Τρομερές συγκινήσεις προσέφερε ο Γύρος της Κορσικής στους απανταχού φίλους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ! Η νίκη άλλαξε χέρια δύο φορές την τελευταία ημέρα του αγώνα και κατέληξε σαν δώρο στον Thierry Neuville μετά το κλαταρισμένο ελαστικό στο Ford Fiesta WRC του Elfyn Evans στα τελευταία χιλιόμετρα του αγώνα!

Ο Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC) που ένιωσε να χάνει όλες του τις ελπίδες για νίκη το πρωί της Κυριακής, αφού δεν είχε απάντηση στην καταπληκτική επίδοση του Evans, είδε την τύχη να του χαμογελάει στο τέλος με το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο Ουαλός και σημείωσε την 10η νίκη της καριέρας του στο WRC και πρώτη του φετινή, ανεβαίνοντας παράλληλα στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου σκαρφάλωσε ο Sebastien Ogier (Citroen C3 WRC) που ταλαιπωρήθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου με το setup του αυτοκινήτου του και εν τέλει μόνο ευχαριστημένος μπορεί να είναι από αυτό το αποτέλεσμα.

Μόλις τρίτος κατάφερε να τερματίσει ο Evans που είδε την καταπληκτική του προσπάθεια καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου να καταστρέφεται από ένα σκασμένο ελαστικό  στο Ford Fiesta WRC που οδηγούσε, το οποίο, κατά τα άλλα, αποδείχτηκε άκρως ανταγωνιστικό στις απαιτητικές ειδικές της Κορσικής. Άτυχος ο οδηγός της M-Sport που οδήγησε εξαιρετικά, υπό πίεση μάλιστα, όλο το τριήμερο, έχασε τη  νίκη μέσα από τα χέρια του στα τελευταία χιλιόμετρα του αγώνα…

Οι Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) και Teemu Suninen (Ford Fiesta WRC) ακολούθησαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση, αμφότεροι ικανοποιημένοι με τις επιδόσεις τους, ο πρώτος γιατί βοήθησε την ομάδα του με πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών και ο δεύτερος για τον πρώτο του τερματισμό φέτος χωρίς τη χρήση του rally2. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Ott Tanak (Toyota Yaris WRC) παραμένοντας δυνατός στη μάχη για το πρωτάθλημα οδηγών.

Ακολούθησαν, ολοκληρώνοντας τη βαθμολογούμενη δεκάδα οι Esapekka Lappi (Citroen C3 WRC), Sebastien Loeb (Hyundai i20 WRC), Kris Meeke (Toyota Yaris WRC) και Jari-Matti Latvala (Toyota Yaris WRC) θέλοντας όλοι τους να ξεχάσουν τον αγώνα της Κορσικής. Ο Lappi δεν οδήγησε σε κανένα σημείο του αγώνα όπως θα ήθελε, παραπονούμενος για το στήσιμο του αυτοκινήτου του, ο Loeb έμεινε νωρίς εκτός μάχης μετά από λάθος που οδήγησε σε σπασμένη ανάρτηση του i20, ενώ οι οδηγοί των Toyota είχαν όλοι τους, όπως και στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο κλαταρίσματα που τους έριξαν πίσω στην κατάταξη. Παρηγοριά για τον Meeke η καλύτερη επίδοση όλων στην power stage και οι 5 επιπλέον βαθμοί για το πρωτάθλημα οδηγών.

Στην κατηγορία WRC2 επικράτησε ο Fabio Andolfi (Skoda Fabia R5) του σπουδαίου ανταγωνισμού, εκμεταλλευόμενος και τις εγκαταλείψεις των φαβορί Eric Camilli (VW Polo R5) και Yoann Bonato (Citroen C3 WRC), ενώ στην εντελώς αποτυχημένη κατηγορία WRC2Pro τους βαθμούς της νίκης πήρε ο μοναδικός τερματίσαντας Lukasz Pieniazek (Ford Fiesta R5)! Δυστυχώς οι ελάχιστες συμμετοχές της κατηγορίας σε κάθε αγώνα και η βαθμοθηρία δεν βοηθούν στην οδηγική εξέλιξη των ταλαντούχων οδηγών που συμμετέχουν εκεί, με το στόχο της κατηγορίας αυτής να έχει χαθεί εν τη γεννέσει του…

Η συνέχεια στη Λατινική Αμερική με Ράλλυ Αργεντινής και Ράλλυ Χιλής “back to back” με τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος να υποφέρει από το καθάρισμα των ειδικών και τους τρεις πρωταγωνιστές να συνεχίζουν να παλεύουν με σχεδόν ίσες πιθανότητες για τον τίτλο…

Κείμενο: Απόστολος Παλάτος

Τελικά Αποτελέσματα:

Βαθμολογίες

Από Harris