WRC 2019- 08. Rally Sardinia- leg 1- Εκπλήξεις και δράματα!

Δραματική ήταν η εξέλιξη του πρώτου σκέλους του Ράλλυ Σαρδηνίας! Ο Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) είναι αυτός που ολοκλήρωσε την πρώτη ημέρα στην κορυφή της κατάταξης, εκμεταλλευόμενος την πολύ καλή σειρά εκκίνησης του αλλά και τα προβλήματα που αντιμετώπισαν όσοι «τόλμησαν» να προηγηθούν.

Αυτός που πήρε την πρωτοπορία στις πρώτες ειδικές της Παρασκευής ήταν ο Teemu Suninen (Ford Fiesta WRC) οδηγώντας ιδιαίτερα επιθετικά, κάτι που μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ιδίοις όμμασι, αφού βρεθήκαμε σε ένα άκρως εντυπωσιακό σημείο της δεύτερης ειδικής που αγώνα με συνεχείς αναπηδήσεις! Ο Φινλανδός ήταν ιπτάμενος και κέρδισε τις δύο πρώτες  διαδρομές, μέχρι να υποπέσει σε λάθος που του κόστισε περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα και αρκετή από την αυτοπεποίθηση που είχε στο ξεκίνημα. Εν τέλει και μετά το μεσημεριανό service, o νεαρός οδηγός της M-Sport ξαναβρήκε το ρυθμό του και κατάφερε κερδίζοντας ακόμα μια ειδική να βρεθεί στην ανασυγκρότηση στη δεύτερη θέση πίσω από τον Sordo.

Μετά το λάθος του Suninen, τα ηνία του αγώνα ανέλαβε ακόμα ένας Φινλανδός, ο Jari- Matti Latvala που έδειξε να βρίσκει τον καλό του εαυτό στο bucket του Toyota Yaris WRC. Η χαρά του έμπειρου οδηγού κράτησε μόνο δύο ειδικές, αφού στην έκτη του αγώνα τούμπαρε το αγωνιστικό του σε μια φουρκέτα, χάνοντας πολλά λεπτά μέχρι να το επαναφέρει στο δρόμο. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Latvala ξαναβγήκε από το δρόμο στην τελευταία ειδική της ημέρας εγκαταλείποντας το σκέλος.

Πολύ κακή ήταν η ημέρα και για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Sebastien Ogier (Citroen C3 WRC). Δεν έφτανε το γεγονός ότι είχε τον άχαρο ρόλο να καθαρίζει το οδόστρωμα για τους υπόλοιπους ξεκινώντας πρώτος στο δρόμο, ο Γάλλος υπέπεσε σε ένα από τα σπάνια λάθη του κλείνοντας τη γραμμή του σε μια αριστερή στροφή περισσότερο από όσο έπρεπε, τραυματίζοντας «θανάσιμα» την ανάρτηση του αυτοκινήτου του και μένοντας εκτός συνέχειας.

 

Ακόμα ένας διεκδικητής του πρωταθλήματος, ο Thierry Neuville θα θέλει να ξεχάσει γρήγορα το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Σαρδηνίας. Ο Βέλγος είχε μικροέξοδο η οποία του κόστισε περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα και δύο τρύπες στο ψυγείο του Hyundai i20 WRC που οδηγούσε. Ευτυχώς για αυτόν, κατάφερε να επιδιορθώσει το πρόβλημα και να ολοκληρώσει την ημέρα, έχοντας προλάβει να υποπέσει και σε νέο λάθος στην 8η ειδική ελέω και των φθαρμένων του ελαστικών.

Κερδισμένος της ημέρας δεν μπορεί παρά να είναι ο Ott Tanak (Toyota Yaris WRC) που είδε τους βασικούς του αντιπάλους στη διεκδίκηση του τίτλου να μένουν εκτός διεκδίκησης της νίκης. Ο Εσθονός δεν επηρεάστηκε ιδιαίτερα από την κακή θέση εκκίνησης του φτάνοντας στο service στο Algheroστην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης και σε απόσταση βολής από την κορυφή.

Πίσω του τερμάτισαν οι Andreas Mikkelsen (Hyundai i20 WRC), Elfyn Evans (Ford Fiesta WRC) και Kris Meeke (Toyota Yaris WRC) με την απόδοση τους στις ειδικές να χαρακτηρίζεται «ή του ύψους ή του βάθους».

Δραματική ήταν η ημέρα για τους περισσότερους πρωταγωνιστές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, δραματική ήταν και για εμάς ως θεατές, αφού από τις δύο ειδικές που επιλέξαμε να παρακολουθήσουμε, η μία διακόπηκε μετά το πέρασμα των πρώτων 20 αυτοκινήτων λόγω ατυχήματος, ενώ στη δεύτερη είδαμε μόνο τρία περάσματα μέχρι να διακοπεί και αυτή για αδιευκρίνιστη μέχρι αυτή την ώρα αιτία. Ελπίζουμε αύριο να είμαστε πιο τυχεροί με τη θρυλική ειδική Monte Lerno με το πασίγνωστο Micky’s Jump να ξεχωρίζει!

Αποτελέσματα 1ου σκέλους:

 

Comments are closed.