Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ολοκληρώθηκε στην Καστανιά κάτω από ιδανικές συνθήκες! Ο καιρός ήταν ιδανικός για αγώνα, οι θεατές πολλοί και οι οδηγοί έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό προσφέροντας ωραίες μάχες και θέαμα!
Οι μάχες της ημέρας έγιναν στην ομάδα Ν. Μπορεί στην κορυφή ο Κωνσταντίνος Κάκος με το Mitsubishi Lancer Evo IX να κατέκτησε μια εύκολη νίκη και μαζί το Πρωτάθλημα της κατηγορίας, όμως στους «μικρούς» έγινε πραγματική σφαγή! O Κίμωνας Θέος (Peugeot 106) ήταν αυτός που χαμογέλασε στο τέλος στη Ν έως 2 λίτρα επικρατώντας για 3 δέκατα του δευτερολέπτου του Κωστή Τασούλα (Peugeot 106) και μάλιστα με ανατροπή! Ο Δήμος Παναγουλόπουλος (Peugeot 106) ήταν κι αυτός στη μάχη της νίκης ολοκληρώνοντας τελικά στην τρίτη θέση, μπροστά από τον Αλέξανδρο Αβραμίδη (Renault Clio) που συμμετείχε στη δεύτερη ανάβαση της αγωνιστικής του καριέρας! Οι Φίλιππος Τζαφλίδης (Peugeot 106) και Αντώνης Αντωνίου (Peugeot 106) ακολούθησαν έχοντας ωραία μονομαχία μεταξύ τους.
Ο νεαρός Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi) ήταν αυτός που κατάφερε να κατακτήσει το μοναδικό κύπελλο του οποίου η διεκδίκηση ήταν ανοικτή μέχρι τον τελευταίο αγώνα. Ο Τσιόγκας σημειώνοντας καταπληκτικό χρόνο στο πρώτο ανέβασμα και χαλαρώνοντας το ρυθμό του στο δεύτερο, από τη στιγμή που ο μεγάλος του αντίπαλος Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa Kit Car) ατύχησε έχοντας κλατάρισμα, πήρε ακόμα μια νίκη στην Α/7 κατακτώντας τον τίτλο! Ο team-mate του Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 Maxi) πίεσε στο δεύτερο σκέλος χάνοντας τη νίκη για μόλις 15 εκατοστά του δευτερολέπτου, ενώ τρίτος στην Α έως 2 λίτρα ολοκλήρωσε ο 1600αρης Βαγγέλης Μπλάτζος (Peugeot 106 Rally) σημειώνοντας σπουδαίους χρόνους. Ο επίσης νεαρός Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) ήταν ο απόλυτος νικητής της ομάδας Α χωρίς, δυστυχώς, ανταγωνισμό.
Ανταγωνισμός δεν υπήρξε τόσο στην ομάδα Ε, με τον Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort RS) να παίρνει την νίκη μπροστά από τον Νίκο Πλέσσα (Ford Escort RS 500) και τον Μιχάλη Παρασκευά (Suzuki Swift Gti), όσο και στη formula saloon, όπου ο Κώστας Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) ανέβηκε εύκολα στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, μπροστά από Αντώνη Σταφυλοπάτη (Opel Astra OPC) και Πέτρο Κωστούρο (Toyota Corolla AE86).
Η Ανάβαση Καστανιάς μετρούσε παράλληλα και στο Κύπελλο Αναβάσεων Βορείου Ελλάδας του οποίου οι συμμετέχοντες είχαν το δικό τους αγώνα. Ο Βαγγέλης Μπλάτζος (Peugeot 106) ήταν μακράν μπροστά του συναγωνισμού στην πολυπληθέστερη κατηγορία του αγώνα, αυτή των 1600 κυβικών των Ν-Α-Ε. Στη μάχη για τη δεύτερη θέση, ο Κωστής Τασούλας (Peugeot 106) ήταν ο καλύτερος τερματίζοντας μπροστά από τον Μιχάλη Παρασκευά (Suzuki Swift) που πήρε σημαντικούς βαθμούς για το κύπελλο. Στις λεπτομέρειες κέρδισε την τέταρτη θέση ο Φίλιππος Τζαφλίδης (Peugeot 106) από τους Αλέξανδρο Δήμο (Citroen Saxo), Παναγιώτη Γιουβανίδη (Citroen AX), Κώστα Αναγνωστάκη (Suzuki Swift) και Αντώνη Αντωνίου (Peugeot 106( που συμπλήρωσαν την πρώτη 8αδα.
Έντονος ήταν ο συναγωνισμός και στα 2000 κυβικά των Ν-Α-Ε για το θεσμό του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος. Ο Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 Maxi) ήταν οριακά πιο γρήγορος από τον επικεφαλής της βαθμολογίας του Κυπέλλου Γιάννη Κωνσταντινίδη (Citroen ZX Kit Car) και ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Ο Κωνσταντινίδης μπορεί να έχασε τη νίκη, επέκτεινε όμως τη διαφορά του από τους διώκτες του στη βαθμολογία του κυπέλλου και μόνο κερδισμένος είναι από αυτή την εξέλιξη. Ο Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort RS) συμπλήρωσε το βάθρο, με τον Αχιλλέα Βέργο (Opel Manta) να κλέβει με ανατροπή την τέταρτη θέση από τον μαχητικό Αλέξανδρο Αβραμίδη (Renault Clio). Οι συμμετέχοντες στην πλειοψηφία των βορείων αναβάσεων Αχιλλέας Λάκης (Renault Clio Ragnotti), Γιώργος Παρασκευαΐδης (Peugeot 306) και Νίκος Τριχίδης (Citroen Xsara) ακολούθησαν στην κατάταξη.
Στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα, αυτή των 1400 κυβικών των Ν-Α-Ε τη νίκη κατέκτησε ο Γιάννης Γιαλούρης (Suzuki Swift), μπροστά από τον Αλέξη Μάστορα (Peugeot 106), τον Χρήστο Βεζύρη (Peugeot 106) και τον Γιάννη Ταμπακόπουλο (Peugeot 205).
Ο Κώστας Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) πήρε ακόμα μια νίκη στην κατηγορία formula saloon turbo σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους με τον Κώστα Βασταρδή (Citroen Xsara) να ακολουθεί. Στα ατμοσφαιρικά της ίδιας κατηγορίας, ο Τάσος Χατζηχρήστου (BMW M3) ήταν ο ταχύτερος, με τον Σωκράτη Πάζη (Nissan Micra K12) να τερματίζει δεύτερος και να παραμένει ζωντανός στο κυνήγι του κυπέλλου. Ο Θάνος Αποστολίδης (Citroen AX) συμπλήρωσε το βάθρο.
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο, σε έναν θεσμό που κρατάει ψηλά τη σημαία του εγχώριου motorsport. Το Κύπελλο Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος συνεχίζεται τον Νοέμβριο στην Ελασσόνα, σε μια περιοχή που οι θεατές διψάνε για αγώνες!
Τελικά Αποτελέσματα:
http://www.moto-live.info/admin/HTML/FOC.pdf
http://www.moto-live.info/admin/HTML/FOCKA.pdf