Στην κυριολεξία. Τα ιταλικά χώματα είναι αυτά στα οποία σημαντικοί Έλληνες οδηγοί άφησαν το στίγμα τους και ακόμα και σήμερα, πολλά χρόνια μετά, μνημονεύονται από τους γείτονες.
Είναι η επιθετική τους οδήγηση; Είναι ότι τα έβαλαν στα ίσα με τους καλύτερους Ιταλούς οδηγούς; Είναι το παρόμοιο ταμπεραμέντο μας; Είναι το “ούνα φάτσα ούνα ράτσα” ή όλα αυτά μαζί; Το σίγουρο είναι πως ονόματα όπως Άρης Βωβός, Γιάννης Παπαδημητρίου ή, παλαιότερα, “Ιαβέρης” είναι γνωστά στους Ιταλούς φίλους των αγώνων και αναγράφονται σήμερα σε δημοσιεύσεις και φωτογραφίες Ιταλικών σελίδων Ράλλυ συνοδευόμενα από καρδούλες και thumbs up!
Τον “Ιαβέρη” στην Ιταλία, και ιδιαίτερα στο κρατίδιο του Αγίου Μαρίνου τον ξέρουν καλά. Εκεί έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο εξωτερικό, ενώ συμμετείχε στο Ράλλυ Σαν Μαρίνο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ ακόμα 3 φορές. Το 1980 στην “πρώτη του εξόρμηση στα Ευρωπαϊκά χώματα” εντυπωσίασε τους γείτονες με το καλημέρα διεκδικώντας την νίκη στο Gr1 από τον πολυπρωταθλητή Ιταλίας Presotto και την 8η θέση της γενικής, όμως τα ηλεκτρικά του Ford Escort που οδηγούσε είχαν άλλη γνώμη…
Επέστρεψε στον αγώνα το 1981 με Fiat 131 Abarth όπου ήταν και πάλι άτυχος εγκαταλείποντας από ημιαξόνιο. Μέχρι τη στιγμή της εγκατάλειψης είχε δώσει πάλι τα διαπιστευτήρια του ανεβαίνοντας μέχρι την 4η θέση της γενικής με αντιπάλους όπως ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλλυ Miki Biasion, o Πρωταθλητής Ευρώπης και Ιταλίας “Tony” και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Jochi Kleint.
Το αποτέλεσμα ήρθε στην 3η εμφάνιση του “Ιαβέρη” στο κρατίδιο το 1982 όπου με Opel Ascona 400 ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 4η θέση της γενικής πίσω από τους, σημειώστε, Tonino Tognana (Lancia 037) (Πρωταθλητής Ιταλίας και νικητής του Ράλλυ Χαλκιδικής), Miki Biasion (Opel Ascona 400) (2 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής) και Dario Cerrato (Opel Ascona 400) (2 φορές Πρωταθλητής Ευρώπης)!
To 1983 με Citroen Visa πλέον και τον Ανδρέα Αρκέντη πάντα στο πλευρό του κέρδισε την κλάση των 1300 κυβικών τερματίζοντας στην 11η θέση της γενικής στο Rally Isola D‘Elba, αγώνα με τον μεγαλύτερο συντελεστή του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Με την Visa συμμετείχε την ίδια χρονιά στο Ράλλυ του Αγίου Μαρίνου με τον Γιάννη Κωνσταντακάτο αυτή τη φορά στο πλευρό του. Η τελευταία προσπάθεια του “Ιαβέρη” στο εξωτερικό δεν στέφθηκε με επιτυχία αφού το δίδυμο εγκατέλειψε.
Μια εικοσαετία σχεδόν μετά τον “Ιαβέρη” δύο ακόμα Έλληνες Πρωταθλητές έγραψαν τη δική τους ιστορία στα Ιταλικά χώματα.
Οι Άρης Βωβός και Γιάννης Παπαδημητρίου έκαναν τα πρώτα τους αγωνιστικά βήματα στην Ιταλία, στο Rally Coppa Liburna του 1999, στα χώματα της Τοσκάνης. Οι Έλληνες οδηγοί διασταύρωσαν τα ξίφη τους με τους διεκδικητές του Κυπέλλου Χώματος της Ιταλίας, στα πλαίσια της προετοιμασίας τους για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αλλά και το Παγκόσμιο Ράλλυ Πορτογαλίας στο οποίο θα συμμετείχαν αμφότεροι. Ο Βωβός με συνοδηγό τον Γιάννη Αλβανό και Toyota Corolla WRC διεκδίκησαν μέχρι την τελευταία ειδική τη νίκη, χάνοντας την τελικά στα σημεία από τον μετέπειτα Κυπελλούχο Marco Tempestini. Οι Γιάννης Παπαδημητρίου- Κώστας Στεφανής άργησαν να προσαρμοστούν στο Subaru Impreza 555 και στις απαιτήσεις του αγώνα και ολοκλήρωσαν στην 11η θέση της γενικής.
Οι Βωβός- Αλβανός επέστρεψαν στο Coppa Liburna το 2000 με το νούμερο 1 στις πόρτες της Corolla WRC, αυτή τη φορά παρέα με τους πολυπρωταθλητές Ελλάδος “Jigger”- Στεφανή, στην τελευταία (μέχρι νεωτέρας…) εμφάνιση των τελευταίων ως πλήρωμα σε αγώνα. Ο συναγωνισμός στο “Trofeo Rally Terra” ήταν πιο έντονος αυτή τη χρονιά με το πλήρωμα της Toyota Hellas να μην καταφέρνει κάτι καλύτερο από την 4η θέση. Ακόμα πιο εντυπωσιακή ήταν η επανεμφάνιση των “Jigger”- Στεφανή μετά από χρόνια απραξίας, που κατάφεραν στο πρώτο μισό του αγώνα να συναγωνίζονται με ένα ξεπερασμένο Subaru Impreza 555 τους Βωβό- Αλβανό. Η διακοπή όμως δύο ειδικών στη συνέχεια τους “χρέωσε” με εικονικούς χρόνους πολύ μακριά από τις δυνατότητες τους κάτι που τους περιόρισε στην 9η θέση της γενικής.
Μόλις μια ελληνική συμμετοχή είχαμε το 2001 στα ιταλικά χώματα με τους Βωβό- “Ελ-Εμ” να εγκαταλείπουν μετά την τρίτη ειδική του Rally San Crispino, όταν ο κινητήρας του Subaru Impreza WRC που οδηγούσαν έπιασε φωτιά.
H ολομέτωπη επίθεση των Ελλήνων Πρωταθλητών έγινε τα επόμενα χρόνια με αρκετά βάθρα και μία νίκη γενικής! Οι Άρης Βωβός και Γιάννης Παπαδημητρίου μπήκαν για τα καλά στο μάτι των αντιπάλων τους και στις καρδιές των θεατών!
Το 2002 οι δύο Έλληνες πρωταθλητές μας ακολούθησαν την πλειοψηφία των αγώνων του κυπέλλου χώματος της Ιταλίας. Αυτή ήταν η χρονιά των Άρη Βωβού- “Ελ-Εμ” που πάλεψαν με τους καλύτερους χωμάτινους οδηγούς της γειτονικής χώρας για νίκες, καταφέρνοντας ένα βάθρο και δύο τέταρτες θέσεις.
Η καλύτερη εμφάνιση των Ελλήνων ήρθε στο Rally Coppa Liburna με τους Βωβό- “Ελ-Εμ” (Ford FocusWRC01) δεύτερους και τους Παπαδημητρίου- Harryman (Subaru Impreza 555) τέταρτους. Το πλήρωμα του Focus πάλεψε για τη νίκη, κερδίζοντας 4 από τις 10 ειδικές διαδρομές, διατηρώντας μάλιστα το προβάδισμα μέχρι την 7η του αγώνα. Ένα πρόβλημα στα φρένα και ένα τετ-ακε τους περιόρισε στη δεύτερη θέση πίσω από τον Πρωταθλητή Ευρώπης Andrea Navarra (Subaru Impreza WRC). Θετική ήταν και η εμφάνιση τωνΠαπαδημητρίου- Harryman που με το “παλιό” Impreza του Gr. A ολοκλήρωσαν στην τέταρτη θέση της γενικής.
Η χρονιά είχε ξεκινήσει στην Τοσκάνη με τον ομώνυμο αγώνα. Οι Βωβός- “Ελ-Εμ” ήταν και πάλι ανταγωνιστικοί κερδίζοντας ειδικές, όμως ένα κλατάρισμα στο Ford Focus WRC01 νωρίς στο δεύτερο σκέλος τους έθεσε εκτός διεκδίκησης βάθρου περιορίζοντας τους στην τέταρτη θέση. Άτυχοι ήταν και οι Παπαδημητρίου- Harryman που βρίσκονταν στην 6η θέση της γενικής μέχρι να αντιμετωπίσουν προβλήματα με τον κινητήρα του Subaru Impreza 555 και να εγκαταλείψουν.
Τον τρίτο αγώνα του θεσμού, το Rally Adriatico, δεν θέλουν να τον θυμούνται οι Έλληνες πρωταθλητές μας, αφού οι Βωβός- “Ελ-Εμ” (Ford Focus WRC01) εγκατέλειψαν μετά την ολοκλήρωση της πρώτης ειδικής αντιμετωπίζοντας προβλήματα με το τιμόνι και οι Παπαδημητρίου- Harryman τερμάτισαν μόλις έκτοι προσπαθώντας να προσαρμοστούν στο νέο τους Ford Focus WRC01.
H συνέχεια στο Ράλλυ Σαν Μαρίνο ήταν σαφώς καλύτερη με τερματισμό και των δύο ελληνικών πληρωμάτων. Μετά από ένα κακό ξεκίνημα, λόγω προβλημάτων με τα ηλεκτρικά του Ford Focus WRC01, οι Άρης Βωβός- “Ελ-Εμ” με αντεπίθεση διαρκείας στο δεύτερο σκέλος, κατάφεραν να κερδίσουν 4 ειδικές διαδρομές και να καταταγούν στην τέταρτη θέση της γενικής. Λίγο πιο πίσω, έβδομοι, οι Γιάννης Παπαδημητρίου- Allan Harryman συνέχισαν να μαθαίνουν το Ford Focus WRC01.
Με νέο αυτοκίνητο, ένα Peugeot 206 WRC συνέχισαν την προσπάθεια τους στο Κύπελλο Χώματος της Ιταλίας οι Άρης Βωβός- “Ελ-Εμ”. Ένας συνδυασμός που “δεν λειτούργησε” στην Ιταλία αφού το πλήρωμα δεν κατάφερε να τερματίσει σε καμία από τις 6 του προσπάθειες εκεί. Στη Σαρδηνία και στο Rally CostaSmeralda που προσμετρούσε και στο Ιταλικό Πρωτάθλημα οι Έλληνες Πρωταθλητές “πυροβόλησαν” με το καλημέρα κερδίζοντας ειδικές και διεκδικώντας με αξιώσεις μια θέση στο βάθρο. Μια μικροέξοδος στην 7η ειδική του αγώνα είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια τρύπα στο ψυγείο του νερού, με το πλήρωμα του 206 να συμπληρώνει υγρά με κάποια μπουκάλια νερού που είχε μέσα στο αυτοκίνητο. Οι Έλληνες συνέχισαν καταφέρνοντας να ολοκληρώσουν με επιτυχία και την 8η διαδρομή. Έμενε μια ειδική για το τέλος του σκέλους. Ο “Ελ-Εμ” χαρακτηριστικά αναφέρει στο www.rally.gr “Στον τερματισμό της 8ης Ε.Δ. μάς περίμενε ο Travaglia και μας είπε ότι, μετά από 1,5 χλμ., θα συναντούσαμε ένα αγρόκτημα, μέσα στο οποίο θα μας περίμενε κάποιος μηχανικός με νερά. Πράγματι, φτάσαμε και με το που μπήκαμε μέσα, με έκπληξη είδαμε τρεις αγωνοδίκες να μας περιμένουν!!! Μόλις τους είδαμε, κάναμε όπισθεν και φύγαμε χωρίς βέβαια να πάρουμε καμιά εξωτερική βοήθεια.” Η παρουσία και μόνο του μηχανικού της ομάδας στο σημείο ήταν η αιτία που οδήγησε τελικά στον αποκλεισμό του πληρώματος, παρόλο που κατάφερε να ολοκληρώσει το σκέλος στην 3η θέση της κατάταξης.
Στον επόμενο αγώνα του θεσμού, το Rally Altopiano θα συμμετείχαν μόνο οι Παπαδημητρίου- Harryman με την ελληνική σημαία. Σε ένα πολύ σκληρό ράλλυ με πολλές πέτρες, βροχή και ομίχλη το πλήρωμα του FordFocus WRC01 εγκατέλειψε μετά την 5η ειδική από διπλό κλατάρισμα, έχοντας μέχρι εκείνο το σημείο αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου και την ενδοσυνεννόηση.
Στον τελευταίο αγώνα του Κυπέλλου το 2002, το Rally San Crispino παρόντες ήταν αμφότεροι οι Έλληνες πρωταθλητές μας. Ιδανικό ήταν το ξεκίνημα για τους Βωβό- “Ελ-Εμ” (Peugeot 206 WRC) που με έναν δεύτερο κι έναν πρώτο, αντίστοιχα, χρόνο στις δύο πρώτες ειδικές, διεκδικούσαν την πρώτη θέση της κατάταξης. Ένα χτύπημα σε πέτρα όμως στην τρίτη ειδική τους άφησε χωρίς τιμόνι και τους οδήγησε σε εγκατάλειψη. Οι Παπαδημητρίου- Harryman (Ford Focus WRC01) ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην τέταρτη θέση, ανεβάζοντας σταδιακά το ρυθμό τους ειδική προς ειδική.
Κι αν το 2002 ήταν η χρονιά του Άρη Βωβού, με τα αποτελέσματα και τους εκπληκτικούς του χρόνους του στα χώματα της Ιταλίας, το 2003 ήταν αντίστοιχα το έτος του Γιάννη Παπαδημητρίου που κατάφερε να πετύχει αξιόλογους τερματισμούς.
Το καλύτερο ελληνικό αποτέλεσμα το 2003 ήρθε στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στο Rally San Crispino. Οι Γιάννης Παπαδημητρίου- Allan Harryman (Ford Focus WRC01) πάλεψαν στις δύσκολες συνθήκες του αγώνα για τη νίκη, κέρδισαν ειδικές, αλλά τελικά τερμάτισαν στη δεύτερη θέση πίσω από τον FedericoMartelli (Ford Focus WRC). Στον επίλογο μιας πολύ άσχημης χρονιάς στην Ιταλία, οι Άρης Βωβός- “Ελ-Εμ”δεν κατάφεραν να τερματίσουν, εγκαταλείποντας στην τρίτη κιόλας ειδική από σπασμένη ανάρτηση στο Peugeot 206 WRC.
Η χρονιά είχε ξεκινήσει με υψηλές προσδοκίες! Στο πρώτο ράλλυ της χρονιάς, στο Rally Tutta Terra Toscana οι Βωβός- “Ελ-Εμ” (Peugeot 206 WRC) ξεκίνησαν δυναμικά κερδίζοντας την πρώτη ειδική, όμως για ακόμα μια φορά εγκατέλειψαν με το γαλλικό όπλο στην επόμενη, βγαίνοντας από το δρόμο. Οι Παπαδημητρίου-Harryman (Ford Focus WRC01) μονομάχησαν για μια θέση στο βάθρο, καταλαμβάνοντας τελικά την τέταρτη θέση.
Παραδοσιακά παρόντες, με ελπίδες για βάθρο, στο Rally Coppa Liburna που ακολουθούσε, οι Έλληνες οδηγοί, δεν μπόρεσαν να αντικρίσουν την καρώ σημαία του τερματισμού. Το πλήρωμα του Peugeot 206 WRCδεν κατάφερε να ολοκληρώσει την πρώτη ειδική λόγω σπασμένης ανάρτησης, ενώ αυτό του Ford FocusWRC01 ήταν άτυχο, αφού έχασε πολύ χρόνο από πρόβλημα στα ηλεκτρικά, ενώ διεκδικούσε τις πρώτες θέσεις της κατάταξης.
Μόνο οι Γιάννης Παπαδημητρίου- Allan Harryman (Ford Focus WRC01) ξεκίνησαν στον επόμενο αγώνα του κυπέλλου, το Rally Prealpi Trevigiane Terra. Για δεύτερο συνεχή αγώνα το μικτό πλήρωμα δεν κατάφερε να τερματίσει, βγαίνοντας από το δρόμο, έχοντας κατορθώσει μέχρι εκείνο το σημείο να ανεβεί μέχρι και τη δεύτερη θέση.
Ακόμα μια εγκατάλειψη μέτρησαν το 2003 οι Βωβός- “Ελ-Εμ” με το Peugeot 206 WRC, αυτή τη φορά στο Rally Costa Smeralda στη Σαρδηνία. Σε μια από τις καλύτερες εμφανίσεις του πληρώματος με τον “λέοντα”, δεν κατάφεραν και πάλι να ολοκληρώσουν αποχωρώντας με σπασμένο ψαλίδι ευρισκόμενοι μέχρι εκείνο το σημείο στην κορυφή της κατάταξης!
Το άσχημο ξεκίνημα των Γιάννη Παπαδημητρίου- Allan Harryman (Ford Focus WRC01) με μικροέξοδο στην πρώτη κιόλας ειδική, τους στέρησε μια θέση στο βάθρο στο Rally Adriatico. O πρωταθλητής μας από εκείνο το σημείο ανέβασε σταδιακά ρυθμό κερδίζοντας θέσεις, φτάνοντας τελικά μέχρι την τέταρτη της κατάταξης, σε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη σεζόν για αυτόν στα ιταλικά χώματα.
Επιλεκτικές ήταν οι εμφανίσεις των Ελλήνων στη γειτονική χώρα τα επόμενα χρόνια, χωρίς να λείπουν οι επιτυχίες. Με νέο αυτοκίνητο πλέον, ένα Ford Focus WRC02 οι Βωβός- “Ελ-Εμ” κέρδισαν ειδικές ολοκληρώνοντας τελικά στο 3ο σκαλί του βάθρου στο Rally Coppa Liburna το 2004, πληρώνοντας το τίμημα ενός σκασμένου ελαστικού στην πρώτη κιόλας ειδική.
Αντίθετα, οι Γιάννης Παπαδημητρίου- Allan Harryman δεν κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό στις δύο προσπάθειες τους στην Ιταλία το 2004 με το νούμερο 1 στις πόρτες του Focus τους, στο Rally Prealpi Trevigiane Terra και στο Rally San Crispino.
Ούτε το 2005 γεύτηκαν τη χαρά της επιτυχίας στην Ιταλία οι Παπαδημητρίου- Harryman με Ford FocusWRC03. Εγκατέλειψαν από κινητήρα στο Rally Coppa Liburna και από κιβώτιο στο Rally di Caglari καταφέρνοντας στον τελευταίο αγώνα να κερδίσουν περισσότερες από τις μισές ειδικές!
Οι Βωβός- “Ελ-Εμ” συμμετείχαν το 2005 με αυτοκίνητο της κατηγορίας Ν σε δύο χωμάτινους αγώνες του Ιταλικού Πρωταθλήματος στους οποίους δεν προσμετρούσαν τα WRCars. Στο Rally San Crispino μάλιστα συμμετείχαν “παρέα” με τους Λάμπρο Αθανασούλα- Νίκο Μουζάκη, με δύο Mitsubishi Lancer 9ης και 8ης γενιάς, αντίστοιχα. Τα δύο πληρώματα μας δεν ευχαριστήθηκαν σε κανένα σημείο τον αγώνα αντιμετωπίζοντας διάφορα μηχανικά προβλήματα που τους οδήγησαν σε εγκατάλειψη στο δεύτερο σκέλος.
Στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος το 2005, το Rally Costa Smeralda οι Βωβός- “Ελ-Εμ” έκαναν σπουδαία εμφάνιση τερματίζοντας με Mitsubishi Lancer Evo VIII στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, με αντιπάλους όλους τους κορυφαίους Ιταλούς οδηγούς!
Το 2006 οι πρωταθλητές μας, έμπειροι πλέον από τις ιταλικές ειδικές ήταν έτοιμοι να διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω. Με 8αρι Lancer οι Βωβός- “Ελ-Εμ” ξεκίνησαν τη χρονιά από το Rally Adriatico, χωρίς να καταφέρουν να ολοκληρώσουν αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με το turbo σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Οι Παπαδημητρίου- Harryman (Ford Focus WRC03) ξεκίνησαν αντίστοιχα από το Prealpi Trevigiane Terra χωρίς κι αυτοί να αντικρίσουν την καρώ σημαία του τερματισμού.
Στον επόμενο γύρο του Κυπέλλου Χώματος, το Rally Coppa Liburna και τα δύο πληρώματα μας συμμετείχαν με αξιώσεις. Το ξεκίνημα ήταν ιδανικό, με τους Βωβό- “Ελ-Εμ” να σημειώνουν τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική με Subaru Impreza WRC S10 ακολουθούμενοι από τους Παπαδημητρίου- Harryman με Ford FocusWRC03! To πλήρωμα του Impreza έμεινε στην κορυφή μέχρι την 5η ειδική όπου εγκατέλειψε από έξοδο, παραδίδοντας τη σκυτάλη στο ελληνικό Focus. Οι Παπαδημητρίου- Harryman πάλεψαν σκληρά για τη νίκη μέχρι το τέλος, χάνοντας τελικά τον αγώνα από τον Grossi για μόλις 6 δευτερόλεπτα!
Την επόμενη χρονιά οι Έλληνες συμμετείχαν αμφότεροι στην κατηγορία Ν με Mitsubishi Lancer Evo IX. Πρώτος αγώνας το Rally San Marino στο οποίο τα ελληνικά πληρώματα εγκατέλειψαν και τα δύο από διαφορικό χωρίς να διακριθούν. Αυτή ήταν και η τελευταία εμφάνιση των Άρη Βωβού- “Ελ-Εμ” στην Ιταλία. Οι Παπαδημητρίου- Harryman συνέχισαν στο Rally Coppa Liburna τερματίζοντας τελικά στην 11η θέση της κατάταξης, καταφέρνοντας ωστόσο να κερδίσουν μία ειδική.
Το 2010 ο Παπαδημητρίου επέστρεψε στην Ιταλία αυτή τη φορά με συνοδηγό τον Γιώργο Πολυζώη. Στο Rally San Crispino ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί, εγκαταλείποντας τελικά από την 5η θέση της γενικής κατάταξης, δύο ειδικές πριν τον τερματισμό.
Ούτε την επόμενη χρονιά η τύχη ήταν με το μέρος του Γιάννη Παπαδημητρίου που συνέχισε να αγωνίζεται με Mitsubishi Lancer Evo IX και τον Allan Harryman να επιστρέφει στο bucket του συνοδηγού. Στο Rally San Marino εγκατέλειψαν νωρίς, διεκδικώντας μια θέση στο βάθρο της κατηγορίας Ν, ενώ στο Rally San Crispino βγήκαν από το δρόμο δύο ειδικές πριν το τέλος όντας επικεφαλής της κατηγορίας τους!
Μετά από διάλειμμα αρκετών ετών, ο Πρωταθλητής Ελλάδας “επισκέφθηκε” στην Ιταλία το 2015 συμμετέχοντας στο Rally Della Val D‘ Orcia, τον διάδοχο του Rally Coppa Liburna με συνοδηγό τον Νίκο Παυλίδη. Το Ελληνικό πλήρωμα κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης με Ford Focus RS WRC06!
Εξαιρετικές ήταν οι εμφανίσεις των Γιάννη Παπαδημητρίου- Allan Harryman στο Tuscan Rewind με Skoda Fabia R5 το 2018 και το 2019 όπου κατέλαβαν την 5η και 6η θέση αντίστοιχα. Ειδικά η επίδοση του 2019 συγκαταλέγεται σε μία από τις κορυφαίες του Έλληνα Πρωταθλητή αφού μπροστά του τερμάτισαν μόνο Πρωταθλητές Ιταλίας και Ευρώπης. Σημειώστε: 1ος Basso (Πρωταθλητής Ευρώπης και Ιταλίας), 2ος Crugnola (Πρωταθλητής Ιταλίας), 3ος Rossetti (Πρωταθλητής Ευρώπης και Ιταλίας), 4ος Andreucci(Πολυπρωταθλητής Ιταλίας, 5ος Travaglia (Πρωταθλητής Ευρώπης και Ιταλίας)!!!
Το κερασάκι στην τούρτα μπήκε το 2020 με τους Παπαδημητρίου- Harryman να κερδίζουν το Rally DellaVal D‘ Orcia με Skoda Fabia Rally2 Evo επικρατώντας στις μισές ειδικές του αγώνα! Αυτή ήταν μια από τις ελάχιστες νίκες Ελλήνων στο εξωτερικό που καταγράφηκαν στην ιστορία.
Αρκετοί ακόμα Έλληνες συμμετείχαν στους Ιταλικούς αγώνες όλα αυτά τα χρόνια και ελπίζουμε η παράδοση να συνεχιστεί!