Παραδοσιακά τα τελευταία χρόνια, η Ανάβαση Κύμης αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Πανελληνίου πρωταθλήματος Αναβάσεων. Έτσι και φέτος, ο απαιτητικός αγώνας με τις 52 στροφές συγκέντρωσε 83 συμμετοχές με τους περισσότερους εκ των φετινών πρωταγωνιστών να δίνουν το παρών, αλλά και με συμμετοχές-έκπληξη και η εκδρομή στην Εύβοια για την παρακολούθηση του αγώνα επιβάλλεται.
Μόλις 3 τετρακίνητα αυτοκίνητα συγκέντρωσε για άλλον ένα αγώνα η Ομάδα Ν, με τους Κωνσταντίνο Κάκο (Mitsubishi Lancer Evo IX) και «Αμερικάνο» με ίδιο αυτοκίνητο να κάνουν την πρώτη τους φετινή εμφάνιση, ευελπιστώντας να «πιάσουν» τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος, Γιάννη Ποτουρίδη με Subaru Impreza WRX. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο επικεφαλής της βαθμολογίας της Ομάδας, Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type R) θέλει να πετύχει το 3 στα 3 και να αυξήσει τη διαφορά από τους διώκτες του. Ο πρωταθλητής του 2015, Νίκος Ντούρας (Peugeot 206 RC), αλλά και ο ταχύτατος στο Διόνυσο, Στέλιος-Πελοπίδας Κωνσταντίνου (Honda Civic Type R) είναι υπολογίσιμοι αντίπαλοι του περσινού πρωταθλητή της κατηγορίας. 11 οδηγοί αυτή τη φορά της Ν2 δήλωσαν συμμετοχή στον αγώνα. Ο επικεφαλής της βαθμολογίας, Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS) ευελπιστεί να πανηγυρίσει την πρώτη του φετινή επιτυχία, απόντων των νικητών των δύο πρώτων γύρων του πρωταθλήματος, Νίκου Κόμνου και Σάκη Γιαννούλη. Πρέπει κανείς να προσέξει και τους Δημήτρη Πολατσίδη (Citroen Saxo VTS) και Δήμο Παναγουλόπουλο (Citroen Saxo VTS) που στο παρελθόν έχουν αποδείξει την ταχύτητά τους, αλλά και τον Κίμωνα Θέο (Peugeot 106) που ακολουθεί φέτος πλήρες πρόγραμμα.
Ατραξιόν της Ομάδας Α αποτελεί η επιστροφή του πολυπρωταθλητή Λεωνίδα Κύρκου στο τιμόνι του Ford Escort WRC. Ο «Λέας» που στο παρελθόν έχει φύγει νικητής από την Κύμη θέλει να αφήσει πίσω του τους πρωταθλητές της κατηγορίας τα τελευταία χρόνια, «Σάκη Λιώρη» (Ford Escort WRC) και Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC). Ικανός να πρωταγωνιστήσει είναι και ο Ανδρέας Ντόφης που με το Mitsubishi Lancer Evo VIII ευελπιστεί σε ένα καλό πλασάρισμα. Εντυπωσιακές εμφανίσεις κάνει φέτος στην Ομάδα Α έως 2 Λίτρα ο Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) που ταξιδεύει μέχρι την Κύμη προκειμένου να ξεφύγει κι άλλο στη βαθμολογία. Ισχυρότερος του αντίπαλος ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16) που τα προηγούμενα χρόνια έκανε περίπατο στο πρωτάθλημα, στοχεύοντας σε ένα δυναμικό comeback στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στην Κύμη.
Από εκεί και πέρα, θα μονομαχήσουν για τη νίκη οι Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi), Γιάννης Δρακόπουλος (Peugeot 106 S16), Δημήτρης Ζαγάρης (Citroen Saxo VTS) και Γιώργος Γιαννόπουλος (Citroen Saxo VTS) ενώ δεν πρέπει να υποτιμήσουμε το Νίκο Ζακχαίο στην πρώτη του επαφή με το Honda Civic Type R R3 σε ανάβαση. Δυνατά στην Α7 θα “παίξουν” και οι Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa Kit Car), Γιάννης Καλαϊτζιάν (Ford Puma Kit Car) και Σπύρος Μαυροειδάκος (Renault Clio R3) στη μάχη του κυπέλλου. Μεγάλος απών του αγώνα είναι ο Γιώργος Αναδιώτης που είχε έξοδο στις χρονομετρημένες δοκιμές του Διονύσου και δεν πρόλαβε να ετοιμαστεί. Ιδιαίτερα ανταγωνιστική αναμένεται η Α5, με τον Γιάννη Παράβαλο που έχει τεθεί επικεφαλής στο πρωτάθλημα να έχει να αντιμετωπίσει άλλους 6 οδηγούς, με τον Νικόλαο Φιφλή με Toyota Yaris να ξεχωρίζει.
Στην Ομάδα Ε, μένει να δούμε αν ο περσινός πρωταθλητής Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500) θα κάνει έναν υγιεινό περίπατο και στην Κύμη. Στα θετικά είναι η επιστροφή του Σάκη Τροβά με BMW M3, αλλά και του Παναγιώτη Ευθυμίου επίσης με BMW M3. Και στην Ε έως 2 Λίτρα ζητείται αντίπαλος, με τον Παντελή Βασιλειάδη (Citroen AX) να έχει μέχρι στιγμής το απόλυτο στο πρωτάθλημα και να αγωνίζεται με στόχο άλλη μια νίκη. Τα φόντα για διάκριση έχουν επίσης ο Χαλκιδαίος Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MKII), ο τρίτος στη Ριτσώνα, Παναγιώτης Μπιμπίκας (Volkswagen Golf) και ο Θοδωρής Μούγιος (Ford Escort).
Όλα τα φώτα αναμένεται να στραφούν και πάλι στον Μάριο Ηλιόπουλο που θα αγωνιστεί με στόχο τον απόλυτο χρόνο ημέρας με το Ford Fiesta WRC, ενώ κανονικά δίνει το παρών στη Formula Saloon ο Κώστας Πατσουρέας με το Mitsubishi Lancer Evo IX και με τους θεατές να ευελπιστούν σε ωραία μεταξύ τους μάχη. Στα δικίνητα της Saloon, ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) ξεπέρασε τα προβλήματα που αντιμετώπισε στο Διόνυσο και εμφανίζεται αποφασισμένος να αντιμετωπίσει τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Ιορδάνη Κωνσταντινίδη (Skoda Fabia 1.4 16V)και τον Ντίνο Ζυγογιάννη (Audi A3).
Στα ιστορικά, εντύπωση προκαλεί η απουσία του πρωταθλητή και μόνιμου νικητή των τελευταίων αγώνων, Γιώργου Κατσαρού με το πεδίο να μένει ανοικτό σε 10 οδηγούς που θα διεκδικήσουν τη νίκη!
Το αγωνιστικό κομμάτι θα ξεκινήσει το πρωί του Σαββάτου 20 Μαϊου στις 11.30 με τη διεξαγωγή των χρονομετρημένων δοκιμών, ενώ την Κυριακή την ίδια ώρα θα ξεκινήσει ο αγώνας. Ο δρόμος κλείνει μία ώρα πριν για τους θεατές. Να είστε εκεί!
Συμμετοχές