Με την επικράτηση των φαβορί στις περισσότερες ομάδες και κλάσεις ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Κυριακής 30 Απριλίου η Ανάβαση Διονύσου. Μία ανάβαση μέσα στην Αττική, η πιο γρήγορη του πρωταθλήματος μάλιστα, με τη μέση ωριαία ταχύτητα του νικητή να ξεπερνάει τα 142 χιλιόμετρα/ώρα και τους θεατές να είναι πολλοί και να απολαμβάνουν τα περάσματα των 100 περίπου οδηγών που συμμετείχαν.

Οι ταχύτερες επιδόσεις σημειώθηκαν, όπως ήταν αναμενόμενο, στην ομάδα Formula Saloon, στην οποία συμμετέχουν τα πιο δυνατά αυτοκίνητα του αγώνα. Ο πρωταθλητής Μάριος Ηλιόπουλος με το ανανεωμένο Ford Fiesta WRC επικράτησε άνετα σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, με τον μεγαλύτερο του αντίπαλο, τον νικητή της Ριτσώνας Κώστα Πατσουρέα (Mitsubishi Lancer Evo IX) να μην εκκινεί στον αγώνα.

Δεύτερος στην ομάδα, ολοκλήρωσε ο νικητής της FST2 Νίκος Γκίκας (Volkswagen Golf IV) στην επανεμφάνιση του στους αγώνες μετά από καιρό. Ο Ντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3) ήταν δεύτερος στα δικίνητα, ενώ ο νικητής της πρεμιέρας Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) δεν ολοκλήρωσε αντιμετωπίζοντας από τις δοκιμές μηχανικά προβλήματα. Πρώτος ατμοσφαιρικός, σε μια κλάση που δεν συμπλήρωσε, τερμάτισε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με την εντυπωσιακή Ferrari 458 Challenge, που δεν πτοήθηκε από την έξοδο του στη Ριτσώνα.

Στην Ομάδα Α ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) επιβεβαίωσε την υπεροχή του, όπως έδειξαν οι χρόνοι των δοκιμών και πήρε την πρώτη του φετινή νίκη. Ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) ακολούθησε στη δεύτερη θέση με τον νικητή της Ριτσώνας «Σάκη Λιώρη» (Ford Escort WRC) να μην καταφέρνει κάτι καλύτερο από την 6η θέση.

Ο Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo) ήταν για δεύτερο σερί αγώνα πολύ δυνατός επικρατώντας στην Α έως 2 λίτρα του πρωταθλητή Σπύρου Βοργιά (Peugeot 106) στη μάχη του αγώνα η οποία κρίθηκε στα δέκατα του δευτερολέπτου! Ο νεαρός Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi) τερμάτισε τρίτος κερδίζοντας παράλληλα την Α/7, ενώ πίσω του ολοκλήρωσαν οι 1600αρηδες Γιώργος Γιαννόπουλος (Citroen Saxo) και Δημήτρης Ζαγάρης (Citroen Saxo VTS). Το βάθρο της Α/7 πίσω από τον Τσιόγκα  συμπλήρωσαν οι Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa Kit Car) και Γιάννης Καλαϊτζιάν (Ford Puma S1600) με τον Γιάννη Παράβαλο (DMack-Toyota Yaris) να σημειώνει τη δεύτερη φετινή του νίκη στην Α/5.

Στην Ομάδα Ν, ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) επέστρεψε μετά από έναν χρόνο απουσίας και κέρδισε! Ο Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo IX) προσπάθησε πολύ, αλλά τελικά περιορίστηκε στη δεύτερη θέση, με τον τρίτο Γιάννη Ποτουρίδη (Subaru Impreza) να διατηρείται στην κορυφή της βαθμολογίας. Ο Γιάννης Φωτεινέλης επικράτησε του Στέλιου Πελοπίδα Κωνσταντίνου στη μάχη των Honda Civic Type R στη Ν έως 2 λίτρα μετά από σφιχτή μάχη.

Με διαφορά ενός δεκάτου του δευτερολέπτου ο Σάκης Γιαννούλης (Peugeot 106) ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στη Ν/2 μπροστά από τον Δημήτρη Ζερβό (Peugeot 106)! Χαρακτηριστικό του σκληρού ανταγωνισμού στην κλάση είναι το γεγονός ότι οι 5 πρώτοι τερμάτισαν στο ίδιο δευτερόλεπτο, με την 5αδα να συμπληρώνουν  οι Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS), Δημήτρης Πολατσίδης (Peugeot 106 S16) και Κίμωνας Θέος (Peugeot 106).

Ακόμα μια νίκη πρόσθεσε στο ενεργητικό του ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500) στην ομάδα Ε τερματίζοντας μπροστά από τον Βασίλη Ντέρμα (BMW M3). Στην Ε έως 2 Λίτρα, ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) δεν είχε αντίπαλο, επικρατώντας του νίκητη της Ε/11 Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort MKII) Ο Γιώργος Μαραβέλιας (BMW E30) ήταν δεύτερος στα 2000 κυβικά με τρίτο τον Δημήτρη Τσούργιαννη (VW Golf 3).

Στα ιστορικά, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600) θριάμβευσε ακόμα μια φορά, ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort RS 2000) ολοκλήρωσε δεύτερος και ο Ανδρέας Καροτσιέρης (Porsche) τρίτος.

Επόμενος αγώνας για το πρωτάθλημα Αναβάσεων στην Κύμη τον επόμενο μήνα!

Τελικά Αποτελέσματα: http://sportstiming.gr/live/results/auto/uh/DIONYS17/KAT.pdf

Από Harris