ERC 2019- 4. Rally Poland- review- Lukyanuk is back!

O Πρωταθλητής Ευρώπης Alexey Lukyanuk επέστρεψε! Επέστρεψε κατακτώντας την πρώτη θέση στο Ράλλυ Πολωνίας και σημειώνοντας την πρώτη του νίκη στο φετινό Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, την πρώτη του με τη Citroen C3 R5!

Ο Ρώσος πήρε το προβάδισμα από την δεύτερη κιόλας ειδική διαδρομή και το διατήρησε μέχρι το τέλος με χαρακτηριστική άνεση, παρά τα αρκετά προβλήματα που αντιμετώπισε με κλαταρίσματα, αμορτισέρ και συμπλέκτη. Ανέβηκε έτσι στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας και βλέπει τις ελπίδες του για το δεύτερο συνεχόμενο πρωτάθλημα να αναπτερώνονται.

Πίσω από τον Πρωταθλητή τερμάτισε ο νεαρός προστατευόμενος της Hyundai Jari Huttunen που δεν ευχαριστήθηκε την οδήγηση του στο τιμόνι του Hyundai i20 R5 ειδικά στο πρώτο σκέλος. Ο Φινλανδός ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου χωρίς να απειλήσει αλλά και χωρίς να απειληθεί από κανέναν.

Μεγάλη μάχη έγινε για την τελευταία θέση του podium. Τελικά επικράτησε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του ERC Lukasz Habaj (Skoda Fabia R5) όταν οι Juniors Filip Mares (Skoda Fabia R5) και Miko Marczyk (Skoda Fabia R5) είχαν κλατάρισμα στη 12η ειδική διαδρομή χάνοντας αμφότεροι αρκετό χρόνο.

Ο Habaj που είχε μειονεκτική θέση εκκίνησης στο πρώτο σκέλος έναντι των αντιπάλων του, έκανε πολύ καλό αγώνα καταφέρνοντας να διατηρήσει την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα ελπίζοντας να παραμείνει εκεί μέχρι το τέλος.

Ο νεαρός Τσέχος τερμάτισε τελικά τέταρτος, κατακτώντας την πρώτη θέση στην κατηγορία ERC1Junior και πλησιάζοντας επικίνδυνα τους δικούς μας Αλέξανδρο Τσουλόφτα- Αντώνη Χρυσοστόμου που δεν συμμετείχαν στον αγώνα, ενώ ο Πολωνός Junior ολοκλήρωσε στην ένατη θέση της κατάταξης.

Η εγκατάλειψη του Chris Ingram (Skoda Fabia R5) και η δεύτερη θέση του Mattias Adielsson (Citroen C3 R5) στην ίδια κατηγορία περιέπλεξε την κατάσταση, με τον Βρετανό να μην εξασφαλίζει από τώρα το πρωτάθλημα, και τους Τσουλόφτα, Mares και Adielsson να διεκδικούν σχεδόν επί ίσοις όροις τη δεύτερη θέση.

Την πρώτη 8αδα συμπλήρωσαν οι τοπικοί Aron Domzala (Skoda Fabia R5), Tomasz Kasperczyk (Ford Fiesta R5), ο Σουηδός Mattias Adielsson (Citroen C3 R5) και ο Ούγγρος Norbert Herczig (VW Polo Gti R5).

Το ERC δεν κάνει διακοπές το καλοκαίρι και συνεχίζεται στην άσφαλτο τον Ιούλιο με το Rally di Roma και τον Αύγουστο με το Rally Barum.

Ελπίζουμε να επιστρέψουν στο θεσμό οι Κύπριοι Τσουλόφτας- Χρυσοστόμου που κατάφεραν να διατηρήσουν την δεύτερη θέση στην κατηγορία ERC1Junior παρά την απουσία τους από το Ράλλυ Πολωνίας.

Τελικά αποτελέσματα:

Βαθμολογίες

Comments are closed.