deu1

Ο πρώτος αμιγώς ασφάλτινος αγώνας του WRC για το 2016 διεξάγεται στο τέλος της εβδομάδας στη Γερμανία! Με κέντρο το Trier και ειδικές διαδρομές με διαφορετική ποιότητα οδοστρώματος και πρόσφυση σε τσιμεντόδρομους γύρω από τον ποταμό Mosel στους αμπελώνες της Ρηνανίας, σε πλακόστρωτα σε στρατιωτικές περιοχές στην Panzerplatte, αλλά και σε κλασική στενή άσφαλτο με αναπηδήσεις στα δάση της περιοχής, το φετινό Ράλλυ Γερμανίας αναμένεται να συνεχίσει την παράδοση που το θέλει ως ένα από τα πιο απρόβλεπτα της χρονιάς.

Ο αγώνας ξεκινάει την Πέμπτη το απόγευμα με την πανηγυρική εκκίνηση στο κέντρο του Trier στην περίφημη Porta Nigra, ενώ θα έχει προηγηθεί το shakedown το πρωί της ίδιας ημέρας. Τα πρώτα 100 αγωνιστικά χιλιόμετρα θα διανύσουν τα πληρώματα την Παρασκευή σε πέντε ειδικές διαδρομές μέσα στα αμπέλια με θέα τον ποταμό Mosel, θα συνεχίσουν το Σάββατο με ακόμα 150 χωρισμένα σε 9 ειδικές, εκ των οποίων τα περισσότερα μέσα στις στρατιωτικές περιοχές της Panzerplatte και θα τερματίσουν την Κυριακή το απόγευμα αφού έχουν διανύσει τις τελευταίες 4 ειδικές μήκους 60 χιλιομέτρων με την power stage να κλείνει το πρόγραμμα.

deu2

Αν για τους περισσότερους θεωρείται φαβορί ο πρωταθλητής Sebastien Ogier (VW Polo R WRC) που επιτέλους δεν θα χρειάζεται να καθαρίζει το δρόμο τις 2 πρώτες ημέρες, όπως έκανε στο σύνολο των χωμάτινων αγώνων, ισχυρά κίνητρα για νίκη έχουν οι οδηγοί της Hyundai Thierry Neuville και Dani Sordo που τα έχουν καταφέρει στο παρελθόν. Ο Jari- Matti Latvala (VW Polo R WRC) είναι ικανός για το καλύτερο αλλά και το χειρότερο, ενώ πάντα υπολογίσιμος αντίπαλος είναι ο Andreas Mikkelsen (VW Polo R WRC). Την ευκαιρία να αποδείξουν ότι αξίζουν θέση στο WRC έχουν οι Eric Camilli (Ford Fiesta RS WRC) και Stephane Lefebvre (Citroen DS3 WRC) στην αγαπημένη τους επιφάνεια, δεν περιμένουμε κάτι ξεχωριστό από τον Mads Ostberg (Ford Fiesta RS WRC), με τους Hayden Paddon (Hyundai i20 WRC) και Ott Tanak (Ford Fiesta RS WRC) να θέλουν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στην άσφαλτο.

Οι πρωτοπόροι στη βαθμολογία της κατηγορίας WRC2 είτε δεν συμμετέχουν, είτε δεν βαθμολογούνται στον αγώνα, δίνοντας την ευκαιρία στον Esapekka Lappi (Skoda Fabia R5) με ένα καλό αποτέλεσμα να πλησιάσει την κορυφή. Για να τα καταφέρει πρέπει να ξεπεράσει το εμπόδιο του team-mate του και φαβορί για τη νίκη Jan Kopecky, αλλά και των πολύ καλών Γάλλων Quentin Gilbert (Citroen DS3 R5) και Julien Maurin (Skoda Fabia R5), όπως επίσης και των «τοπικών» Fabien Kreim (Skoda Fabia R5) και Armin Kremer (Skoda Fabia R5).

Ο καιρός προβλέπεται αίθριος τις ημέρες του αγώνα, χωρίς βέβαια να αποκλείονται οι καλοκαιρινές μπόρες που μπορούν να δυσκολέψουν τα πληρώματα όσον αφορά την επιλογή των ελαστικών τους.

Από Harris