Με τη συμμετοχή 33 πληρωμάτων διεξάγεται το τριήμερο 27-29 Μαΐου το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας με κέντρο το Ναύπλιο. Ο αγώνας που προσμετράει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων προσέλκυσε το ενδιαφέρον μόλις 3 ξένων πληρωμάτων που θα επισκεφθούν τη χώρα μας, με τα 30 ζεύγη των Ελλήνων που συμμετέχουν να κάνουν δυνατή την τέλεση του ράλλυ. 29 κοσμήματα του παρελθόντος θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν οι θεατές που θα βρεθούν στις χωμάτινες ειδικές της Παρασκευής, ενώ 25 αυτοκίνητα θα παρελάσουν από τις ασφάλτινες ειδικές Σάββατο και Κυριακή.
Το μεγάλο όνομα του αγώνα είναι ο δύο φορές νικητής του Ιστορικού Ακρόπολις «Pedro» με Lancia Delta Integrale 16V που αποτελεί το αδιαφιλονίκητο φαβορί. Κυριότεροί του αντίπαλοι στον Ευρωπαϊκό αγώνα οι «δικοί μας» Παναγιώτης Παραδείσης- Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000 ΜΚΙΙ), Σπύρος Πετρίδης- Απόστολος Πάλλας (Toyota Corolla AE86), Γιώργος Χωριανόπουλος- Τάκης Φωτεινόπουλος (Audi 80 GT) αλλά και ο Αυστριακός «Lucky» με συνοδηγό τον Έλληνα «Groucho» και αυτοκίνητο Volkswagen Golf GTi.
Για τις δάφνες του αγώνα που προσμετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων θα παλέψουν εκτός των προαναφερθέντων ελληνικών πληρωμάτων οι πρωτοπόροι του θεσμού Λευτέρης Μανδρούκας- Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911), Γιώργος Παραδείσης- Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS 2000 MKI) και Γιώργος Κασιδόπουλος- Βαγγέλης Παναρίτης (Toyota Starlet). Μόνο στο χώμα, με μεγάλες πιθανότητες διάκρισης συμμετέχουν οι περσινοί πρωταθλητές Αντώνης Γιοβάς- Κώστας Γρηγοριάδης (Audi 80 GT), οι Ανδρέας Καροτσιέρης- Παναγιώτης Κατάρας (Ford Escort RS) και οι Παναγιώτης Κουτσίκος- Μαρία Παυλή-Κορρέ (BMW 2002), ενώ ένα καλό αποτέλεσμα μόνο στην άσφαλτο θα διεκδικήσουν οι Γιώργος Μουρτζούκος- Νίκος Καραδημήτρης (BMW 20002).
Το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας εκκινεί από το Ζάππειο Μέγαρο την Παρασκευή 27 Μαΐου στις 11:00. Μετά την Τελετή Εκκίνησης, τα πληρώματα του αγώνα θα κατευθυνθούν προς την Πελοπόννησο για να καταλήξουν στο Ναύπλιο, την πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδας, το οποίο φιλοξενεί φέτος επί τριήμερο το Κέντρο του αγώνα και φυσικά όλους τους συμμετέχοντες.
Tο πρώτο σκέλος «πατάει» στο χώμα με τη διεξαγωγή 5 «ακροπολικών» ειδικών την Παρασκευή μήκους 80 αγωνιστικών χιλιομέτρων και τα υπόλοιπα δύο διεξάγονται στην άσφαλτο. Το Σάββατο διεξάγονται 10 ειδικές διαδρομές εκ των οποίων οι δύο νυκτερινές, μήκους 140 αγωνιστικών χιλιομέτρων με το αγωνιστικό σκέλος να ολοκληρώνεται την Κυριακή με τις τελευταίες 4 ειδικές του αγώνα μήκους 35 χιλιομέτρων. Συνολικά οι 19 Ειδικές Διαδρομές του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδας έχουν μήκος 255 χλμ. και μιλάμε για μια πραγματικά σκληρή και απαιτητική δοκιμασία βγαλμένη μέσα από την ιστορία του εθνικού μας αγώνα.
Καλό αγώνα σε όλους τους συμμετέχοντες!
Συμμετοχές:
Ωράριο:
Χάρτες: