Κάτω από έναν καυτό καλοκαιρινό ήλιο διεξήχθησαν τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου. Με ορισμένες αναπόφευκτες καθυστερήσεις ολοκληρώθηκε η διαδικασία, από την οποία δεν έλειψαν τα απρόοπτα. Συγκεκριμένα, ο Μάριος Ηλιόπουλος είχε τη στιγμή του, καθώς τούμπαρε στο πρώτο πέρασμα των δοκιμών, με αποτέλεσμα να τραυματίσει το  Ford Escort WRC και να μην είναι σε θέση να αγωνιστεί στον αγώνα της Κυριακής.

20150607_130621(0)

Στην Ομάδα Ν, ο Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer Evo IX) ήταν ταχύτερος σήμερα, αν και στο πρώτο πέρασμα «κράτησε δυνάμεις». Ο τοπικός Θοδωρής Μούγιος (Mitsubishi Lancer Evo IX) στην επιστροφή του στις αναβάσεις πέτυχε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο, εντυπωσιάζοντας, ενώ ο Μάριος Ξανθάκος με Honda Civic Type R ήταν ο πιο γρήγορος στη δίλιτρη Ν, δείχνοντας από σήμερα τις άγριες διαθέσεις του. Τον οδηγό του κόκκινου Civic αναμένεται να καταδιώξουν αύριο οι Δήμος Παναγουλόπουλος (Citroen Saxo VTS), Σάκης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16) και Δημήτρης Μπρίλλης (Peugeot 106 S16), οι οποίοι θα έχουν και τη δική τους εσωτερική μάχη στη Ν2!

Στην Ομάδα Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) ήταν ορεξάτος πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση και στα δύο σκέλη, με τον Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106 S16) να θέτει γερή υποψηφιότητα για επικράτηση στα δίλιτρα της κατηγορίας. Ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC) που πέτυχε τον τρίτο καλύτερο χρόνο σήμερα στην κατηγορία προτίμησε να μην ανεβεί στο β’ σκέλος δοκιμών. Μάχες προβλέπονται στην Α έως 2 Λίτρα, που εκτός του Βοργιά, σε γρήγορους ρυθμούς κινήθηκαν σήμερα και οι Βαγγέλης Τσιούρης (Peugeot 106 S16), Αλέξης Μητσάκος (Peugeot 106 S16) και Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi).

Στην Ομάδα Ε, ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500) ήταν ο καλύτερος στο β’ σκέλος, με τον Καλαματιανό Σωτήρη Σπυρόπουλο (BMW M3 E30) να θέλει να δυσκολέψει το έργο του πρωτοπόρου της βαθμολογίας. Ικανός να πρωταγωνιστήσει αύριο εμφανίζεται και ο …παντός εδάφους Βασίλης Ντέρμας (BMW M3 E30). Έντονη αναμένεται η μάχη στα δίλιτρα της Ε, καθώς ο συνήθης ύποπτος Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) μπορεί να πέτυχε την καλύτερη επίδοση σήμερα, ωστόσο ο Θανάσης Κουρνιάτης με το εντυπωσιακό Ford Escort MKII έκανε εξαιρετικό δεύτερο πέρασμα. Να μπει στη μάχη της κορυφής θα επιδιώξει ο Γιώργος Ντέκας με Peugeot 205 GTi.

Ο Νίκος Περατινός (Ford Escort WRC) είναι το μεγάλο φαβορί στη Formula Saloon καθώς ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη των δοκιμαστικών. Ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) αν και δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό του πρώτου, εντυπωσίασε με τους  Σπύρο Παπαδόπουλο (Ford Escort), Πιτ Παρθένη (Mitsubishi Lancer Evo IX), Ντίνο Ζυγογιάννη (Audi A3) και Αντώνη Σταφυλοπάτη (Opel Astra OPC) να αναμένεται να παλέψουν για μια θέση στο βάθρο, εκμεταλλευόμενοι και τη μη συμμετοχή του Μάριου Ηλιόπουλου.

Στα ιστορικά, δεν έλειψαν οι εκπλήξεις με τον 33χρονο Ηλία Τσαγγαρά να πετυχαίνει την καλύτερη επίδοση με το Opel Ascona. Για τη νίκη θα παλέψει και οι Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort RS 2000) και Γιώργος Καρράς (BMW 2002 Ti).

Ο αγώνας εκκινεί την Κυριακή στις 10.00 με τη διαδρομή να κλείνει μια ώρα πριν για τους θεατές.

Αποτελέσματα δοκιμαστικών:

Σκέλος Α’: http://www.moto-live.info/admin/HTML2/PRA01.pdf

Σκέλος Β’: http://www.moto-live.info/admin/HTML2/PRA02.pdf

 

Από Apostolis