ERC 2018- 3. Rally Acropolis- review- Με χαρακτήρα…Ακρόπολις!

Στο πιο σκληρό Ακρόπολις των τελευταίων ετών εξελίχθηκε φέτος το εθνικό μας Ράλλυ, με τη νίκη να κρίνεται στη στρατηγική, την εμπειρία και την τύχη! Τα «μεγάλα» ονόματα «καταστράφηκαν» στο σκληρό Δροσοχώρι, αφήνοντας πεδίο ελεύθερο στον πλέον έμπειρο από Ακροπολικές συνθήκες από τους οδηγούς πρώτης γραμμής του αγώνα Bruno Magalhaes να οδηγήσει συνετά και να κερδίσει το δυσκολότερο αγώνα του ERC! Ο Πορτογάλος ενήργησε με μυαλό, πίεσε όπου χρειαζόταν, επικρατώντας μάλιστα σε τρεις ειδικές, «πούλησε» τα κακά κομμάτια αποφεύγοντας πέτρες και κλαταρίσματα και σημείωσε τη σημαντικότερη νίκη της καριέρας του!

Το φαβορί για τη νίκη o Ρώσος star Alexey Lukyanuk (Ford Fiesta R5) ήταν το μεγαλύτερο θύμα του Δροσοχωρίου. Ο επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ ξεκίνησε εντυπωσιακά τον αγώνα κερδίζοντας τις δύο πρώτες ειδικές στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας, καλύπτοντας με άνεση το χάντικαπ που δημιουργήθηκε από τους αντιπάλους του, λόγω κλαταρισμένου ελαστικού στην υπερειδική του Μαρκόπουλου. Ο Lukyanuk δεν μπόρεσε να επιβιώσει στην κριτήρια όπως αποδείχτηκε ειδική του Ράλλυ, εγκαταλείποντας από σπασμένο τροχό. Επέστρεψε με rally2 στο τελευταίο σκέλος, κέρδισε όλες τις ειδικές της Κυριακής επιβεβαιώνοντας ότι δεν μπορεί κανένας από τους ERC-regulars να τον απειλήσει σε απόλυτη ταχύτητα, όμως το πουλάκι είχε πετάξει…

Στα θύματα της σκληρότερης ειδικής του αγώνα περιλαμβάνονται ο ταχύτατος, πλην «λαστιχοφάγος» νεαρός εργοστασιακός οδηγός της Skoda Motorsport Juuso Nordgren (Skoda Fabia R5), o εντυπωσιακός Ουκρανός Jurii Protasov (Skoda Fabia R5), ο Νορβηγός Eyvind Brynildsen (Ford Fiesta R5) και η μεγάλη ελπίδα του Κυπριακού motorsport Αλέξανδρος Τσουλόφτας (Citroen DS3 R5). Από τους παραπάνω, οι τρεις πρώτοι έχασαν κάθε ελπίδα για διάκριση από κλαταρισμένα ελαστικά, με μόνο τον Νορβηγό να καταφέρνει να «επιστρέψει» ολοκληρώνοντας στην 4η θέση, ενώ ο νεαρός Κύπριος προδόθηκε από το διαφορικό του αυτοκινήτου του.

Ο Τσουλόφτας εντυπωσίασε μέχρι να εγκαταλείψει, καταφέρνοντας να σημειώσει δεύτερο χρόνο γενικής στο επαναληπτικό πέρασμα της Άμφισσας, αν και ταλαιπωρήθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα από μηχανικά προβλήματα ενός αυτοκινήτου που δεν του επιτρέπει να μεταφράσει σε αποτέλεσμα την αδιαμφισβήτητη ταχύτητα του.

Ένας άλλος Κύπριος, ο περσινός πρωταθλητής Σίμος Γαλαταριώτης (Skoda Fabia R5) κράτησε ψηλά τη σημαία της Κύπρου στο Ακρόπολις, καταφέρνοντας να τερματίσει πέμπτος στην πρώτη του συμμετοχή εκτός νησιού. Ο έμπειρος, από παρόμοιες συνθήκες οδοστρώματος που συναντά στους τοπικούς αγώνες οδηγός , δεν παρασύρθηκε στο ρυθμό των Ευρωπαίων αντιπάλων του και τερμάτισε πρώτος Κύπριος κάνοντας σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του εγχώριου τίτλου.

Πρώτος Έλληνας έφτασε στη Λαμία ο παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC Trophy Ιορδάνης Σερδερίδης, στην 7η θέση της γενικής! Ο Σερδερίδης που κατοικεί μόνιμα στο Λουξεμβούργο, σημείωσε την καλύτερη επίδοση της αγωνιστικής του καριέρας με το βαμμένο στα χρώματα της ελληνικής σημαίας Skoda Fabia R5!

Τον Πορτογάλο νικητή του Ράλλυ Ακρόπολις Bruno Magalhaes ακολούθησαν στο βάθρο ο Ούγγρος Πρωταθλητής Norbert Herczig (Skoda Fabia R5) στο πρώτο podium της καριέρας του σε αγώνα του ERC, και ο νεαρός Πολωνός Hubert Ptaszek (Skoda Fabia R5) που είχαν ωραία μάχη μεταξύ τους. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως τα Skoda Fabia R5 κατέλαβαν τις 8 από τις 9 πρώτες θέσεις του Ακρόπολις εντυπωσιάζοντας σε ταχύτητα και αξιοπιστία!

Η συνέχεια του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος στην Κύπρο, όπου αναμένεται έντονος συναγωνισμός με τους τοπικούς οδηγούς να «βλέπουν» βάθρο!

Τελικά Αποτελέσματα:

Comments are closed.