Από το πουθενά και χωρίς να το περιμένει κανείς, ο οδηγός της DMACK WRT Elfyn Evans (Ford Fiesta WRC) βρέθηκε να προηγείται στο πρώτο σκέλος του Ράλλυ Αργεντινής! Είπατε τίποτα; Έκπληξη πρώτου μεγέθους με τον νεαρό Βρετανό να κερδίζει σχεδόν όλες τις ειδικές της ημέρας δημιουργώντας σημαντική διαφορά από τους ανταγωνιστές του. Δεν ήταν τόσο η σειρά εκκίνησης που βοήθησε τον Evans να σημειώσει κορυφαίους χρόνους, όσο η υπεροχή της DMACK στις συνθήκες οδοστρώματος της Αργεντινής που τον κάνει να μοιάζει ακαταμάχητο! Βέβαια κανείς δεν μπορεί να προδικάσει το αποτέλεσμα αφού μένουν ακόμα δύο γεμάτες ημέρες αγώνα, όμως ο οδηγός της DMACK έχει σαφές προβάδισμα.

Οι εκπλήξεις δεν σταματάνε εκεί, αφού δεύτερος ολοκλήρωσε το σκέλος ο «ιδιώτης» Mads Ostberg (Ford Fiesta WRC)!  O Νορβηγός που ακολούθησε με την ομάδα του διαφορετικά μονοπάτια από αυτά της «μαμάς» M-Sport κυρίως στη ρύθμιση των αναρτήσεων, βρέθηκε στην ανασυγκρότηση μπροστά από τους επίσημους οδηγούς της ομάδας! Πάντα σταθερός στην απόδοση του, έμεινε μακριά από προβλήματα που αντιμετώπισαν σχεδόν όλα τα φαβορί και θα προσπαθήσει στις ειδικές που απομένουν να υπερασπιστεί τη θέση του.

Από εκεί και πέρα, όλοι οι υπόλοιποι αστέρες του WRC αντιμετώπισαν προβλήματα, άλλος μικρότερα και άλλος μεγαλύτερα. Πιο άτυχοι από όλους οι οδηγοί της Citroen που εγκατέλειψαν και οι δύο στην τέταρτη ειδική. Ο Kris Meeke από έξοδο, μετά από αναπήδηση που ο ίδιος δεν περίμενε πάνω στην αγωνιστική γραμμή και ο Craig Breen με προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων της Citroen C3 WRC. O Meeke μάλιστα, μέχρι να βγει από το δρόμο ήταν ο μοναδικός που κοιτούσε στα μάτια τον Evans, την αποκάλυψη της πρώτης ημέρας.

Θέματα με τις αναρτήσεις των αυτοκινήτων τους που τους καθυστέρησαν αρκετά δευτερόλεπτα είχαν οι Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC) και Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupe WRC), που βρίσκονται στο κυνήγι του Ostberg, ενώ και ο Ott Tanak (Ford Fiesta WRC) που τους ακολουθεί θα μπορούσε να είναι ψηλότερα αν δεν είχε κλατάρισμα στην 8η ειδική. Κλατάρισμα είχε και ο Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris WRC) στην τελευταία πραγματική διαδρομή της ημέρας που του κόστισε σχεδόν μισό λεπτό και τον περιόρισε στην έκτη θέση.

Από τους υπόλοιπους εργοστασιακούς, ο Hayden Paddon τούμπαρε το Hyundai του στις πρωινές ειδικές, καταφέρνοντας να μαζέψει στη συνέχεια τη διαφορά και να αναρριχηθεί έβδομος, και ο ομόσταυλός του Dani Sordo σταμάτησε στην 3η ειδική να επισκευάσει τη σπασμένη ανάρτηση του δικού του i20 χάνοντας περισσότερα από 10 λεπτά.

Στην κατηγορία WRC2 o Pontus Tidemand με το εργοστασιακό Skoda Fabia R5 «τρέχει μόνος του» έχοντας δημιουργήσει διαφορά μεγαλύτερη των τεσσάρων λεπτών από τον κοντινότερο του αντίπαλο.

Οι αυριανές ειδικές αναμένονται με περίσσιο ενδιαφέρον!

Αποτελέσματα 1ου σκέλους:

Από Apostolis