WRC 2019- 03. Rally Mexico- preview- Πρώτο «καθάρισμα» για Tanak

Ώρα για χώμα, ώρα για Ράλλυ του Μεξικό, 3ο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ο «θίασος» του WRC, ή μάλλον μέρος αυτού, αφού μόνο 23 αυτοκίνητα βρίσκονται στη λίστα συμμετοχών, μεταφέρεται στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού για την πρώτη αναμέτρηση σε χωμάτινη επιφάνεια.

Στα βουνά γύρω από την Leon, με το υψόμετρο των ειδικών να αγγίζει τα 2.000 μέτρα, οι πρωταγωνιστές του θεσμού θα έχουν να αντιμετωπίσουν εκτός από τις πέτρες και τα βράχια του οδοστρώματος, την μειωμένη απόδοση των κινητήρων λόγω μειωμένης περιεκτικότητας οξυγόνου στον αέρα. Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ο πιο γρήγορος συνδυασμός μέχρι στιγμής του πρωταθλήματος, Ott Tanak- Toyota Yaris WRC θα «καθαρίζει» το δρόμο για τους υπόλοιπους αφού ως επικεφαλής της βαθμολογίας του πρωταθλήματος θα ξεκινάει πρώτος στις ειδικές την πρώτη ημέρα. Σε συνδυασμό με τα προβλήματα ψύξης του κινητήρα που αντιμετώπισαν οι Ιάπωνες της Toyota τα δύο τελευταία χρόνια στο Μεξικό, το έργο του Tanak δεν θα είναι καθόλου εύκολο.

Οι Sebastien Ogier (Citroen C3 WRC) και Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) είναι αυτοί που θα διεκδικήσουν τη νίκη και την κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος στο Μεξικό. Ο Γάλλος έχει την παράδοση με το μέρος του, μετρώντας ήδη 4 νίκες στη χώρα της Κεντρικής Αμερικής, ενώ κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με την εταιρεία του τη Citroen που παραδοσιακά επωφελείται εκεί, λόγω του ισχυρού της κινητήρα. Ο Neuville δεν έχει καταφέρει ποτέ στο Μεξικό κάτι καλύτερο από την 3η θέση και θέλει φέτος να κάνει το βήμα παραπάνω.

Οι εκπλήξεις δεν είναι κάτι ασυνήθιστο στο συγκεκριμένο αγώνα, με τους οδηγούς που εκκινούν πίσω στη σειρά να διακρίνονται ειδικά την πρώτη ημέρα. Δεν θα φανεί περίεργο αν οι Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris WRC), Kris Meeke (Toyota Yaris WRC) διεκδικήσουν τη νίκη,  έχοντας άλλωστε αμφότεροι καταφέρει κάτι τέτοιο στο παρελθόν, ενώ και ο Esapekka Lappi (Citroen C3 WRC) είναι ικανός για όλα. Με την πλάτη στον τοίχο αγωνίζεται ο Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC) που βλέπει την καρέκλα του στην κορεατική ομάδα να τρίζει, έχοντας ήδη χάσει τη θέση του στο ρόστερ της Hyundai για την Κορσική. Ο Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) από την άλλη, που θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο WRC φέτος, με οδηγό την δεύτερη του θέση στον περσινό αγώνα, θα αναζητήσει ακόμα ένα βάθρο νιώθοντας πάντα καλά στα «ισπανόφωνα»  ράλλυ. Δεν περιμένουμε πολλά από την ομάδα της M-Sport και τους Teemu Suninen (Ford Fiesta WRC) και Elfyn Evans (Ford Fiesta WRC) και μακάρι οι νεαροί οδηγοί να μας διαψεύσουν.

Εικοσιμία σκληρές ειδικές διαδρομές περιμένουν οδηγούς και αυτοκίνητα στη Leon και οι μάχες αναμένονται αμφίρροπες!

 

Comments are closed.