Με πολύ καλές επιδόσεις και αρκετό θέαμα ολοκληρώθηκαν το Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου οι χρονομετρημένες δοκιμές της Ανάβαση Ομαλού. Οι χρόνοι σε όλες τις κατηγορίες και κλάσεις κατέβαιναν σε κάθε πέρασμα και προβλέπονται σκληρές μάχες στις ομάδες Α, Ν και Ε, όπως και στις περισσότερες κλάσεις.
Εκεί που φαίνονται πιο ξεκάθαρα τα πράγματα είναι στη Formula Saloon. Ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta WRC) ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος του βουνού στα δοκιμαστικά περάσματα και μόνο ο δικός του κακός εαυτός μπορεί να του στερήσει τη νίκη στην ομάδα. Ο Κώστας Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) προσπάθησε αρκετά βελτιώνοντας συνεχώς τις επιδόσεις του, όμως από ότι φαίνεται θα αρκεστεί στη μάχη για τη δεύτερη θέση με τους «δικίνητους» μονομάχους Αντώνη Σταφυλοπάτη (Opel Astra OPC) και Κώστα Ζυγογιάννη (Audi A3).
Στην ομάδα Α, τα δύο Ford Escort WRC με οδηγούς τους Μιχάλη Ευθυμίου και Παναγιώτη Λιώρη κινήθηκαν στον ίδιο ρυθμό και θα ψάξουν να βρουν την Κυριακή το τελευταίο δέκατο του δευτερολέπτου που θα τους δώσει τη νίκη, ενώ σε χρόνους ακολούθησαν οι τοπικοί Μανώλης Αλεξάκης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) και Στέλιος Μιχαηλάκης (Subaru Impreza WRX Sti). Στην Α έως 2 λίτρα ο ήδη πρωταθλητής Σπύρος Βοργιάς σημείωσε τις καλύτερες επιδόσεις στις δοκιμές, όμως τους χρόνους του πλησίασαν ο επίσης 1600αρης Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) και οι δίλιτροι Δημήτρης Κτιστάκης (Peugeot 306), Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi), Δημήτρης Φρατζεσκάκης (Ford Fiesta).
Έντονος συναγωνισμός προβλέπεται και στην Ομάδα Ν. Οι Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Κώστας Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) σημείωσαν παραπλήσιο χρόνο στο πρώτο ανέβασμα των δοκιμών, με τον Αργυρίου να μην επιχειρεί περαιτέρω περάσματα και τον Κάκο να κατεβάζει τους χρόνους του. Ο τοπικός Ανδρέας Μαραγκάκης (Peugeot 106 Rallye) δείχνει έτοιμος να «κλέψει» τη νίκη στα 2 λίτρα της Ν από τους διεκδικητές του πρωταθλήματος Διονύση Γιαννούλη, Νίκο Κόμνο και Δημήτρη Πολατσίδη με ίδια αυτοκίνητα, ενώ και ο απερχόμενος πρωταθλητής Νίκος Ντούρας (Peugeot 206 RC) θα έχει λόγο στη διαμόρφωση του αποτελέσματος.
Δεν θα είναι τόσο εύκολα τα πράγματα για τον Γιώργο Κεχαγιά (Ford Sierra RS 500) στην ομάδα Ε, αφού βρήκε ισχυρούς αντιπάλους στα πρόσωπα των Μιχάλη Πατεράκη (Lancia Delta Integrale) και Παντελή Βασιλειάδη (Citroen AX). Ο τελευταίος θα διεκδικήσει τη νίκη στην Ε έως 2 λίτρα από τους γρήγορους Τρύφωνα Χασάπη (Citroen AX), Θανάση Μπίμπικα (VW Golf), Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort RS) και Σταύρο Σταυρουλάκη (Suzuki Swift).
Ανάμεσα στα λίγα ιστορικά που συμμετέχουν στον αγώνα, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS) ήταν ο πιο γρήγορος στις δοκιμές, με τον Λεωνίδα Τσαγγαρα (Opel Ascona) να είναι ο ταχύτερος των υπολοίπων.
Ώρα για αγώνα λοιπόν! Την Κυριακή στις 11 το πρωί ξεκινάει το πρώτο από τα δύο ανεβάσματα του Ομαλού και ο συναγωνισμός αναμένεται σκληρός! Καλό αγώνα σε όλους!
Αποτελέσματα Χρονομετρημένων Δοκιμαστικών
Α’ Σκέλος: http://www.moto-live.info/admin/HTML3/PRA01.pdf
Β’ Σκέλος: http://www.moto-live.info/admin/HTML3/PRA02.pdf
Γ’ Σκέλος: http://www.moto-live.info/admin/HTML3/PRA03.pdf