pedro

Σε παράσταση για ένα ρόλο εξελίχθηκε η πρώτη ημέρα του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδας, που προσμετράει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων. Όπως αναμενόταν άλλωστε, οι Pedro”- Baldaccini με την πανέμορφη δεκαεξαβάλβιδη Lancia Delta Integrale πήραν κεφάλι στον αγώνα από την πρώτη κιόλας ειδική και παρέμειναν στην κορυφή μέχρι την ανασυγκρότηση στο Ναύπλιο, κερδίζοντας με χαρακτηριστική άνεση όλες τις ειδικές διαδρομές.

paradeisis1

Με τους Ιταλούς να είναι μακράν μπροστά, το ενδιαφέρον περιορίστηκε στη μάχη του Ελληνικού Πρωταθλήματος. Εκεί, οι 2οι γενικής του Ευρωπαϊκού αγώνα Παναγιώτης Παραδείσης- Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort RS) επικράτησαν στο χωμάτινο σκέλος, όντας οι ταχύτεροι Έλληνες στις 4 από τις 5 ειδικές. Πίσω τους ολοκλήρωσαν οι Αντώνης Γιοβάς- Κώστας Γρηγοριάδης που συμμετέχουν με Audi 80 μόνο στο χώμα, ξεπερνώντας για λίγα δευτερόλεπτα τους Σπύρο Πετρίδη- Απόστολο Πάλλα (Toyota Corolla AE 86). Οι Πετρίδης-Πάλλας θα συνεχίσουν αύριο τον αγώνα τους και στην άσφαλτο από την 3η θέση γενικής του Ευρωπαϊκού αγώνα. Στην τέταρτη θέση του Ελληνικού χωμάτινου αγώνα τερμάτισαν οι Λευτέρης Μανδρούκας- Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911), ενώ την πρώτη 6αδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Παραδείσης- Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS) και Γιάννης Πάλμος- Φωτεινή Ψαρράκου (Peugeot 205). Δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την πρώτη ημέρα οι Γιώργος Κασιδόπουλος- Βαγγέλης Παναρίτης (Toyota Starlet), Μανώλης Σκαλίδης- Σπύρος Δεδεγκίκας (Ford Escort RS) και Παναγιώτης Κουτσίκος- Μαρία Παυλή-Κορρέ (BMW 2002) που πρόλαβαν να σημειώσουν κάποιους καλούς χρόνους.

giovas1

Δεύτερη ημέρα το Σάββατο για τον Ευρωπαϊκό αγώνα, νέα ημέρα-νέος αγώνας για το Ελληνικό Πρωτάθλημα με 10 ασφάλτινες ειδικές διαδρομές, εκ των οποίων οι δύο νυκτερινές και 140 αγωνιστικά χιλιόμετρα! Ελπίζουμε ο κόσμος να είναι πιο πολύς το σαββατοκύριακο!

Αποτελέσματα 1ου σκέλους (Ευρωπαϊκό):

leg1sp

Αποτελέσματα χωμάτινου αγώνα (πανελλήνιο):

leg1gr

Από Harris