Πρωτάθλημα Ασφάλτου 2021- 3. Ράλλυ Κρήτης- leg1- Οι Αναπολιοτάκης- Τσιούκας δίνουν το ρυθμό
Με τους Γιώργο Αναπολιοτάκη- Θανάση Τσιούκα να σημειώνουν τον ταχύτερο χρόνο και στα τρία περάσματα από την ειδική “Αυγενική” ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος του 43ο Ράλλυ Κρήτης. Οι Πρωταθλητές ήταν για ακόμα μια φορά το ταχύτερο πλήρωμα οδηγώντας το μαυροκόκκινο Ford Fiesta R5, αυτή τη φορά στις ειδικές διαδρομές της ιδιαίτερης πατρίδας του οδηγού, και έδωσαν το ρυθμό, τον οποίο πρέπει να ακολουθήσουν όσοι θέλουν να τους ξεπεράσουν.
Οι Λευτέρης Αλυγιζάκης- Μιχάλης Χατζηδάκης με το Skoda Fabia R5 της i-race είναι αυτοί που προσπάθησαν να ακολουθήσουν τους χρόνους των πρώτων, όμως ήταν σε κάθε ειδική διαδρομή “ένα κλικ πίσω”, βλέποντας την διαφορά στην ανασυγκρότηση στο Παγκρήτιο Στάδιο να φτάνει στα 9 δευτερόλεπτα. Διαφορά καθόλου απαγορευτική για τη διεκδίκηση της νίκης, με σχεδόν 60 αγωνιστικά χιλιόμετρα να απομένουν για τον τερματισμό, που απαιτεί βέβαια υπερπροσπάθεια από το πλήρωμα από το Ρέθυμνο, δεδομένης της ποιότητας και ταχύτητας των πρωταθλητών.
Την τρίτη θέση της γενικής κατάταξης κρατάνε σφιχτά οι Γιώργος Περουλάκης- Λευτέρης Σαρρής (Mitsubishi Lancer Evo IX) που παλεύουν μόνο για τους βαθμούς της γενικής αφού η κλάση τους δεν βαθμολογείται στον αγώνα.
Η μεγάλη μάχη εξελίσσεται στην κατηγορία F2 με πολλά πληρώματα να οδηγούν “με την ταυτότητα στο στόμα”. Με αρχηγούς για ακόμα μια φορά τους Δημήτρη και Μάνο Κτιστάκη (Peugeot 306 S16) οι οποίοι χρειάστηκε να πιέσουν για να ξεφύγουν από τα πολλά “σαξόραλα” που ακολουθούν διεκδικώντας τη νίκη στην κλάση τους αλλά και το βάθρο της F2!
Οι πρωτοπόροι της C4 Μιχάλης Ζερβάκης- Γιάννης Λιοδάκης (Citroen Saxo VTS) είναι αυτοί που ακολουθούν κατά πόδας το πλήρωμα του 306, σε μια κατηγορία που μετράει σημαντικές “απώλειες”. Εκτός μάχης τέθηκαν οι πρωτοπόροι της C4 μέχρι την 2η διαδρομή Μανώλης και Στάθης Νηστικάκης (Citroen Saxo VTS) από μικροέξοδο, με την οδήγηση τους να “ακροβατεί” αρκετές φορές στο όριο, όπως και οι νικητές των Ιωαννίνων Άγγελος Σφίγγας- Μάριος Χρονάκης με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων τουPeugeot 206 XS που οδηγούν.
Στην έκτη θέση της γενικής και πρώτη της C5 βρίσκονται οι Γιάννης Νικολιδάκης- Μάνος Πετούσης (Peugeot 106 S16) που θέλουν τους βαθμούς της πρώτης θέσης για να περάσουν στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος. Πίσω τους, οι επίσης “regulars” του θεσμού Τίτος Τιτάκης- Αλέξανδρος Χαλκιαδάκης (Citroen DS3 R3T) συνεχίζουν να βελτιώνονται στην πρώτη τους χρονιά στα ράλλυ, ενώ την πρώτη οκτάδα συμπληρώνουν οι Δημήτρης Καζανάς- Θοδωρής Μακράκης (Mitsubishi Lancer Evo IX).
Στην κατηγορία C4 τους πρωτοπόρους Ζερβάκη- Λιοδάκη ακολουθούν σε απόσταση ασφαλείας οι Σταύρος Ζεϊμπεκάκης- Γιαννης Συντιχάκης (Peugeot 106 S16) και οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας του κυπέλλου Ανδρέας Περάκης- Κώστας Κουρουγκιαούρης (Peugeot 206 XS).
Αντίστοιχα στην C5, μακριά από τους Νικολιδάκη- Πετούση βρίσκονται οι Γιάννης Δαμιανάκης- Λευτέρης Ζερβάκης (Peugeot 106 S16) που κονταροχτυπιούνται για τη δεύτερη θέση με τους Γιάννη Καφετζάκη- Βαγγέλη Προβιδάκη (Peugeot 106 S16) και τους Χρήστο Αυγερόπουλο- Στράτο Γιαβάση (Peugeot 106 S16). Οι Πατρινοί μάλιστα έχασαν αρκετό χρόνο τερματίζοντας την τρίτη ειδική διαδρομή με κλατάρισμα που τους κόστισε αρκετές θέσεις στην F2.
Στη μικρότερη κατηγορία του Ράλλυ Κρήτης, τη C6, οι φιλοξενούμενοι είναι αυτοί που κατέχουν τα πρωτεία στο πρώτο σκέλος. Οι Μαρίνος Μπενούκας- Δημήτρης Λαμπράκης (Peugeot 106 S16) προηγούνται με διαφορά μόλις 8 δευτερολέπτων των Νίκου Τύρου- Γιώργου Πολυχρονόπουλου με το ολόλευκο Peugeot 106 S16. Κοντά τους και οι Κρητικοί Βαγγέλης Παρθενιάδης- Κώστας Χατζάκης (Citroen Saxo VTS) που θέλουν να κρατήσουν τα κύπελλα και αυτής της κατηγορίας στο νησί.
Ενδιαφέρον αναμένεται και το δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Κρήτης και θα είμαστε στα βουνά να σας μεταφέρουμε τα τεκταινόμενα!
Αποτελέσματα 1ου σκέλους: