ERC 2018- 2. Rally Canarias- review- Ο “Lucas” και οι Juniors!

Χωρίς να δυσκολευτεί ιδιαίτερα, επικρατώντας στην πλειοψηφία των ειδικών διαδρομών του αγώνα, o Ρώσος star Alexey Lukyanuk (Ford Fiesta R5) ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Rally Canarias, επικρατώντας για δεύτερη συνεχή φορά φέτος και κάνοντας τις νίκες του 3 στα εξωτικά νησιά της Ισπανίας. Αν και μόλις στον δεύτερο αγώνα της σεζόν, η επιβλητική εμφάνιση του Lucas” έδειξε ότι δεν έχει αντίπαλο στο κυνήγι του Ευρωπαϊκού τίτλου και το μόνο που έχει να φοβάται είναι ο παρορμητικός χαρακτήρας του.

Με τον Lukyanuk μπροστά από το ξεκίνημα, το ενδιαφέρον στα Κανάρια επικεντρώθηκε στη μάχη για τη δεύτερη θέση, την οποία διεκδίκησαν μια σειρά από Juniors, που έστειλαν το μήνυμα ότι στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα υπάρχει μέλλον! Δυστυχώς τους περισσότερους από αυτούς δεν θα τους δούμε σε Ράλλυ Ακρόπολις και Ράλλυ Κύπρου, αφού η FIA για δεύτερη σερί χρονιά δεν συμπεριέλαβε τους αγώνες μας στο πρωτάθλημα της κατηγορίας Under 28. O Nikolay Gryazin (Skoda Fabia R5) ήταν ο πιο γρήγορος «μικρός», στην επανεμφάνιση του στο θεσμό μετά την απουσία του από τις Αζόρες.

Ο Ρώσος δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό του συμπατριώτη του Lukyanuk στη μάχη για τη νίκη, όμως κατάφερε να κρατήσει πίσω του τους επίσης Juniors Fabian Kreim (Skoda Fabia R5), Jose Antonio Suares (Hyundai i20 R5) και Laurent Pellier (Peugeot 208 T16) που συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα και άλλαξαν πολλές φορές θέσεις μεταξύ τους! Σε αυτούς, αν προσθέσουμε τον άτυχο Pierre Louis Loubet (Hyundai i20 R5) που εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα διεκδικώντας θέση στο βάθρο, αλλά και τον Chris Ingram (Skoda Fabia R5) που δεν κατάφερε να ολοκληρώσει παρά ελάχιστες ειδικές λόγω προβλημάτων υγείας, παίρνουμε μια εικόνα από το τι θα «χάσουμε» στους ελληνικούς αγώνες του ERC.

Βαθμούς για το πρωτάθλημα συγκέντρωσαν οι ERC-regulars Grzegorz Grzyb (Skoda Fabia R5) και Bruno Magalhaes (Skoda Fabia R5) που ακολούθησαν, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι τοπικοί Ivan Ares (Hyundai i20 R5), Miguel Fuster (Ford Fiesta R5) και ο Νορβηγός Eyvind Brynildsen (Ford Fiesta R5) που αν και δηλώνει διεκδικητής του τίτλου, δεν βρήκε ποτέ το ρυθμό.

Και τώρα; Ράλλυ Ακρόπολις στις αρχές Ιουνίου, με τις προβλέψεις να μιλάνε για περισσότερα από 15 αυτοκίνητα κατηγορίας R5 στον εθνικό μας αγώνα και έντονο συναγωνισμό!

Τελικά Αποτελέσματα:

Comments are closed