WRC 2017- Το παζλ συμπληρώνεται!

Με τις εργοστασιακές ομάδες να έχουν ανακοινώσει τους οδηγούς που θα τις εκπροσωπήσουν τη νέα χρονιά, φαίνεται ότι συμπληρώνεται σιγά σιγά το παζλ του 2017 και μένουν πλέον ελάχιστες πινελιές ώστε να έχουμε πλήρη εικόνα για το ποιος θα οδηγεί τι το έτος που έρχεται και προμηνύεται άκρως ενδιαφέρον!

Αδιαμφισβήτητα η μεταγραφή της χρονιάς ήταν αυτή του τετράκις παγκόσμιου πρωταθλητή Sebastien Ogier στην M-Sport, η οποία πυροδότησε τις εξελίξεις για την ολοκλήρωση και των υπόλοιπων ρόστερ. Ο Γάλλος απέρριψε την πρόταση της Toyota του Tommi Makinen, δεν είδε φως σε μια πιθανή παρουσία των Volkswagen Polo WRC 2017 με την υποστήριξη της Red Bull και της κυβέρνησης του Qatar στο νέο πρωτάθλημα που ολοένα και απομακρύνεται σαν ενδεχόμενο, δεν συζήτησε καν την περίπτωση επιστροφής στη Citroen και κατέληξε στην αγκαλιά του τρισευτυχισμένου Wilson που βλέπει τη μικρή ομάδα του να μπαίνει σε τροχιά διεκδίκησης νικών και τίτλων μετά από πολλά χρόνια! Δεύτερος οδηγός του Ford Fiesta RS WRC 2017 θα είναι ο Ott Tanak που επέστρεψε στην πρώτη ομάδα της Μ-Sport μετά από μια πολύ καλή χρονιά με την DMACK WRT, ενώ όπως όλα δείχνουν τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, το τρίτο αυτοκίνητο που θα βαθμολογείται για το πρωτάθλημα κατασκευαστών θα οδηγεί ο οδηγός της DMACK, με επικρατέστερο για αυτή τη θέση τον Elfyn Evans! Ο έτερος Γάλλος της M-Sport Eric Camilli υποβιβάζεται στο πρωτάθλημα της κατηγορίας WRC2, όπου θα οδηγεί το εργοστασιακό αυτοκίνητο της εταιρείας, ενώ Ford Fiesta RS WRC 2017 θα οδηγήσουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς σε επιλεγμένους αγώνες οι Mads Ostberg (με την υποστήριξη της ADAPTA) και Lorenzo Bertelli  με την υποστήριξη του πορτοφολιού του.

Αμιγώς Φινλανδικό θα είναι το ρόστερ της Toyota Gazoo Racing που επιστρέφει στο WRC! O Jari-Matti Latvala αποτελεί τον πρώτο οδηγό του Toyota Yaris WRC με τον Juho Hanninen να συμμετέχει επίσης σε όλους τους αγώνες του θεσμού. Είναι γεγονός ότι οι επιλογές του Makinen δεν πείθουν, ενώ και η εικόνα του αυτοκινήτου στις πρώτες δοκιμές δείχνει να υπολείπεται του ανταγωνισμού. Ο Latvala προέρχεται από την χειρότερη χρονιά του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ τα τελευταία χρόνια, ενώ ο συμπαθής Hanninen έχει να οδηγήσει σε αγώνα τουλάχιστον 2 χρόνια, έχοντας πατήσει τα 35 και έχοντας πάρει ευκαιρίες στο παρελθόν τις οποίες δεν αξιοποίησε. Το ρόλο του δοκιμαστή θα έχει ο νεαρός πρωταθλητής της κατηγορίας WRC2 Esapekka Lappi, ο οποίος θα οδηγήσει το ιαπωνικό όπλο σε τουλάχιστον 7 Ευρωπαϊκούς αγώνες, σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή της ομάδας, με την πρώτη του εμφάνιση να αναμένεται τον Μάιο.

Αναλλοίωτο παρέμεινε το ρόστερ της Hyundai, που αποτελεί ένα από τα φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου των κατασκευαστών. Ο Thierry Neuville αποτελεί και φέτος την αιχμή του δόρατος για την κορεάτικη ομάδα και δεν το κρύβει ότι θέλει να διεκδικήσει το πρωτάθλημα. Οι πολύ δυνατοί σε χώμα και άσφαλτο αντίστοιχα, Hayden Paddon και Dani Sordo δεν θα αρκεστούν στον υποστηρικτικό τους ρόλο και θα κυνηγήσουν νίκες όπου οι συνθήκες τους το επιτρέπουν.

Post-production : Astuce Productions

Την εμπιστοσύνη της στους οδηγούς που οδήγησαν Citroen DS3 WRC για την Abu Dhabi Racing το 2016 διατήρησε η Citroen Racing που επιστρέφει σαν κατασκευαστής το 2017! Την πρώτη ολοκαίνουργια C3 WRC 2017 θα βάλει στο χέρι ο Kris Meeke, ενώ το δεύτερο αυτοκίνητο της ομάδας θα μοιράζονται στην αρχή της χρονιάς οι Craig Breen και Stephane Lefebvre, μέχρι οι Γάλλοι να αναβαθμίσουν την εμπλοκή τους με 3 αγωνιστικά κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Αδικημένος της καραμπόλας που έφερε στην αγορά του WRC η αποχώρηση της Volkswagen φαίνεται να είναι ο Andreas Mikkelsen ο οποίος διεκδίκησε και πήρε νίκες στα ίσα τη χρονιά που πέρασε. Ο Νορβηγός που θα αναμένει μέχρι την τελευταία στιγμή κάποια πρόταση για να οδηγήσει WRCar του 2017, φαίνεται ότι θα ξεκινήσει τη χρονιά στην κατηγορία WRC2 με Skoda Fabia R5, ελπίζοντας σε καλύτερη για αυτόν συνέχεια.

Πάμε λοιπόν για την πιο ενδιαφέρουσα χρονιά του WRC των τελευταίων ετών και ελπίζουμε ότι η πραγματικότητα δεν θα μας απογοητεύσει!

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΟΥΣΩΝΗΣ

Comments are closed