Μάχες υψηλού επιπέδου επιφύλασσαν τα 129 αγωνιστικά χιλιόμετρα του πρώτου σκέλους του Ράλλυ Πορτογαλίας. Πέντε διαφορετικοί νικητές στις εννιά ειδικές Πέμπτης και Παρασκευής με τις διαφορές να μετρώνται στα δέκατα του δευτερολέπτου.
Ισχνό προβάδισμα για τον πρωταθλητή Kalle Rovanpera που έχασε κάποια δευτερόλεπτα στο πρωινό loop της Παρασκευής από την επιλογή των ελαστικών του, με τους τέσσερις πρώτους να βρίσκονται στα πέντε δευτερόλεπτα.
Δεύτερος ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) που κέρδισε χρόνο στο απογευματινό loop, κουβαλώντας μόνο μια ρεζέρβα σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους. Η διαφορά τους στο 1 δευτερόλεπτο και οι μάχες μεταξύ τους το Σάββατο αναμένονται ομηρικές!
Έκπληξη μέχρι στιγμής οι επιδόσεις του Takamoto Katsuta, που βρίσκεται στην τρίτη θέση έχοντας κερδίσει και ειδική, συμπληρώνοντας το 1-2-3 για τα Toyota στο πρώτο σκέλος.
Ο μοναδικός από τους πρώτους που δεν κέρδισε ειδική είναι ο Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1) στην τέταρτη θέση της γενικής που συνεχίζει να παραπονιέται για το στήσιμο του αυτοκινήτου του.
Πέμπτος ακολουθεί ο Dani Sordo με Hyundai i20 Rally1 στην φετινή του πρεμιέρα που τη συνδύασε με τρεις πρωτιές σε ειδικές! Ο Ισπανός έχασε αρκετό χρόνο στην τελευταία ειδική του σκέλους
Λιγότερο χρόνο από όσο υπολόγιζε έχασε ο Thierry Neuville επίσης με Hyundai από το καθάρισμα του δρόμου, και παραμένει στη μάχη μέχρι και για τη νίκη.
Αυτός που απογοήτευσε στο πρώτο σκέλος ήταν ο έτερος διεκδικητής του τίτλου Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) με όλα να του πηγαίνουν στραβά. Ο κυριότερος λόγος της άσχημης του επίδοσης ήταν ένα κλατάρισμα στην έβδομη ειδική. Ήταν η ειδική στην οποία ο συνοδηγός του διάβαζε τις σημειώσεις από το κινητό του, αφού ξέχασε το τετράδιο του στο προηγούμενο κοντρόλ! Συν τοις άλλοις σε καμιά ειδική δεν βρήκε το ρυθμό και δεν κατάφερε να είναι ανταγωνιστικός.
Μπροστά του ο Adrien Fourmaux με Ford Puma Rally1 έμεινε ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του χωρίς ωστόσο να καταφέρει να πλησιάσει τους πρώτους. Τελευταίος ανάμεσα στα rally1 o Greg Munster με το δεύτερο Puma, επαναλαμβάνει σε κάθε ειδική ότι βρίσκεται στην Πορτογαλία για να μάθει, σημειώνοντας χρόνους πιο κοντά στα rally2 παρά στους υπόλοιπους “επαγγελματίες”.
Στο WRC2 μεγάλες μάχες δίνουν για την πρωτιά οι Oliver Solberg και Gus Greensmith με τα Skoda Fabia RS Rally2, με τον Yohan Rossel ανάμεσα τους με Citroen C3 Rally2.
To πιο απαιτητικό σκέλος του Ράλλυ Πορτογαλίας είναι αυτό του Σαββάτου, με 9 ειδικές διαδρομές και 145 αγωνιστικά χιλιόμετρα!
Αποτελέσματα 1ου σκέλους: