Παρουσία πλήθους κόσμου ολοκληρώθηκε την Κυριακή το απόγευμα η Ανάβαση Διονύσου, δεύτερος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων. Ο καιρός ήταν σύμμαχος θεατών και αγωνιζομένων και ο αγώνας κύλησε ομαλά. Οι οδηγοί «οργίασαν» στην Ανάβαση με τους χρόνους να βελτιώνονται σε κάθε πέρασμα και τις μέσες ωριαίες ταχύτητες των πρώτων να ξεπερνούν κατά πολύ τα 120 χιλιόμετρα ανά ώρα!
Η ομάδα Ν ήταν αυτή στην οποία προέκυψε ο πιο έντονος ανταγωνισμός, τόσο στη γενική όσο και στις επιμέρους κατηγορίες. Ο Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer Evo IX) υπερίσχυσε, κερδίζοντας δύσκολα τον Σταμάτη Κατσίμη (Mitsubishi Lancer Evo IX) και τον Βαγγέλη Ανδρεάδη (Mitsubishi Lancer Evo IX) που πίεσαν αρκετά. Στα δίλιτρα της ίδιας ομάδας, οι σαξοραλλάκηδες της N/2 έκλεψαν την παράσταση, με τις μεταξύ τους διαφορές να μετριούνται σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Ο Δημήτρης Μπρίλλης (Peugeot 106) ήταν ο ταχύτερος και επικράτησε έναντι του νικητή της Ριτσώνας Δημήτρη Πολατσίδη (Peugeot 106) ανεβαίνοντας πιο γρήγορα από όλους και στα 2 σκέλη. Στο βάθρο των 2λίτρων και παράλληλα της Ν/2 ανέβηκε ο επανεμφανισθείς σε αναβάσεις Νίκος Ζακχαίος (Citroen Saxo). Η επίδοση του Ζακχαίου αποκτά άλλη σημασία, με την ομάδα του να καταφέρνει να έχει έτοιμο το αυτοκίνητο την τελευταία στιγμή, μετά από ολονύκτια προσπάθεια, αποτέλεσμα της επαφής του οδηγού με τοιχίο στις δοκιμές. Στην πολυπληθέστερη κλάση του αγώνα ακολούθησαν από πολύ κοντά ο Νίκος Κόμνος (Peugeot 106), o περσινός κυπελλούχος της Ν/2 Σάκης Γιαννούλης (Peugeot 106) και ο Τάσος Γρυπιώτης (Peugeot 106).
Η πιο γρήγορη επίδοση του αγώνα ανήκει στον νικητή της ομάδας Ε Γιώργο Κεχαγιά. Ο νεαρός οδηγός απογείωσε το Ford Sierra RS 500 και στα δύο περάσματα και κέρδισε εύκολα την κατηγορία του. Ο Σάκης Τροβάς με την BMW M3 ήταν αδύνατο να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή και περιορίστηκε στη δεύτερη θέση, μπροστά από τους δύο πρώτους της Ε έως 2 λίτρα. Ο Κώστας Ντόφης (Ford Escort RS) επικράτησε εκεί κερδίζοντας παράλληλα και την Ε/11 με τον πρώτο της Ε/10 Παντελή Βασιλειάδη (Citroen AX) να ολοκληρώνει δεύτερος. Τρίτος στα δίλιτρα τερμάτισε ο Μπάμπης Ροΐδόπουλος (Peugeot 205).
Στην ομάδα Α ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) επικράτησε ακόμα μια φορά όντας ο ταχύτερος και στα δύο σκέλη. Ο Παναγιώτης Λιώρης με ίδιο αυτοκίνητο δεν ολοκλήρωσε τον αγώνα. Δεύτερος της Α και καλύτερος της Α έως 2 λίτρα ήταν ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106) που διέλυσε τον συναγωνισμό στην κατηγορία! Η μάχη για τη δεύτερη θέση της δίλιτρης ομάδας που διαδραματίστηκε στο πρώτο σκέλος μεταξύ των Κώστα Παπαχρήστου (Citroen Saxo VTS) και Δημήτρη Ζάγαρη (Citroen Saxo VTS) δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, με τον δεύτερο να εγκαταλείπει και τον Παπαχρήστο να την κατακτά χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Οι οδηγοί της Α/7 ακολούθησαν, με πρώτο της κλάσης τον Νίκο Τσέρτο (Honda Civic Type R) που κέρδισε στο νήμα τον Γιώργο Αναδιώτη (Renault Clio RS). Ο Μπάμπης Γαζετάς (Opel Corsa S1600) τερμάτισε τρίτος πολύ κοντά τους. Στα μικρά της Α ο Βασίλης Μπάτζανος (Peugeot 106) δεν είχε πρόβλημα να κάνει το 2 στα 2 στο πρωτάθλημα με δεύτερο τον Γιώργο Δήμου (VW Polo).
Στη «φτωχή» formula saloon o Πιτ Παρθένης (Mitsubishi Lancer Evo) ανέβηκε τη διαδρομή πιο γρήγορα από όλους. Ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) προσπάθησε πολύ δίχως να καταφέρει να ξεπεράσει το χρόνο του οδηγού του εντυπωσιακού Lancer, επικράτησε όμως εύκολα στην FST2. Το μεγάλο όνομα της κατηγορίας και του αγώνα ο Μάριος Ηλιόπουλος εγκατέλειψε τον αγώνα λόγω μηχανικού προβλήματος στο Ford Escort WRC που οδηγούσε.
Στα ιστορικά, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) δεν είχε για ακόμα έναν αγώνα πρόβλημα να πάρει την πρώτη θέση. Ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort RS) τερμάτισε δεύτερος χωρίς να μπορέσει να απειλήσει και ο Γιάννης Εδιπίδης (Lotus Elan) συμπλήρωσε το «ιστορικό» βάθρο.
Επόμενη πρωταθληματική ανάβαση της χρονιάς η Κύμη, 14-15 Μαΐου η οποία ελπίζουμε να προσφέρει ανάλογες συγκινήσεις.
Φωτογραφίες: Κώστας Αναγνωστόπουλος
Αποτελέσματα: