Με τον κόσμο να δίνει για άλλη μια χρονιά βροντερό παρών στις στροφές της Ανάβασης Πορταριάς, ολοκληρώθηκε ο 7ος γύρος του πανελληνίου πρωταθλήματος αναβάσεων. Έστεψε πρωταθλητές η Πορταριά, σε έναν αγώνα που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι τέλους, με τον καιρό να είναι σύμμαχος των οδηγών.

katsimis3
Στην Ομάδα Ν, ο 34χρονος Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo IX) ήταν αλάνθαστος στον αγώνα, επικρατώντας και στα δύο σκέλη, πετυχαίνοντας έτσι την πρώτη του φετινή νίκη. Με τη δεύτερη θέση στην Πορταριά, ο Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer Evo IX) ανακηρύχθηκε πρωταθλητής για φέτος, βλέποντας τον μεγάλο του αντίπαλο στο φετινό θεσμό, Κωνσταντίνο Κάκο με ίδιο αυτοκίνητο να τερματίζει τρίτος.

panagoulopoulos2
Δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στους αντιπάλους του στη Ν έως 2 Λίτρα ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type R), επαναλαμβάνοντας την περσινή του επιτυχία στον αγώνα. Αμείωτο ήταν το ενδιαφέρον για τις πιο πίσω θέσεις, με τον Κορίνθιο Δήμο Παναγουλόπουλο (Citroen Saxo VTS) να τερματίζει τελικά δεύτερος στην κατηγορία και πρώτος στη Ν2, βλέποντας τους αντιπάλους του να χειροτερεύουν το χρόνο τους στο τελευταίο πέρασμα. Μια ανάσα πίσω από τον οδηγό του Saxo βρέθηκε ο περσινός πρωταθλητής της «μικρής» Ν, Νίκος Ντούρας με Peugeot 206 RC. Εκτός βάθρου έμεινε ο Απόστολος Βλάχος (Peugeot 106 S16) παρά τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο που πέτυχε στο πρώτο σκέλος. Χαρακτηριστικό του έντονου συναγωνισμού της κατηγορίας ήταν πως η διαφορά που χώρισε τον δεύτερο Παναγουλόπουλο από τον τέταρτο Βλάχο ήταν μόλις 0,1 δευτ! Στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική Ν2, πίσω από τους Παναγουλόπουλο και Βλάχο τερμάτισαν οι Απόστολος Κούσης (Citroen Saxo VTS) και Διονύσης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16), με τον τελευταίο να συλλέγει πολύτιμους βαθμούς που τον κρατάνε ζωντανό στην υπόθεση-τίτλος της κατηγορίας, καθώς ο μεγάλος του αντίπαλος, Νικόλαος Κόμνος (Peugeot 106 S16) ολοκλήρωσε έβδομος. Ο τρίτος της μάχης του τίτλου της Ν έως 2 λίτρα Δημήτρης Μπρίλλης (Citroen Saxo) εγκατέλειψε από έξοδο στο δεύτερο σκέλος.

14456889_10154473307865050_276190186_o

Στην Ομάδα Α, ο Παναγιώτης Ευθυμίου που για την περίσταση βρέθηκε στο μπάκετ του Ford Escort WRC το οποίο βλέπουμε συνήθως στα χέρια του πατέρα του, Μιχάλη, επικράτησε, ανατρέποντας την εις βάρος του κατάσταση στο δεύτερο σκέλος. Στη δεύτερη θέση αρκέστηκε ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC) και αυτομάτως στέφθηκε πρωταθλητής της Α, εκμεταλλευόμενος και την απουσία του Μιχάλη Ευθυμίου.

tsiogkas2

Τρίτος ολοκλήρωσε ο Αλέξανδρος Τσιόγκας που με το Peugeot 106 Maxi πανηγύρισε τη πρώτη του φετινή επιτυχία στην Α έως 2 Λίτρα. Στα μικρά της Α, πίσω από τον Τσιόγκα που μπήκε γερά στο παιχνίδι κατάκτησης της Α7, βρέθηκε ο Χρήστος Μάντεσης (Honda Civic Type  R) που βρίσκει σιγά-σιγά τον παλιό καλό του εαυτό. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Γιαννιώτης Βαγγέλης Τσιούρης που κινήθηκε εντυπωσιακά με το Peugeot 106 S16 κερδίζοντας την Α6. Δεύτεροι σε Α6 και Α7 βρέθηκαν οι Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) και Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport), με τον κυπελλούχο της Α6, Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106 S16) να έχει μικροέξοδο στο δεύτερο πέρασμα και να ολοκληρώνει χαμηλά στην κατάταξη της Α έως 2 Λίτρα. Συνεχίζει να προηγείται στην βαθμολογία του κυπέλλου της Α7 ο Νίκος Τσέρτος που με το Honda Civic Type R τερμάτισε στην τρίτη θέση. Το βάθρο των 1600 κυβικών στην Α συμπλήρωσε ο Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo), με τέταρτο τον Τάκη Κωστόγιαννη με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ ο εκ των φαβορί της κλάσης Κώστας Παπαχρήστος (Citroen Saxo) εγκατέλειψε στο πρώτο σκέλος από μηχανικό πρόβλημα. Στην Α5, ταχύτερος όλων ήταν ο Άγγελος Μπατσίλας (Suzuki Swift), με τον Νικόλαο Φιφλή (Toyota Yaris) να τερματίζει πίσω του και να μπαίνει στο παιχνίδι διεκδίκησης του τίτλου στην Πιτίτσα.

14453988_10154473305315050_701131500_o

Σε παράσταση για ένα ρόλο εξελίχθηκε η Ομάδα Ε, με τον πρωταθλητή Γιώργο Κεχαγιά (Ford Sierra RS500) ουσιαστικά να τρέχει χωρίς αντίπαλο και να φτάνει εύκολα σε άλλη μια επιτυχία. Μάχες μέχρι τέλους είχαμε στην Ε έως 2 Λίτρα, με τους Παναγιώτη Μπιμπίκα (Volkswagen Golf), Γιάννη Κωνσταντινίδη (Citroen ZX Kit Car) και Παντελή Βασιλειάδη (Citroen AX) να πετυχαίνουν παραπλήσιο χρόνο στο πρώτο σκέλος και να αφήνουν ανοιχτούς λογαριασμούς για τη συνέχεια. Στο δεύτερο σκέλος, ο Μπιμπίκας εγκατέλειψε την προσπάθειά του, με τον Κωνσταντινίδη τελικά να επικρατεί σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του σε αναβάσεις. Δεύτερος ολοκλήρωσε ο Παντελής Βασιλειάδης που ανακηρύχθηκε πρωταθλητής στην κατηγορία.

14407813_10154473305135050_1834669160_o

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ρένος Αρβανιτάκης (Suzuki Swift) που κατέπληξε τα πλήθη με την εμφάνισή του και στην Πορταριά. Ταχύτερος στην Ε11 ήταν ο Κωνσταντινίδης, έχοντας πίσω του τους Λάζαρο Σκουλαριώτη (BMW E30) και Γιώργο Μπαλντούνη (Ford Escort RS 2000). Με την τέταρτη θέση στην Ε11, ο Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort RS 2000) κατέκτησε το κύπελλο της κατηγορίας.

iliopoulos5

Έχοντας σπάσει στις δοκιμές του Σαββάτου το ρεκόρ της Ανάβασης Πορταριάς, ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta WRC) έφτασε με άνεση σε άλλη μια νίκη στη Formula Saloon που αυτομάτως τον χρίζει πρωταθλητή της κατηγορίας για το 2016. Ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) ανέβασε ρυθμό στο δεύτερο σκέλος, κλέβοντας τη δεύτερη θέση από τον Αντώνη Σταφυλοπάτη με Opel Astra OPC. Ο οδηγός του Astra ήταν ο ταχύτερος στην FST2 και κατέκτησε και μαθηματικά τον τίτλο της κατηγορίας. Ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1800) επικράτησε στα Ιστορικά, τα οποία όμως δεν συγκέντρωσαν ικανό αριθμό συμμετεχόντων και δεν προσμέτρησαν.

saitas4

Επόμενος και τελευταίος γύρος του πρωταθλήματος αναβάσεων είναι η Ανάβαση Πιτίτσας που επιστρέφει στο καλεντάρι και θα διεξαχθεί στις 15- 16 Οκτωβρίου. Νωρίτερα, 6 Έλληνες, κατά κύριο λόγο φετινοί πρωταθλητές, θα αναμετρηθούν με ξένους αγωνιζόμενους στην Τσεχία, καθώς θα συμμετάσχουν στο FIA Hillclimb Masters το διήμερο 8 και 9 Οκτωβρίου.

Τελικά Αποτελέσματα:

http://www.moto-live.info/admin/HTML3/FOC.pdf

Από Apostolis