WRC 2018- 08. Rally Finland- day1- Πιο δυνατός ο Tanak!

Με τον Ott Tanak (Toyota Yaris WRC) στην πρωτοπορία, ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Φινλανδίας. Ο Εσθονός κέρδισε τις περισσότερες, γεμάτες κόσμο, ειδικές διαδρομές από όλους και δίκαια φιγουράρει στην κορυφή της κατάταξης. Το έργο του δεν ήταν καθόλου εύκολο, αφού ένας αναγεννημένος Mads Ostberg (Citroen C3 WRC) κατάφερε να οδηγεί τον αγώνα για αρκετές ειδικές, εκμεταλλευόμενος και τη σειρά εκκίνησης του. Ο Νορβηγός δύσκολα θα καταφέρει να μείνει στο ρυθμό του Tanak στη συνέχεια, όμως θα συνεχίσει να πιέζει για να διατηρήσει, τουλάχιστον, τη θέση του.

Αυτός που φοβάται περισσότερο ο Tanak για τη νίκη,  είναι ο ομόσταυλός του στην Toyota Jari-Matti Latvala που βρίσκεται στην τρίτη θέση της κατάταξης 23 δευτερόλεπτα από την κορυφή. Οι ειδικές της δεύτερης ημέρας είναι οι πιο δύσκολες του αγώνα, και η εμπειρία του Φινλανδού μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο.

Οι Hayden Paddon (Hyundai i20 WRC) και Teemu Suninen (Ford Fiesta WRC) κλείνουν την πρώτη πεντάδα, αισιοδοξώντας για μια θέση στο βάθρο, πραγματοποιώντας αμφότεροι πολύ καλή εμφάνιση, με τον πρωταθλητή Sebastien Ogier (Ford Fiesta WRC) να ακολουθεί. Ο Γάλλος δεν πήρε περιττά ρίσκα έχοντας πάντα στο μυαλό του το πρωτάθλημα, και θέλει πάσει θυσία να τερματίσει μπροστά από τον μεγάλο του αντίπαλο Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) και να μειώσει τη διαφορά που τους χωρίζει στη βαθμόλογία. Ο διοπτροφόρος Βέλγος δεν είχε καλή ημέρα στα δάση της Φινλανδίας, αφού εκτός από το χρόνο που έχασε «καθαρίζοντας» το δρόμο για τους υπόλοιπους, είχε μικροέξοδο που του κόστισε σχεδόν μισό λεπτό, βυθίζοντας τον στην 10η θέση της κατάταξης.

Έξοδο είχε και ο Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC) πέφτοντας μακριά από τη βαθμολογούμενη 10αδα, ενώ μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών του πρωταθλήματος βρίσκονται οι Elfyn Evans (Ford Fiesta WRC), Esapekka Lappi (Toyota Yaris WRC) και Craig Breen (Citroen C3 WRC). Ο περσινός νικητής ξεκίνησε άσχημα τον αγώνα, όταν έκανε τετακέ και έχασε πολύτιμο χρόνο, με τη συνέχεια να είναι καλύτερη για αυτόν που ανέκτησε την αυτοπεποίθηση του και κέρδισε θέσεις. Ο Breen είχε κλατάρισμα νωρίς, και σαν να μην έφτανε αυτό, ένα πρόβλημα στις βαλβίδες του κινητήρα στην υπερειδική τον ανάγκασε να υποχωρήσει αρκετά στην κατάταξη.

Το δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Φινλανδίας κρύβει πολλές παγίδες και πιθανότατα θα κρίνει τον φετινό νικητή.

Αποτελέσματα 1ου σκέλους:

Comments are closed.