Σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στα αυτοκίνητα στην τρίτη ειδική του Rally Dakar, την πρώτη εκτός δρόμου, o Stephane Peterhansel (Peugeot 3008 DKR) σήμανε την αντεπίθεση του στον αγώνα! Ο πολυνίκης του αγώνα ήταν ταχύτατος από το ξεκίνημα της ειδικής και έκλεισε την ψαλίδα από την κορυφή στα 4 λεπτά και 18 δευτερόλεπτα, δηλώνοντας έτοιμος να παλέψει σκληρά με τους team-mates του για τη νίκη. Ο Sebastien Loeb (Peugeot 3008 DKR) παρέμεινε στην κορυφή της κατάταξης, παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε την ημέρα χωρίς να εμπιστεύεται τα γραπτά του. Ο Γάλλος πήρε εκκίνηση πρώτος στην 3η ειδική και έχασε αρκετά λεπτά στα πρώτα χιλιόμετρα προσπαθώντας να βρει τα πατήματα του. Το 1-2-3 της Peugeot στην ειδική και στη γενική κατάταξη ολοκλήρωσε ο έμπειρος Carlos Sainz (Peugeot 3008 DKR) που αν και δεν ξεκίνησε καλά την ημέρα, κάλυψε πολύ από το χαμένο έδαφος στο τελευταίο κομμάτι της ειδικής και βρέθηκε σε απόσταση βολής από την πρώτη θέση!
Η 3η ειδική του Dakar ήταν καταστροφική για την ομάδα της Toyota που είδε και τα 3 εργοστασιακά Hilux να σταματάνε μέσα στην ειδική και να χάνουν αρκετό έδαφος στη μάχη για τη νίκη. Ο Nasser Al Attiyah (Toyota Hilux) έκανε εντυπωσιακό ξεκίνημα όντας ο ταχύτερος στο πρώτο κομμάτι της διαδρομής, όμως μια σπασμένη ανάρτηση στη συνέχεια του κόστισε κάθε ελπίδα για καλό αποτέλεσμα. Αντίστοιχα, αρκετά λεπτά και θέσεις στην γενική κατάταξη έχασαν οι Nani Roma και Giniel De Villiers μένοντας αμφότεροι από καύσιμα (!!!) με τον πρώτο να υποχωρεί στην 5η θέση και τον δεύτερο να βγαίνει από τη 10αδα.
Την άτακτη υποχώρηση της ομάδας της Toyota εκμεταλλεύτηκε ο Mikko Hirvonen που σκαρφάλωσε με το Mini John Cooper Works Rally στην τέταρτη θέση της γενικής, έχοντας μπροστά του μόνο τα 3 εργοστασιακά Peugeot 3008 DKR. Ακόμα ένα Mini John Cooper Works Rally, αυτό του Yazeed Al Rajhi ακολουθεί στην 6η θέση, πίσω από τον Roma, και μπροστά από το 4ο Peugeot 3008 DKR του Cyril Despres.
Ανακατατάξεις είχαμε στις μηχανές με τον Joan Barreda Bort (Honda) να περνάει μπροστά, ενώ και στα quads είχαμε αλλαγές με τον Ignacio Casale (Yamaha) να τίθεται επικεφαλής.
Ακόμα μεγαλύτερος είναι ο βαθμός δυσκολίας την Πέμπτη στην τέταρτη ειδική του Dakar. Πληρώματα και αναβάτες να πρέπει να διανύσουν 416 χιλιόμετρα σε αγωνιστικό ρυθμό στη διαδρομή από το San Salvador de Jujuy στην Tupiza, έχοντας να αντιμετωπίσουν μεγάλο υψόμετρο και αμμόλοφους! Ποιος θα είναι ο ταχύτερος;
Αποτελέσματα 3ης ημέρας:
http://www.dakar.com/dakar/2017/docs/classements/CGA_03.pdf