Σε μια νέα διαδρομή για όλους τους αγωνιζόμενους, αφού την τελευταία φορά που έλαβε χώρα η Ανάβαση Διονύσου οι περισσότεροι από τους οδηγούς δεν είχαν ακόμη γεννηθεί, πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο το πρωί τα δοκιμαστικά περάσματα. Το αισθητό κατέβασμα των χρόνων στο δεύτερο σκέλος από το σύνολο των αγωνιζομένων έδειξε πως οι περισσότεροι χρειάστηκαν περίοδο προσαρμογής στις νέες συνθήκες και άφησε υποσχέσεις πως οι επιδόσεις θα είναι ακόμα καλύτερες στον αγώνα!
Στην ομάδα Ν ο Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer Evo IX) ήταν ο ταχύτερος και στα 2 περάσματα, με τον Σταμάτη Κατσίμη (Mitsubishi Lancer Evo IX) να προσπαθεί να βρει τη φόρμα του μετά την μεγάλη του αποχή από τους αγώνες και τον Βαγγέλη Ανδρεάδη (Mitsubishi Lancer Evo IX) να ακολουθεί από κοντά. Στα 2λιτρα της ίδιας ομάδας ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type R) θα πρέπει να προσπαθήσει πολύ για να κάμψει την αντίσταση των πολλών γρήγορων γαλλικών όπλων της Ν/2. Την έκπληξη στις δοκιμές έκανε ο τοπικός Δημήτρης Μπρίλλης (Peugeot 106) με ένα εξαιρετικό δεύτερο πέρασμα, ενώ ταχύτατοι ήταν και οι Δημήτρης Πολατσίδης και Τάσος Γρυπιώτης με ίδια αυτοκίνητα. Στη μάχη της νίκης στη Ν/2 και γιατί όχι, στα δίλιτρα, θα είναι οι Σάκης Γιαννούλης (Peugeot 106) και Νίκος Ζακχαίος (Citroen Saxo) που δεν ολοκλήρωσαν το δεύτερο ανέβασμα, ο πρώτος λόγω προβλήματος στη μετάδοση και ο δεύτερος λόγω σπασμένου ψαλιδιού από επαφή με τοιχίο.
Στην Α ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) είναι το μεγάλο φαβορι αφού ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο σκέλη, με τον Παναγιώτη Λιώρη, επίσης με Ford Escort WRC να μην μπορεί να ακολουθήσει το ρυθμό του. Αίσθηση προκάλεσε ο χρόνος του Σπύρου Βοργιά (Peugeot 106) που θέτει ισχυρή υποψηφιότητα για τη νίκη στα 2 λίτρα, με τα Citroen Saxo VTS των Κώστα Παπαχρήστου και Δημήτρη Ζάγαρη να ακολουθούν σε χρόνους στα 1600. Μάχες προβλέπονται αύριο και στην Α7 με τους Μπάμπη Γαζετά (Opel Corsa S1600), Γιώργο Αναδιώτη (Renault Clio RS), Νίκο Τσέρτο (Honda Civic Type R) και Σταύρο Χατούπη (Opel Corsa Kit Car) να κινούνται σε παρόμοιους ρυθμούς! Στην Α/5 φαβορί είναι ο Βασίλης Μπάτζανος (Peugeot 106), κανένας όμως δεν μπορεί να υποτιμήσει τους Γιώργο Δήμου (VW Polo) και Γιάννη Παράβαλο (Toyota Yaris) που έδειξαν ορεξάτοι.
O Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500) ήταν ο καλύτερος και στα 2 περάσματα των χρονομετρημένων δοκιμών στην ομάδα Ε στο Διόνυσο. Ο Σάκης Τροβάς και ο Βασίλης Καλκούνος με τις BMW M3 θα προσπαθήσουν να τον ξεπεράσουν στον αγώνα, με τον Παναγιώτη Ευθυμίου να είναι ο άτυχος των δοκιμών αφού είχε μικροέξοδο και δεν ολοκλήρωσε κανένα πέρασμα. Οι Κώστας Ντόφης (Ford Escort RS) και Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) ήταν οι πιο γρήγοροι σε Ε11 και Ε10 αντίστοιχα, με τους Γιάννη Τσαλαματά (Peugeot 309) και Μπάμπη Ροΐδόπουλο (Peugeot 205) να αποτελούν τους κυριότερους αντιπάλους τους την Κυριακή.
O Μάριος Ηλιόπουλος έκανε ταχύτατο πρώτο ανέβασμα με το Ford Escort WRC της κατηγορίας Formula Saloon, δεν κατάφερε όμως να ολοκληρώσει το δεύτερο! Oι Πιτ Παρθένης (Mitsubishi Lancer Evo), Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) και Κώστας Ζυγογιάννης (Audi A3) θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν ενδεχόμενη ατυχία του super Mario για να κλέψουν τη νίκη.
Τέλος, στα ιστορικά με τις πάρα πολλές όμορφες συμμετοχές, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) έδειξε για ακόμα μια φορά ότι είναι μακράν μπροστά από τον ανταγωνισμό. Οι Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort RS), Γιώργος Καρράς (BMW 2002) και Γιάννης Εδιπίδης (Lotus Elan) θα παλέψουν φυσιολογικά για τη δεύτερη «ιστορική» θέση.
Ο αγώνας εκκινεί την Κυριακή 24 Απριλίου ώρα 10:00 με τη διαδρομή να βρίσκεται στη Νέα Μάκρη από την Ανατολή έως τον Άγιο Πέτρο. Ο δρόμος για τους θεατές κλείνει στις 09:00 και αξίζει να αφιερώσετε το κυριακάτικο πρωινό σας για να παρακολουθήσετε τα περάσματα 100 περίπου αγωνιστικών.
Αποτελέσματα δοκιμαστικών:
http://sportstiming.gr/live/results/auto/uh/DIONYS16/T1.pdf
http://sportstiming.gr/live/results/auto/uh/DIONYS16/T2.pdf