Tour European Rally 2024- Ραλλυ Φθιώτιδας- preview- Ο ασφάλτινος αγώνας της χρονιάς!
Το διεθνές Ράλλυ Φθιώτιδος θα είναι ο αγώνας της χρονιάς όσον αφορά τα ασφάλτινα ράλλυ της πατρίδας μας. Με πανέμορφη σχεδίαση και με 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα τράβηξε το ενδιαφέρον 60 πληρωμάτων από 3 χώρες τα οποία δήλωσαν συμμετοχή και θα ριχτούν στη μάχη με τα χρονόμετρα στις 29-30 Ιουνίου!
Ανάμεσα τους ένα πλήρωμα από την Ιταλία, η 2 φορές πρωταθλήτρια Κυριών του Tour European Rally Rachele Somaschini με τον πολύπειρο Nicola Arena δίπλα της στο Citroen C3 Rally2 με το νούμερο 1 στις πόρτες. Η Ιταλίδα θα διεκδικήσει τους βαθμούς της νίκης στο θεσμό που θα τη φέρουν σε θέση ισχύος στο πρωτάθλημα, ενώ αν τερματίσει θα κάνει τεράστιο βήμα για τον 3ο της τίτλο Κυριών στο TER. Βαθμούς για το Tour European Rally θα διεκδικήσουν τέσσερα τουλάχιστον ελληνικά πληρώματα, με τους Νίκο Ζάχο- Ηλία Παναγιωτούνη (Citroen C3 Rally2), Νώντα Καρανικόλα- Γιώργο Κακκαβά (Ford Fiesta Rally3), Νίκο Κομνό- Νίκο Κόντο (Renault Clio Rally3) και Γιάννη Πλάγο- Άλκη Ρέντη (Peugeot 208 Rally4) να στοχεύουν στη διεθνή νίκη.
Δυστυχώς παρά το γεγονός ότι ο αγώνας είναι διεθνής, το ενδιαφέρον από συμμετοχές του εξωτερικού δεν προέκυψε. Όποιος παρακολουθεί το συγκεκριμένο πρωτάθλημα ξέρει ότι δεν υπάρχουν οδηγοί οι οποίοι το ακολουθούν, με τους περισσότερους συμμετέχοντες να βαθμολογούνται μόνο στον αγώνα της πατρίδας τους, ενώ βέβαια οι σοβαρές συμμετοχές δεν περιμένουν παροχές από τον εκάστοτε οργανωτή αν έχουν σκοπό να το διεκδικήσουν.
Από κει και πέρα, καλώς ένας ελληνικός αγώνας επέστρεψε στο διεθνές στερέωμα, ειδικά αν δεν επιβαρύνεται ο προϋπολογισμός των διοργανωτών, με στόχο κάτι ακόμα μεγαλύτερο στο μέλλον. Απόδειξη της ανάγκης για έναν τέτοιο αγώνα αποτελούν οι πάρα πολλές ελληνικές συμμετοχές, κάποιες εκ των οποίων είναι ανεξάρτητες απο το κυνήγι της διεκδίκησης του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ασφάλτου.
Εκτός της όμορφης Ιταλίδας και του έμπειρου συνοδηγού της ακόμα 4 αγωνιστικά της κατηγορίας C1 θα διεκδικήσουν τη νίκη στον αγώνα. Οι επικεφαλής της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Ασφάλτου Λευτέρης Αλυγιζάκης- Μιχάλης Χατζηδάκης (Skoda Fabia R5) θέλουν να κάνουν ακόμα ένα βήμα για την κατάκτηση του τίτλου, έχοντας να αντιμετωπίσουν ισχυρό ανταγωνισμό από τους Νίκο Ζάχο- Ηλία Παναγιωτούνη στην πρώτη τους εμφάνιση με το Citroen C3 Rally2. Μετά την “προπόνηση” στη Φτέρη οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος (Skoda Fabia R5) αναμένεται να είναι ακόμα πιο ανταγωνιστικοί, όπως και οι Στάθης Κουκέας- Νίκος Πετρόπουλος (Ford Fiesta R5) που ακολουθούν φέτος όλο το πρωτάθλημα.
Το μεγάλο ερώτημα που τίθεται από τους φίλους των αγώνων είναι το “μετά τα R5 τι;” με πολλούς συνδυασμούς διαφορετικών κατηγοριών να φλερτάρουν με μια θέση στο βάθρο. Είναι τα 3 Rally3 που θα κάνουν την εμφάνιση τους για πρώτη φορά στο Πρωτάθλημα Ασφάλτου, με πληρώματα τους Νώντα Καρανικόλα- Γιώργο Κακαβά (Ford Fiesta Rally3), Πασχάλη Χατζημάρκο- Μάριο Τσαούσογλου (Renault Clio Rally3) και Νίκου Κομνού- Νίκου Κόντου (Renault Clio Rally3) που θα βρουν απέναντι τους τα F2E των πρωταθλητών Δημήτρη και Μάνου Κτιστάκη (Peugeot 306) και των Χρήστου Αυγερόπουλου- Στράτου Γιαβάση, το Peugeot 208 Rally4 των Γιάννη Πλάγου- Άλκη Ρέντη αλλά και το GrA Mitsubishi Lancer Evo IX των Γιώργου Περουλάκη- Λευτέρη Σαρρή.
Στη μάχη της F2 τη νίκη από τους Πλάγο- Ρέντη θα διεκδικήσουν οι Γιάννης Κωνσταντινίδης- Δημήτρης Κυπαρισσάς (Citroen DS3 R3T), ενώ δυνατά στη μάχη θα μπουν τα “Κρητικά” 106 με πληρώματα τους Γιάννη Νικολιδάκη- Μάνο Πετούση και Γιάννη Καφετζάκη- Νίκο Ξάνθο. Μια θέση στο βάθρο της F2 είναι στις δυνατότητες των “δίλιτρων” Παύλου Μπαξεβανάκη- Σωτήρη Γεροθανάση (Honda Civic Type R), Γιώργου Παντελάκη- Γιώργου Μουρτζούκου (Renault Clio R3), Λάζαρου Σκουλαριώτη- Απόστολου Μακάριου (Renault Clio Sport) όπως και των 1600αρηδων Απόστολου Βεργοζήση- Βασίλη Ανάγνου (Citroen Saxo VTS) και Σταμάτη Μιχαήλ- Γρηγόρη Κορίνθιου (Peugeot 106). Τα βλέμματα στην F2 θα κλέψουν τα πανέμορφα kit-cars των “FILON”- Βαγγέλη Σωτήρχου (Citroen C2 S1600), Γιάννη Καλαιτζιάν- Μαργιάννας Καλογηράτου (Ford Puma Kit Car), το Citroen C2 R2 των Νίκου Τσακίρη- Νίκου Ιντζόγλου και το Peugeot 208 Rally4 της μοναδικής συμμετοχής από την Κύπρο, του Γιώργου Αγαθοκλέους με συνοδηγό τον Βαγγέλη Σεβαστόπουλο.
Αντίστοιχα στην F2E μια θέση στο podium θα κυνηγήσουν οι Ανδρέας Μαργαρώνης- Ανδρέας Καλυβιώτης και οι Γιώργος Παρασκευαΐδης- Γιάννης Σαρητσόγλου με δύο εντυπωσιακά Peugeot 306 Maxi, ενώ κανείς δεν μπορεί να υποτιμήσει τους πολύπειρους 1600αρηδες Ανδρέα Περάκη- Κώστα Κουρουγκιαούρη (Peugeot 206) και Κώστα Αναγνωστάκη- Δημήτρη Αλεξιάδη (Suzuki Swift Sport).
Στη φτωχή κατηγορία Ν φαβορί είναι οι τετρακίνητοι “χωμάτινοι” Ντίνος Τζέμος- Νίκος Μοσχόπουλος με Mitsubishi Lancer Evo IX που θα έχουν να αντιμετωπίσουν τους πρωτάρηδες στα ράλλυ Παναγιώτη Ντελίκο- Ηρακλή Ζήκα με ίδιο αυτοκίνητο αλλά και μια σειρά δικίνητων αγωνιστικών που θα τους κάνουν τη ζωή δύσκολη.
Τα περισσότερα συγκαταλέγονται στη μικρότερη κατηγορία την C6 όπου αναμένονται σκληρές μάχες! Οι έμπειροι Δημήτρης Αμαξόπουλος- Σταύρος Σταμέλος (Peugeot 106) θα βρουν απέναντι τους τους πρώην κυπελλούχους της κατηγορίας Γιάννη Κουτσοδήμο- Σπύρο Βλάγκα (Peugeot 106), Στράτο Σταματάκη- Φίλιππο Φακουρέλη (Peugeot 106) και Βαγγέλη Μασιάλα- Στέφανο Κλόκα (Citroen Saxo). Τo βάθρο στη C6 θα διεκδικήσουν και τα αδέρφια Βίκτωρας και Πανάγγελος Ρέκκας (Citroen Saxo VTS), ο “αθόρυβος” Νίκος Τύρος (Peugeot 106) και οι regulars του πρωταθλήματος Νίκος Μανούσκος- Σπύρος Μπογδάνος (Citroen Saxo VTS). Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στον μοναδικό οδηγό του πρωταθλήματος Juniors που συμμετέχει, τον Δημήτρη Κούγια με συνοδηγό τον πατέρα του Βασίλη στα buckets του Peugeot 106 S16.
Στον αγώνα συμμετέχουν και έξι πανέμορφα Ιστορικά που θα δώσουν το δικό τους χρώμα στις ειδικές της Κυριακής.
Ευτυχώς η σειρά εκκίνησης θα αλλάξει στις ειδικές του δεύτερου σκέλους σύμφωνα με την προσωρινή κατάταξη και δεν θα ταλαιπωρηθούν αρκετά πληρώματα.
Η ζέστη αναμένεται να ταλαιπωρήσει πληρώματα και θεατές το σαββατοκύριακο οπότε όσοι ανεβείτε στο βουνό φροντίστε να είστε κατάλληλα εξοπλισμένοι, ενώ φροντίστε να διατηρήσετε την περιοχή του αγώνα καθαρή από σκουπίδια. Καλό αγώνα σε όλους!
Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας έχει κάνει σημαντική δουλειά στον τομέα της ενημέρωσης και όλες τις πληροφορίες για τον αγώνα μπορείτε να τις βρείτε στο site της λέσχης ( www. alal.gr) όπως και στις σελίδες της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Συμμετοχές:
Ωράριο:
Χάρτες: