Ανατροπές και εκπλήξεις έκρυβε ο τρίτος γύρος του Πανελληνίου πρωταθλήματος Αναβάσεων που πραγματοποιήθηκε στην Κύμη, καθώς σε αρκετές κατηγορίες είχαμε αλλαγή σκυτάλης και διαφορετικό νικητή σε σχέση με το πρώτο σκέλος. Κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα ήταν οι λίγες καθυστερήσεις, γεγονός που συνέβαλε στην ομαλή διεξαγωγή του, ο καλός καιρός και οι αρκετοί θεατές, οι οποίοι μίλησαν με τα καλύτερα λόγια για τον αγώνα.

Καρδιοχτύπια είχαμε στη Formula Saloon, με τον Κώστα Πατσουρέα (Mitsubishi Lancer Evo IX) να ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, εκμεταλλευόμενος την άτυχη στιγμή του Μάριου Ηλιόπουλου και να κάνει το καλύτερο δώρο στον εαυτό του για την ονομαστική του εορτή. O Mario που ήταν ταχύτερος στο πρώτο ανέβασμα, έκοψε ημιαξόνιο που τον ανάγκασε σε τετ-α-κε στη συνέχεια, χάνοντας έτσι τη νίκη μέσα από τα χέρια του.

Επέστρεψε στις επιτυχίες ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) που τερμάτισε δεύτερος στην κατηγορία και πρώτος στην FST2, επικρατώντας του Ντίνου Ζυγογιάννη, σε μια μάχη που δεν ολοκληρώθηκε, καθώς ο οδηγός του Audi A3 εγκατέλειψε άδοξα την προσπάθειά του στο δεύτερο σκέλος. Το βάθρο της Formula Saloon συμπλήρωσε ο Παρασκευάς Ραπατζίκος με την όμορφη Lancia Delta Integrale.

Ανατροπή στο δεύτερο σκέλος και στην Ομάδα Α με τον Ανδρέα Ντόφη (Mitsubishi Lancer Evo VIII) να επικρατεί κυριολεκτικά στο νήμα! Μπορεί στο πρώτο ανέβασμα ο «Σάκης Λιώρης» να ήταν ταχύτερος, ο Ντόφης όμως δεν είχε πει την τελευταία του λέξη και με αντεπίθεση πέτυχε την πρώτη του φετινή νίκη στην κατηγορία που τον έφερε αυτομάτως στην κορυφή της βαθμολογίας. Μόλις 9 εκατοστά (!) του δευτερολέπτου, πίσω του τερμάτισε ο «Σάκης Λιώρης» (Ford Escort WRC), αφήνοντας στην τρίτη θέση το νικητή στο Διόνυσο, Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC) που αντιμετώπισε πρόβλημα με το ημιαξόνιο.

Στην Α έως 2 Λίτρα, επέστρεψε στις επιτυχίες ο περσινός πρωταθλητής Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16) και με δύο γρήγορα ανεβάσματα δεν άφησε περιθώριο αντίδρασης στους αντιπάλους του επικρατώντας παράλληλα και στην Α6. Πολύ καλή εμφάνιση έκανε ο Γιάννης Καλαϊτζιάν (Ford Puma Kit Car) που τερμάτισε δεύτερος,  όντας ο πιο γρήγορος στην Α7, αφήνοντας πίσω του τους Αλέξανδρο Τσιόγκα (Peugeot 106 Maxi) και Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo VTS). Στην Α5, παρά την απειρία του από τη συγκεκριμένη ανάβαση, ο Γιάννης Παράβαλος (Toyota Yaris) απέδειξε για άλλη μια φορά πως είναι σε τρομερή φόρμα πετυχαίνοντας το 3 στα 3 φέτος, εμπρός από το έτερο Toyota Yaris του Νίκου Φιφλή!

Στην Ομάδα Ν, ο εορτάζων Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος του διημέρου, με τον Γιάννη Ποτουρίδη (Subaru Impreza WRX) να τον ακολουθεί. Στη Ν έως 2 Λίτρα, τα προγνωστικά δεν επιβεβαιώθηκαν, με τον Στέλιο Κωνσταντίνου (Honda Civic Type R) να επικρατεί με διαφορά 1 δευτερολέπτου του περσινού πρωταθλητή και πρωτοπόρου του φετινού πρωταθλήματος, Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic Type R).

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS) που ήταν ο πιο γρήγορος στη Ν2, εμπρός από τους Κίμωνα Θέο (Peugeot 106 S16) και Δημήτρη Πολατσίδη (Peugeot 106 S16). Ο Δήμος Παναγουλόπουλος (Citroen Saxo VTS) που ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικός στο πρώτο ανέβασμα, κυνηγώντας τη νίκη, έκοψε ημιαξόνιο και εγκατέλειψε στη δεύτερή του προσπάθεια.

Στο υψηλότερο σκαλί του πόντιουμ στην Ομάδα Ε ανέβηκε ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3) μην αφήνοντας περιθώρια αντίδρασης στον Σάκη Τροβά (BMW M3) που ολοκλήρωσε δεύτερος. Έκπληξη στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα, με τον Παναγιώτη Μπιμπίκα (Volkswagen Golf II) να βάζει φρένο στον μόνιμο νικητή στους τελευταίους αγώνες, Παντελή Βασιλειάδη (Citroen AX) που βρέθηκε πίσω του. Τρίτος ολοκλήρωσε ο Καλαματιανός «Κανέλλος» με Peugeot 106 S16. Οι Μπιμπίκας και Βασιλειάδης επικράτησαν στην Ε11 και Ε10 αντίστοιχα.

Στα ιστορικά, ο Απόστολος Μαρασλής (Ford Escort RS2000 MKI) δικαίως καρπώθηκε τους 25 βαθμούς της πρωτιάς, με τους Δημήτρη Οικονόμου (Volkswagen Golf I) και Κωνσταντίνο Τσαπέπα (BMW 2002) να τον ακολουθούν.

Σε 3 εβδομάδες, δίνεται συνέχεια στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Αναβάσεων με την Ανάβαση Αχλαδόκαμπου στην περιοχή της Τρίπολης.

Αποτελέσματα: http://www.moto-live.info/admin/HTML3/FOC.pdf

Από Apostolis