Για να τριτώσει το καλό ο Παυλίδης στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο!

Παραδοσιακά τέτοια εποχή του χρόνου λαμβάνει χώρα το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ένας από τους σπουδαιότερους αγώνες ράλλυ του πλανήτη! Για άλλη μια χρονιά θα υπάρχει ελληνική συμμετοχή στον φημισμένο αυτό αγώνα, καθώς ο Νίκος Παυλίδης θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας με την υποστήριξη της RS200 Motor Oil! Στα χέρια του θα έχει ένα Peugeot 208 R2, με τον πολύπειρο Allan Harryman να βρίσκεται στο δεξί μπάκετ του γαλλικού δικίνητου.

Ο Νίκος Παυλίδης ξεκίνησε την καριέρα του στα τέλη της δεκαετίας του ’80 συμμετέχοντας ως επί το πλείστον σε αγώνες της Βόρειας Ελλάδας. Στη συνέχεια και για τρία χρόνια, ήταν συνοδηγός του Κώστα Τανούση, ενώ το 1997 επέστρεψε στο αριστερό μπάκετ κατακτώντας το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος! Έπειτα από πολυετή αποχή, έκανε δυναμικό comeback το 2011, συμμετέχοντας με ένα Citroen DS3 R3T. Το 2013 και το 2016 αναδείχθηκε και πάλι Κυπελλούχος Βορείου Ελλάδος, με το ίδιο αυτοκίνητο.

Αυτή θα είναι η τρίτη συμμετοχή του Έλληνα οδηγού στο Μόντε Κάρλο, με την αρχή να γίνεται το 2015. Τότε, οδηγώντας ένα Citroen DS3 R3T Max, ο Παυλίδης κατάφερε να αποφύγει τις κακοτοπιές και τις παγίδες που κρύβει ανέκαθεν ο αγώνας και ανέβηκε στη ράμπα του τερματισμού εμπρός από το Παλάτι του Μονακό. Κάτι αντίστοιχο πέτυχε και πέρυσι, οδηγώντας ένα «ελληνικό» Peugeot 208 R2, ολοκληρώνοντας την προσπάθειά του στην 7η θέση της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής κατηγορίας του. Όντας πιο ώριμος σε σχέση με τις πρώτες του εξορμήσεις στο φημισμένο αυτό αγώνα, ο Νίκος Παυλίδης που αγωνίζεται με την υποστήριξη της RS200 Motor Oil, ευελπιστεί να τριτώσει το καλό και να δώσει συνέχεια στις θετικές του εμφανίσεις στο πάντοτε απαιτητικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

Η αγωνιστική δράση ξεκινάει το πρωί της Πέμπτης με τη διεξαγωγή του shakedown, ενώ το κυρίως πιάτο περιλαμβάνει δύο νυχτερινές ειδικές διαδρομές το βράδυ της ίδιας ημέρας. Μετά από 3 γεμάτες αγωνιστικές ημέρες και συνολικά 16 διαδρομές, τα πληρώματα θα τερματίσουν το μεσημέρι της Κυριακής.

Comments are closed.