009, πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στους αγώνες ράλλυ. Έκτοτε, ακολούθησε τα εθνικά πρωταθλήματα της Εσθονίας και της Λετονίας ολοκληρώνοντας τρίτος στο πρωτάθλημα της χώρας του το 2011. Από το 2014 οδηγεί ένα Ford Fiesta R5, με το οποίο εμφανίστηκε σε 7 αγώνες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος της περσινής χρονιάς. Δύο έκτες θέσεις σε Ακρόπολις και Εσθονία ήταν τα καλύτερά του αποτέλεσματα το 2015 και φέτος σκοπεύει με την εμπειρία που αποκόμισε πέρυσι να πάει ένα βήμα παραπέρα. Στη χώρα μας ταξιδεύει με στόχο να εξοικειωθεί με το νέο του αυτοκίνητο, ένα Skoda Fabia R5.

#7 Federico Della Casa / Domenico Pozzi (SUI/ITA) – Citroen DS3 R5

Βελτιώνεται αγώνα με τον αγώνα ο 25χρονος Ελβετός που επισκέπτεται για πρώτη φορά τη χώρα μας. Τα τελευταία δύο χρόνια ακολούθησε το Junior WRC, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, έχει καταφέρει να οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC, τόσο παλαιότερης, όσο και νεότερης γενιάς σε αγώνες της Ιταλίας.  Η χρονιά στο ERC δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για τον ίδιο, με τον μέχρι στιγμής απολογισμό να είναι ένα μηχανικό πρόβλημα στην Ισπανία και μία έξοδος στην Ιρλανδία.

#8 Tomasz Kasperczyk / Damian Syty (POL/POL) – Ford Fiesta R5

Άλλος ένας Πολωνός που θα συμμετάσχει στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις. Κάνοντας το ντεμπούτο του το 2011 σε ηλικία 19 ετών, πίσω από το τιμόνι ενός Citroen C2 R2 Max, συμμετέχει τα τελευταία χρόνια στο πρωτάθλημα της χώρας του. Από τις αρχές του 2014 οδηγεί το Ford Fiesta R5 με το οποίο θα τρέξει στον εθνικό μας αγώνα. Στόχος του είναι να αποκομίσει εμπειρία από τους αγώνες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, έχοντας βέβαια στο πίσω μέρος του μυαλού του ένα θετικό αποτέλεσμα.

#9 Lambros Athanassoulas / TBA  (GRE/TBA) – Skoda Fabia R5

Ο άνθρωπος που μας έκανε περήφανους τόσο το 2009 με την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην κατηγορία PWRC του Ακρόπολις, αλλά και πέρυσι με την τρίτη θέση στον αγώνα, επιστρέφει με στόχο να επαναλάβει την επιτυχία του 2015. Προερχόμενος από το «Γίνε Πρωταθλητής», κατέκτησε τον τίτλο στην ανταγωνιστική Α5 του Πανελληνίου Πρωταθλήματος το 2003. Το 2006 έκανε το τολμηρό βήμα συμμετέχοντας στο Ford Fiesta ST, θεσμό που περιελάμβανε 6 αγώνες του WRC, αποκομίζοντας πολύτιμη εμπειρία, επικρατώντας μάλιστα στο Ράλλυ Γερμανίας. Το 2011 έκανε το όνειρό του πραγματικότητα νοικιάζοντας ένα Ford Fiesta WRC για το Ράλλυ Ακρόπολις, πραγματοποιώντας ανταγωνιστικούς χρόνους όταν επέστρεψε με τη διαδικασία Rally2 μετά την πρόωρη εγκατάλειψή του. Φέτος εκπροσώπησε τη χώρα μας στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, καταφέρνοντας να επιβιώσει στις δύσκολες συνθήκες του αγώνα.

12118832_10153649490330050_4192293151071154673_n

#10 Jaroslaw Koltun / Ireneusz Pleskot (POL/POL) – Ford Fiesta R5

Ξεκινώντας την καριέρα του με δικίνητα, ο 38χρονος Πολωνός από το 2012 οδηγεί τετρακίνητα Fiesta, κυρίως σε χώρες της Βαλτικής. Τα δύο τελευταία χρόνια εμφανίστηκε σε επιλεγμένους αγώνες του WRC2, με καλύτερο αποτέλεσμα την πέμπτη θέση στην κατηγορία στο Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας του. Σαφώς βελτιωμένος το τελευταίο διάστημα ακολουθεί φέτος το ERC, με τη δέκατη θέση στο Ράλλυ Ιρλανδίας να αποτελεί καλό αποτέλεσμα για το επίπεδό του. Αυτή θα είναι η πρώτη εμφάνιση του οδηγού στο Ακρόπολις.

#11 Ralfs Sirmacis / Arturs Simins (LV/LV) – Skoda Fabia R5

Εκμεταλλευόμενος τους κανονισμούς του εθνικού του πρωταθλήματος, ο Λετονός οδηγός έκανε το ντεμπούτο του στους αγώνες σε ηλικία 15 ετών. Από το 2012 έως και το 2014 οδήγησε ένα Ford Fiesta R2 στη χώρα του, κερδίζοντας τον τίτλο στην κατηγορία του, ενώ πέρυσι αποφάσισε να κάνει το επόμενο βήμα, ακολουθώντας το Junior ERC με ένα Peugeot 208 R2. Ο Sirmacis έδειξε ιδιαίτερα ανταγωνιστικός σε όλους τους αγώνες που έτρεξε, ολοκληρώνοντας τελικά στη δεύτερη θέση του θεσμού. Αν και μια δεύτερη χρονιά στο φυτώριο του ERC θα βοηθούσε τον 22χρονο οδηγό, προτίμησε στη χώρα μας να κάνει την πρώτη του εμφάνιση με το Skoda Fabia R5. Λέτε να μας εκπλήξει ευχάριστα;

#12 Antonin Tlustak / Ladislav Kucera (CZE/CZE) – Skoda Fabia R5

Με 300 περίπου αγώνες στην πλάτη του, ο Τσέχος οδηγός αν και έμπειρος δεν πείθει με την ταχύτητά του. Αυτή είναι η ενδέκατη συνεχή χρονιά που ο Tlustak ακολουθεί το ERC, κερδίζοντας τον τίτλο στα δικίνητα το 2009, ενώ το 2010 τερμάτισε δεύτερος στη γενική βαθμολογία, σε μια χρονιά που το πρωτάθλημα είχε απαξιωθεί. Στις δύο επισκέψεις του σε Ράλλυ Ακρόπολις, έχει τερματίσει χαμηλά στην κατάταξη, ενώ είναι ο μοναδικός ξένος οδηγός του φετινού αγώνα που έχει συμμετάσχει τόσο σε χωμάτινο (2009,2010), όσο και σε ασφάλτινο (2006) Ράλλυ ΕΛΠΑ. Τα τελευταία χρόνια είχε στα χέρια του ένα Skoda Fabia S2000, το οποίο αντικατέστησε φέτος με ένα Fabia R5, με το οποίο σκοπεύει να ακολουθήσει την πλειοψηφία των αγώνων του ERC.

#14 Giacomo Scattolon / Paolo Zanini (ITA/ITA) – Mitsubishi Lancer Evo ΙX

Οδηγώντας διάφορα αυτοκίνητα προδιαγραφών R2 και R3 από το 2010 και έπειτα, ο 26χρονος Ιταλός αποφάσισε να συμμετάσχει φέτος στο ERC2. Κέρδισε το κύπελλο νέων στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα της χώρας του το 2014, πίσω από το τιμόνι ενός Peugeot 208 R2. Η εμπειρία από τη χωμάτινη επιφάνεια απουσιάζει, καθώς έχει τρέξει σε μόλις 3 χωμάτινους αγώνες μέχρι σήμερα. Οδηγεί Mitsubishi Lancer, με το οποίο τερμάτισε στο βάθρο του ERC2 στους δύο εναρκτήριους αγώνες της σεζόν και κάτι αντίστοιχο θα επιδιώξει και στη χώρα μας.

#15 Juan Carlos Alonso /Juan Pablo Monasterolo (RA/RA) – Mitsubishi Lancer Evo X

Γνώριμος των Ελλήνων καθώς συμμετείχε στο τελευταίο Ακρόπολις του WRC το 2013 στην κατηγορία WRC2 με ένα Mitsubishi Lancer Evo X. Από τις αρχές της δεκαετίας του ’00 ακολούθησε επανειλημμένα το πρωτάθλημα της χώρας του, χωρίς να έχει πετύχει κάτι αξιόλογο. Τερμάτισε δεύτερος στο υποβαθμισμένο Production Cup του WRC, συμμετέχοντας σε 6 αγώνες. Στον εναρκτήριο αγώνα της Ισπανίας στο φετινό ERC, ολοκλήρωσε στην τέταρτη θέση του ERC2, αρκετά μακριά από την κορυφή. Στο χώμα τον περιμένουμε πιο ανταγωνιστικό.

 #16 Tibor Erdi / Gergely Patko (HUN/HUN) – Mitsubishi Lancer Evo IX

Ο 33χρονος Ούγγρος πήρε δικαίως το χειροκρότημα των Ελλήνων φιλάθλων στο Ράλλυ Ακρόπολις του 2014, με τη θεαματική του οδήγηση. Τα τελευταία χρόνια συμμετέχει σε επιλεγμένους αγώνες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, σε συνδυασμό με ράλλυ της πατρίδας του. Κέρδισε την κατηγορία του ERC2 στο Βέλγιο, ενώ τερμάτισε δεύτερος στην Ελβετία. Υπό προϋποθέσεις μπορεί να πρωταγωνιστήσει στον εθνικό μας αγώνα, αν και λάτρης της ασφάλτινης επιφάνειας.

11219036_10153697076085050_7946511175512497961_n

#17 Wojciech Chuchala / Daniel Dymurski (POL/POL) – Subaru Impreza STi N15

Από το 2009 στο χώρο των αγώνων οδήγησε αρχικά δικίνητα. Από το 2011 έως το 2013 ήταν επίσημος οδηγός της Subaru Πολωνίας στο εγχώριο πρωτάθλημα, ωστόσο έπεσε πάνω στον φορμαρισμένο Kajto και δεν κατάφερε να κατακτήσει τον τίτλο. Την επόμενη χρονιά, με Ford Fiesta R5 κέρδισε 3 από τους 7 αγώνες του πρωταθλήματος και ανακηρύχθηκε πρωταθλητής Πολωνίας. Πέρυσι, αν και σκόπευε να ακολουθήσει το Junior ERC, οικονομικοί λόγοι δεν του επέτρεψαν να συνεχίσει στο θεσμό. Η Subaru Πολωνίας εμπιστεύτηκε φέτος τον Chuchala για να την εκπροσωπήσει στο ERC2, με το Impreza της οποίας έβγαλε μάτια στους δύο πρώτους  αγώνες του ERC. Είναι το φαβορί για τη νίκη στη νορμάλ κατηγορία και στο Ακρόπολις και μην εκπλαγείτε αν τον δείτε ψηλά στη γενική.

#18 Peter Ranga / Viktor Ban (HUN/HUN) – Mitsubishi Lancer Evo IX

Αυτή θα είναι η πέμπτη συμμετοχή του οδηγού σε αγώνα του ERC. Τα τελευταία χρόνια έχει στην κατοχή του ένα Mitsubishi Lancer Evo IX, με το οποίο βρέθηκε στο Ράλλυ Κύπρου τόσο το 2014, όσο και το 2015, χωρίς επιτυχή κατάληξη, καθώς εγκατέλειψε την προσπάθειά του. Στον ασφάλτινο γύρο του θεσμού στην Ισπανία ολοκλήρωσε δεύτερος στο ERC2, σκαρφαλώνοντας σε αυτή τη θέση, μόλις στην τελευταία διαδρομή. Πρώτη φορά συμμετέχει στον εθνικό μας αγώνα και θα κυνηγήσει τον πρώτο του τερματισμό σε χωμάτινο ράλλυ του Ευρωπαϊκού.

#19 Jose Luis Jacquet Rios / Hernán Vargas Peña (PAR/PAR)Mitsubishi Lancer Evo X

Με αντίστοιχο «όπλο» που χρησιμοποιεί και στο πρωτάθλημα της πατρίδας του θα ριχτεί στη μάχη του ERC2 ο Παραγουανός οδηγός. Η αρχή για τους εκτός συνόρων αγώνες θα γίνει από τη χώρα μας με τον Rios να στοχεύει σε περισσότερους αγώνες στο θεσμό. Στην πατρίδα του δεν είναι το …πρώτο όνομα, με την τέταρτη θέση στο πρόσφατο Rally de Misiones να αποτελεί την καλύτερή του επίδοση μέχρι στιγμής στο εθνικό πρωτάθλημα.

#20 Murat Bostanci / Onur Vatansever (TUR/TUR) – Ford Fiesta R2T

Αναδείχθηκε πρωταθλητής του European Rally Trophy (θεσμός που περιλαμβάνει Ευρωπαϊκούς αγώνες που δεν «χωράνε» στο ERC) την περσινή χρονιά. To 2013 ακολούθησε το θεσμό του JWRC χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία, αποκομίζοντας εμπειρία από αγώνες του Παγκοσμίου, συμμετέχοντας μάλιστα και στον εθνικό μας αγώνα. Τα δύο τελευταία χρόνια κατέκτησε τον τίτλο στη χώρα του οδηγώντας Ford Fiesta S2000 έχοντας την υποστήριξη της τοπικής αντιπροσωπείας της Ford. Φέτος, δε δίστασε να οδηγήσει ένα πιο αδύναμο αυτοκίνητο και έτσι πλέον με το Fiesta R2T των 1000 κυβικών θα διεκδικήσει άλλον έναν ευρωπαϊκό τίτλο, αυτόν του ERC3.

935807_10151660794085050_961549174_n

#21 Łukasz Pieniążek / Premyslaw Mazur (POL/POL) – Opel Adam R2

Φορμαρισμένος από τη νίκη του στο Junior ERC του Ράλλυ Ιρλανδίας, ο 25χρονος οδηγός επισκέπτεται για πρώτη φορά τη χώρα μας. Ξεκίνησε την καριέρα του το 2013, ενώ την αμέσως επόμενη χρονιά συμμετείχε σε αρκετούς αγώνες στη χώρα του με δικίνητα αυτοκίνητα ώστε να αποκτήσει εμπειρία. Το 2015 ακολούθησε το ανταγωνιστικό Junior ERC χωρίς να εντυπωσιάσει, ωστόσο φέτος πιο ώριμος από ποτέ έχει βάλει πλώρη για κατάκτηση του τίτλου. Ο Πολωνός θα είναι πολύ απασχολημένος φέτος, καθώς το πρόγραμμά του περιλαμβάνει εκτός από το JERC και το JWRC, στο οποίο θα οδηγήσει ένα Citroen DS3 R3T.

#22 Zoltan Bessenyey / David Berendi (HUN/HUN) – Renault Clio RS R3T

Δημοσιογράφος στο επάγγελμα, έως το 2012 συμμετείχε σε αγώνες της Κεντρικής Ευρώπης. Τόσο το 2013 όσο και το 2014 εμφανίστηκε με επιτυχία στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, κατακτώντας τον τίτλο στα δικίνητα του θεσμού οδηγώντας ένα Honda Civic Type-R. Η εμπειρία του από το Ακρόπολις του 2014 δε θα τον βοηθήσει, καθώς πλέον το πεδίο δράσης έχει μεταφερθεί στη Φθιώτιδα. Πέρυσι τον είδαμε σε επιλεγμένους αγώνες του European Rally Trophy με το Renault Clio RS R3T που θα οδηγήσει και στο φετινό Ακρόπολις. Τελευταία συμμετοχή του Ούγγρου οδηγού σε χωμάτινο τερέν ήταν το Σεπτέμβριο του 2014 στο Ράλλυ Κύπρου. Σίγουρα η αποχή από το χώμα θα παίξει το ρόλο της.

#23 Alexandru Filip / Bogdan Iancu  (RO/RO) – Renault Clio RS R3T

Από τις αρχές της δεκαετίας του ’00 τρέχει σε αγώνες της χώρας του με δικίνητα αυτοκίνητα, έχοντας πετύχει αρκετές νίκες στην κατηγορία του. Εκτός συνόρων βγήκε για πρώτη φορά στο Ακρόπολις του 2014, όπου ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου στη δικίνητη κατηγορία. Τόσο το 2014, όσο και το 2015 ακολούθησε επιλεγμένους αγώνες του ERC με το Clio R3, χωρίς να πετύχει κάτι αξιοσημείωτο. Η πρώτη του επίσημη εμφάνιση με το νεοαποκτηθέν Renault Clio RS R3T θα γίνει στις ειδικές της Φθιώτιδας.

halk

#24 “Iaveris junior” / Spyros Koltsidas (GRE/GRE) – Mitsubishi Lancer Evo IX

Μετά από 10 χρόνια αποχής από τους αγώνες, ο “Ιαβέρης junior” κάνει comeback, συμμετέχοντας στο Ράλλυ Ακρόπολις. Σε ηλικία 23 ετών, το 1998, ο Κωνσταντίνος Μαρκουίζος, όπως είναι το πραγματικό όνομα του οδηγού, κατέκτησε το έπαθλο στο Fiat Cinquecento Trophy, κάτι που του χάρισε τη συμμετοχή του στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο της επόμενης χρονιάς. Εκεί, κοίταξε στα μάτια ικανότατους νέους οδηγούς, τερματίζοντας τελικά στην τρίτη θέση. Από το 2002 έως και το 2005 ήταν επίσημος οδηγός της Fiat Auto Hellas, κατακτώντας το πρωτάθλημα στην F3. Έκτοτε τον βλέπουμε σε επιλεγμένους αγώνες να έχει το ρόλο του πλοηγού.

#25 Efthimios Halkias / Konstantinos Soukoulis (GRE/GRE) – Subaru Impreza STi N14

Ξεκινώντας την εμπλοκή του με το χώρο των αγώνων το 1997, ο Χαλκιάς επιστρέφει στον εθνικό μας αγώνα, ύστερα από τρία χρόνια. Στα πρώτα του βήματα οδήγησε ένα Nissan Micra K11 στο ανταγωνιστικό Micra Challenge εκείνης της εποχής. Από τα μέσα του 2001 έως και το 2006, οδήγησε διαφόρων γενιών Mitsubishi Lancer, κερδίζοντας μάλιστα το Ράλλυ Ολύμπιο του 2004. Από το 2009 συμμετείχε με Subaru Impreza STi N14 σε χωμάτινους αγώνες έως το 2011. Τα προβλήματα νεότητας και αξιοπιστίας του αυτοκινήτου ανάγκασαν τον οδηγό να το αποχωριστεί. Το 2013 στο τελευταίο «κανονικό» Ράλλυ Ακρόπολις, ο Χαλκιάς κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ των Ελλήνων που συμμετείχαν στον αγώνα. Πέρυσι, συμμετείχε στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος, ωστόσο κάποια οικογενειακά προβλήματα τον ανάγκασαν να μη συνεχίσει. Φέτος, απέκτησε πίσω το Impreza και ρίχνεται στη μάχη ενός ακόμη Ακρόπολις. Μπορεί στον εναρκτήριο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος να εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα, ωστόσο οι μέχρις εκείνη τη στιγμή χρόνοι του απέδειξαν πως μπορεί να πρωταγωνιστήσει στη Λαμία, όπου στεγάζει και τη δική του επιχείρηση ΚΤΕΟ.

#26 Konstantinos Halivelakis / Marios Tsaousoglou (GRE/GRE) – Mitsubishi Lancer Evo IX

Στα 19 του ανακηρύχθηκε νικητής στο Peugeot 206 Junior Cup το 2005, με αποτέλεσμα το 2006 να ακολουθήσει το θεσμό του πανελληνίου πρωταθλήματος με ένα Peugeot 206 Kit Car. To 2008 οδήγησε για πρώτη φορά ένα τετρακίνητο Lancer σε δύο χωμάτινους αγώνες, ενώ την επόμενη χρονιά το όνειρο της συμμετοχής στο Ράλλυ Ακρόπολις του WRC έγινε πραγματικότητα. Το 2010 βρέθηκε πίσω από το τιμόνι ενός Peugeot 206 S1600 ολοκληρώνοντας στη δεύτερη θέση του κυπέλλου ασφάλτου. Ως σημαντικότερη επιτυχία της καριέρας του μπορεί να θεωρηθεί η κατάκτηση του τίτλου στο Κύπελλο Χώματος το 2013, κερδίζοντας 4 από τους 6 αγώνες που αγωνίστηκε. Τα τελευταία χρόνια συμμετέχει περιστασιακά σε χωμάτινους αγώνες, ενώ αξίζει να τονιστεί πως από τον περασμένο Νοέμβριο έχει ανεβεί 3 φορές στο βάθρο σε ισάριθμα ράλλυ, με αποκορύφωμα τη νίκη στο Εαρινό Ράλλυ Σπριντ του περασμένου μήνα.

12079606_10153653341410050_9211591677511658678_n

#27 Petros Panteli / Konstantinos Konstantinou (CYP/CYP) – Mitsubishi Lancer Evo X

Είναι οδηγός που συνδυάζει θέαμα και ταχύτητα. Από το 2009 οδηγεί Mitsubishi στο κυπριακό πρωτάθλημα και ουκ ολίγες είναι οι φορές που έχει ανεβεί στο βάθρο των νικητών. Στο πρώτο σκέλος του περσινού Ακρόπολις ήταν  δεύτερος στον αγώνα του ελληνικού πρωταθλήματος, πίσω από τον Αθανασούλα. Τον είδαμε και στο Ολυμπιακό Ράλλυ φέτος, στο οποίο ολοκλήρωσε τέταρτος. Αυτή είναι η 4η εμφάνισή του σε αγώνα στη χώρα μας, καθώς τον Οκτώβριο του 2014 συμμετείχε με επιτυχία στο Ράλλυ Κρήτης, σε μια από τις σπάνιες απόπειρές του σε ασφάλτινη επιφάνεια.

#28 Panayiotis Yiangou / Panayiotis Kyriakou (CYP/CYP) – Mitsubishi Lancer Evo IX

Αποκτώντας το μικρόβιο των αγώνων από τον πατέρα του, ο 33χρονος οδηγός συμμετέχει για δεύτερη διαδοχική χρονιά στο Ακρόπολις. Από το 2010 οδηγεί το Lancer Evo IX σε αγώνες της χώρας του, ανεβαίνοντας στο βάθρο των νικητών δύο φορές. Πέρυσι ολοκλήρωσε στη 12η θέση γενικής στον εθνικό μας αγώνα και φέτος στοχεύει στο κάτι παραπάνω. Διακρίνεται για τη σταθερότητα, καθώς σχεδόν πάντοτε καταφέρνει να ανεβεί στη ράμπα του τερματισμού.

#29 Pavlos Pavlou / Elena Pavlou (CYP/CYP) – Mitsubishi Lancer Evo X

Από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 εμφανίστηκε σε αγώνες στη Μεγαλόνησο με δικίνητα αυτοκίνητα. Από το 2008 έως και το 2011 είχε στην κατοχή του ένα Subaru Impreza STi N12, ενώ τo 2014 απέκτησε το ex-Ψύλλου Mitsubishi Lancer Evo X με το οποίο αγωνίστηκε στο χωμάτινο σκέλος του Ακρόπολις. Ύστερα από 16 μήνες αποχής, επιστρέφει στο μπάκετ και θα αγωνιστεί με σκοπό να επιβιώσει στις χωμάτινες δοκιμασίες της Φθιώτιδας.

#30 Ioannis Zounis / Dimitris Sainis (GRE/GRE) – Subaru Impreza STi N12

Με περισσότερους από 90 αγώνες στην πλάτη του θεωρείται ιδιαίτερα έμπειρος. Συμμετέχει ανελλιπώς στο Ράλλυ Ακρόπολις από το 2006, με σημαντικότερη διάκριση, την πρώτη θέση μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων στον αγώνα του 2012. Ξεκίνησε την καριέρα του το 2001 με ένα λιλιπούτειο Fiat Cinquecento, ενώ από το 2004 έως και το 2010 είχε στην κατοχή του ένα MG ZR 105 με το οποίο συμμετείχε σε αρκετούς αγώνες στη χώρα μας. Από τα τέλη του 2010 βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός Subaru Impreza με το οποίο θα ριχτεί στη μάχη και φέτος.

#31 Yiangos Yiangou / Pieris Chourides (CYP/CYP) – Mitsubishi Lancer Evo IX

Ο πατέρας Γιάγκου έρχεται και φέτος στο Ράλλυ Ακρόπολις. Από το 2005 έχει στην κατοχή του το Mitsubishi Lancer, με το οποίο είχε πάρει μέρος και σε αγώνες του πρωταθλήματος Μέσης Ανατολής το 2007. Τα τελευταία χρόνια συμμετέχει σε πολλούς αγώνες της Κύπρου. Στο λασπωμένο Ακρόπολις του 2015 ολοκλήρωσε στην 18η θέση γενικής και φέτος ευελπιστεί αφ’ ενός να το διασκεδάσει και αφ’ ετέρου η οικογένειά του να μπει στο βιβλίο Guinness.

12079464_10153638961555050_1247087567716831839_n

#32 Bugra Banaz / Burak Erdener (TUR/TUR) – Ford Fiesta R2T

Είναι κυπελλούχος της δικίνητης κατηγορίας στη χώρα του τα τελευταία δύο χρόνια, όπου οδήγησε ένα Ford Fiesta R2. Έχοντας την υποστήριξη της Ford Τουρκίας, ακολουθεί και φέτος το πρωτάθλημα της χώρας του, με τη χρονιά να μην ξεκινάει με το δεξί για τον ίδιο, καθώς τερμάτισε χαμηλά στην κατηγορία του στον εναρκτήριο αγώνα. Αποτελεί έναν από τους 4 οδηγούς που επέλεξε να στείλει στη χώρα μας η τοπική αντιπροσωπεία της Ford.

#33 Eytan Halfon / Sedat Bostanci (TUR/TUR) – Ford Fiesta R2T

Ξεκίνησε την εμπλοκή του το 2008, οδηγώντας ένα Fiat Palio σε τοπικά κύπελλα της Τουρκίας. Τα επόμενα χρόνια συμμετείχε σε αγώνες του πρωταθλήματος με δικίνητα αυτοκίνητα όπως Renault Clio, Ford Fiesta ST και Ford Fiesta R2. To 2013 ολοκλήρωσε δεύτερος στην κατηγορία του στο πρωτάθλημα της χώρας του. Αυτή δε θα είναι η πρώτη εμφάνιση του οδηγού εκτός συνόρων, καθώς έχει οδηγήσει αυτοκίνητα προδιαγραφών R2 σε ασφάλτινους αγώνες της Ιταλίας, ενώ παλιότερα συμμετείχε και σε αγώνες της Ουκρανίας, αλλά και στο βουλγαρικό Rally Sliven του 2012. Στον εναρκτήριο αγώνα του πρωταθλήματος Τουρκίας ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία του.

#34 Umitcan Ozdemir / Sevilay Genc (TUR/TUR) – Ford Fiesta R2T

Το 2012 πραγματοποίησε το ντεμπούτο στο χώρο των αγώνων με ένα Fiat Palio, ενώ την επόμενη χρονιά μεταπήδησε σε ένα Mitsubishi Lancer Evo IX. Τα τελευταία δύο χρόνια τον βλέπουμε πίσω από το τιμόνι ενός Ford Fiesta R2, με το οποίο συμμετέχει σε αγώνες του πρωταθλήματος Τουρκίας. Παρά τις 4 νίκες στην κατηγορία του στο περσινό πρωτάθλημα, ολοκλήρωσε στη δεύτερη θέση πίσω από τον Bugra Banaz που επίσης συμμετέχει στον εθνικό μας αγώνα. Η χρονιά δεν ξεκίνησε με το δεξί για τον ίδιο, καθώς τερμάτισε πολύ χαμηλά στο Ege Rallisi που άνοιξε την αυλαία του πρωταθλήματος στη χώρα του.

#35 Litsa Yiangou / Eleni Elia (CYP/CYP)- Subaru Impreza STi N12

Η μητέρα του Παναγιώτη και συνάμα η γυναίκα του Γιάγκου Γιάγκου συμμετέχει για πρώτη φορά σε εκτός συνόρων αγώνα. Οδηγεί τα τελευταία χρόνια ένα Subaru Impreza, ως επί το πλείστον σε αγώνες του κυπριακού κυπέλλου ταχύτητας, ενός θεσμού που περιλαμβάνει χωμάτινους αγώνες μικρού μήκους. Φέτος κάνει το μεγάλο βήμα και επισκέπτεται τη χώρα μας όχι ως θεατής πλέον και …χαριτολογώντας δηλώνει πως θέλει να ξεπεράσει τις επιδόσεις των δύο ανδρών της οικογένειας.

#36 Vassilis Kougias / Maria Solomou (GRE/GRE) – Peugeot 206 RC

Ο Λαμιώτης οδηγός συμμετέχει για πρώτη φορά στον εθνικό μας αγώνα από το αριστερό μπάκετ. Με 20 και πλέον χρόνια εμπειρίας, στα πρώτα του βήματα οδήγησε Peugeot 106, ενώ το 2005 απέκτησε ένα Toyota Yaris με το οποίο έτρεξε σε ράλλυ και σπριντ της Κεντρικής Ελλάδας. Από το 2006 διαθέτει ένα Peugeot 206, συμμετέχοντας κυρίως σε χωμάτινα σπριντ. Έπειτα από αποχή ενός έτους επέστρεψε στο μπάκετ στο πρόσφατο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, όπου ταλαιπωρήθηκε καθώς αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα με το Peugeot. Το 2012 συμμετείχε στο Ράλλυ Ακρόπολις ως συνοδηγός.

#37 Haris Kaltsounis / Thanos Papageorgiou (GRE/GRE) – Opel Corsa D OPC 1.6 Turbo

‘Ύστερα από πολυετή συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις, πέρυσι δεν κατάφερε να πάρει εκκίνηση στον εθνικό μας αγώνα. Ο ρέκορντμαν συμμετοχών επιστρέφει φέτος με ένα νέο αυτοκίνητο και θέλει να προσθέσει στο παλμαρέ του άλλη μια ακροπολική εκκίνηση. Χαρακτηριστικό είναι πως ο Καλτσούνης στα 40 χρόνια ενασχόλησής του με το χώρο έχει οδηγήσει μόνο αυτοκίνητα Opel. Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’80 ήταν συνοδηγός του Τζόνυ Πεσματζόγλου, με τον οποίο κατάφεραν να ολοκληρώσουν στην ένατη θέση του Ράλλυ Ακρόπολις το 1977, αγώνα που προσμετρούσε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Το GRally εύχεται καλή επιτυχία και καλό τερματισμό σε όλα τα πληρώματα.

Copyright – GRally

acro1_tacro2_t

(Visited 1,129 times, 1 visits today)

Comments are closed