Αναβάσεις Ν. Ελλάδος 2016- 4. Ανάβαση Δημητσάνας- Ζυγοβιστίου- review- Στα 1600 η μάχη της ημέρας με νικητή τον Κωστόγιαννη!
Η κατηγορία των 1600 κυβικών εκατοστών της Ν-Α-Ε ήταν αυτή που έκλεψε την παράσταση στην Ανάβαση Δημητσάνας! Με 28 οδηγούς να συμμετέχουν, δεν αμφέβαλλε κανένας ότι θα υπάρχει έντονος συναγωνισμός! Οι συμμετέχοντες της Α/6 με σαφώς ισχυρότερες κατασκευές είχαν το πλεονέκτημα, κάτι που επιβεβαιώθηκε και από τους χρόνους. Νικητής αναδείχτηκε ο τοπικός Τάκης Κωστόγιαννης οδηγώντας στο όριο ένα Citroen Saxo VTS. Τον 23χρονο οδηγό τον οποίο θέλουμε να δούμε και σε πρωταθληματικούς αγώνες, πίεσε ασφυκτικά στο πρώτο ανέβασμα ο πολύ γρήγορος «Κανέλος» (Peugeot 106) σταματώντας το χρονόμετρο μόλις 2 εκατοστά του δευτερολέπτου πιο αργά από τον Κωστόγιαννη. Ο νεαρός Τριπολιτσιώτης δεν πτοήθηκε και σημειώνοντας έναν απλησίαστο χρόνο στο δεύτερο σκέλος κατέκτησε τη νίκη, αφήνοντας τον «Κανέλο» στη δεύτερη θέση. Τρίτος τερμάτισε ο επίσης τοπικός Γιώργος Γιαννόπουλος (Citroen Saxo). Στην άτυπη μονομαχία στην Ε/10 ο Θανάσης Τσάμης (Citroen AX) υπερίσχυσε μπροστά από τον Διονύση Καλούδη (Peugeot 205 Maxi), ενώ στην αντίστοιχη της Ν/2 ο Κίμωνας Θέος (Peugeot 106) ήταν ο ταχύτερος μπροστά από τον Χαράλαμπο Μίλη (Peugeot 106). Ο Ρένος Παπαδάτος (Peugeot 106) που σημείωσε τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο στην κατηγορία και θα ανακηρυσσόταν Κυπελλούχος Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος κατηγοριών Ν-Α-Ε έναν αγώνα πριν το τέλος, αποκλείστηκε με απόφαση αγωνοδικών!
Έντονος ήταν ο συναγωνισμός και στα 2000 της Ν-Α-Ε με τον Χρήστο Μάντεση (Honda Civic Type R) που επέστρεψε στους αγώνες μετά από καιρό, να κερδίζει στα σημεία τον Βασίλη Ντέρμα που οδήγησε στη Δημητσάνα Ford Escort RS. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Χριστόφορος Αλεξόπουλος (Opel Ascona), ολοκληρώνοντας μπροστά από τους Σπύρο Ντόντη (Opel Astra) και Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic).
Πιο εύκολα από ότι αναμενόταν κέρδισε την κατηγορία των 1400 της Ν-Α-Ε ο Γιάννης Σωτηρόπουλος (Ford Fiesta). Ο αντίπαλος του Στράτος Φωτεινέλης (Suzuki Swift) έχασε χρόνο στο πρώτο πέρασμα τον οποίο δεν μπόρεσε να καλύψει στη συνέχεια, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση. Το βάθρο συμπλήρωσε η Βάσω Κουρτίδου (Toyota Yaris) όντας πρώτη στην άτυπη Α/5, δείχνοντας μαζί με την Θεοδώρα Χόνδρου (Ford Sierra Cosworth) που τερμάτισε στην 3η θέση των 2000+ της Ν-Α-Ε ότι υπάρχουν γρήγορες Ελληνίδες! Μπροστά από τη Χόνδρου τερμάτισαν στην κατηγορία ο Σωτήρης Σπυρόπουλος (BMW M3) που πήρε εύκολα τη νίκη, και ο Γιάννης Ποτουρίδης (Subaru Impreza).
Εύκολη ήταν η επικράτηση για τον Σπύρο Παπαδόπουλο στα ατμοσφαιρικά της saloon που ανέβηκε πιο γρήγορα από όλους το βουνό με το «μελωδικό» Ford Escort RS. Στα turbo της ίδιας κατηγορίας ο Γιάννης Δέλλας (Ford Escort MKII) ήταν ο ταχύτερος μπροστά από τον Γιάννη Καρνέζη (Toyota Starlet) και το Δημήτρη Μήτσια (Nissan Silvia). Πολύτιμους βαθμούς για τη διεκδίκηση του κυπέλλου της saloon πρόσθεσε στη βαθμολογία του με τον τερματισμό του ο Χριστόφορος Γερολυμάτος (Toyota Starlet) που θέλει να πάει το κύπελλο του θεσμού στη Ζάκυνθο!
Αποτελέσματα αγώνα :
http://www.moto-live.info/admin/SCR/Classification%20Cup%20South%20Greece.pdf