WRC 2017- 11. Rally Catalunya- leg2- Η ώρα του Meeke!

Απαλλαγμένος από το άγχος της διεκδίκησης βαθμών τόσο για τον ίδιο, όσο και για την ομάδα του, ο Kris Meeke θα διανυκτερεύσει στο Salou στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης του Ράλλυ Καταλωνίας, μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου, ασφάλτινου σκέλους. Ο οδηγός της Citroen ήταν ταχύς και στην άσφαλτο και χωρίς να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή, 13 δευτερόλεπτα μπροστά από τους αντιπάλους του. Η διαφορά αυτή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως ασφαλείας, αφού οι καιρικές συνθήκες κάνουν απρόβλεπτη τη σωστή επιλογή ελαστικών, όμως δίνει σαφές προβάδισμα στον Ιρλανδό για τη νίκη.

Η δεύτερη ημέρα του αγώνα δεν ήταν η καλύτερη για τους οδηγούς της Hyundai. Το σκέλος δεν ξεκίνησε καλά για τον μέχρι πρότινος επικεφαλής Andreas Mikkelsen, αφού ο Νορβηγός δεν μπόρεσε να οδηγήσει το Hyundai i20 Coupe WRC στον ίδιο ρυθμό χάνοντας δευτερόλεπτα και θέσεις. Ο team-mate του και διεκδικητής του τίτλου Thierry Neuville είχε τα δικά του προβλήματα. Βγήκε από το δρόμο σε απλή διαδρομή (!!!) τραυματίζοντας το Hyundai i20 Coupe WRC στην προσπάθεια του να καλύψει τον χρόνο που έχασε επιδιορθώνοντας  ένα πρόβλημα με τα υδραυλικά του αυτοκινήτου του μετά την 8η ειδική κι ενώ διεκδικούσε τη δεύτερη θέση. Ευτυχώς για αυτόν ακολουθούσε σύντομα service και ο χαμένος χρόνος δεν ήταν τόσος που να του απαγορεύει ένα αποτέλεσμα που θα τον διατηρήσει στο κυνήγι του πρωταθλήματος. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο Dani Sordo που κρατούσε πίσω του τα δύο Ford της M-Sport εγκατέλειψε στην 12η ειδική με σπασμένη ανάρτηση μετά από «μπούκα», στο ίδιο σημείο στο οποίο «παρέδωσε καρνέ» και ο Andreas Mikkelsen λίγο αργότερα για τον ίδιο λόγο!

Μετά την επεισοδιακή αυτή εξέλιξη, οι Sebastien Ogier και Ott Tanak παρέμειναν μόνοι τους στη διεκδίκηση της δεύτερης θέσης, χωρίς να αρνηθούν βέβαια και την πρώτη σε ενδεχόμενο στραβοπάτημα του Meeke, που δεν είναι διόλου απίθανο για τον οδηγό της Citroen, σύμφωνα με όσα μας έχει δείξει το 2017. Team orders δεν θα δοθούν από τον Malcolm Wilson, αφού και οι δύο οδηγοί της ομάδας διεκδικούν το πρωτάθλημα, ο ρυθμός που ακολουθούν είναι παρόμοιος, κανένας από τους δύο δεν θέλει να πάρει περιττά ρίσκα μένοντας εκτός μάχης, οπότε ετοιμαζόμαστε για σκληρή «ενδοοικογενειακή» αντιπαράθεση στο τελευταίο σκέλος του ράλλυ. Ο Ogier προηγείται του ομόσταβλού του κατά 1,5 δευτερόλεπτο και όλα είναι ανοικτά!

Η αποκάλυψη του δεύτερου σκέλους ακούει στο όνομα Juho Hanninen. Ο καλύτερος οδηγός της Toyota στην Καταλωνία μέχρι στιγμής, διατήρησε ρυθμό κορυφής και στην άσφαλτο σκέλος εκπλήσσοντας πολλούς, κερδίζοντας μάλιστα δύο ειδικές! Ο Φινλανδός είναι αποφασισμένος να τα δώσει όλα για να διατηρήσει τη θέση του στην ομάδα και τη νέα χρονιά και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να κρατήσει πίσω του τον Thierry Neuville που θα πιέσει για τους επιπλέον βαθμούς.

Την πρώτη 6αδα συμπληρώνει ο Esapekka Lappi (Toyota Yaris WRC) που σημείωσε αξιοπρεπείς χρόνους, μπροστά από τον Mads Ostberg (Ford Fiesta WRC) που φυσιολογικά έχασε έδαφος στην άσφαλτο.

Ο Teemu Suninen (Ford Fiesta R5) διατηρεί την πρωτοπορία στην κατηγορία WRC2, χωρίς να μπορεί να απειλήσει τον team-mate του Eric Camilli που είναι ο ταχύτερος με R5, χωρίς  όμως δικαίωμα να βαθμολογηθεί στην κατηγορία στο συγκεκριμένο ράλλυ.

Δεν είναι πολλά τα χιλιόμετρα που απομένουν για τον τερματισμό, οι ειδικές της Καταλωνίας όμως και ο άστατος καιρός μπορούν να επιφυλάσσουν εκπλήξεις!

Αποτελέσματα 2ου σκέλους:

Comments are closed