Μετά την περσινή επιτυχημένη αναβίωσή της, η Ανάβαση Διονύσου δεν θα μπορούσε να λείπει και από το φετινό καλεντάρι του πανελληνίου πρωταθλήματος αναβάσεων. Μόλις 3 εβδομάδες μετά την πρεμιέρα του θεσμού στη Ριτσώνα, δίνεται η συνέχεια σε μια διαδρομή εντός Αττικής, με τον αγώνα να συγκεντρώνει τριψήφιο αριθμό συμμετοχών. Οι 100 συμμετοχές αποδεικνύουν για άλλη μια φορά πως οι αγώνες των αναβάσεων είναι αρκετά δημοφιλείς στους οδηγούς και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα είναι μακράν ο πιο επιτυχημένος θεσμός των ελληνικών αγώνων.
Ισχυρές μάχες και οδήγηση στο όριο προβλέπεται σε όλες τις κατηγορίες του αγώνα, με τους πρωταγωνιστές της πρώτης αναμέτρησης να δίνουν βροντερό παρών, ενώ δε λείπουν οι νέες προσθήκες που θα προσδώσουν ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον στους θεατές. Χωρίς αντίπαλο, όντας ο μοναδικός τετρακίνητος στη Ριτσώνα, ο επικεφαλής της Ομάδας Ν, Γιάννης Ποτουρίδης (Subaru Impreza) θα έχει δύσκολο έργο στο Διόνυσο, έχοντας να αντιμετωπίσει τον επί σειρά ετών πρωταθλητή της κατηγορίας, Πάνο Κύρκο (Mitsubishi Lancer Evo IX), αλλά και τον Σταμάτη Κατσίμη με Mitsubishi Lancer Evo IX. Το δύο στα δύο στο θεσμό θέλει να κάνει ο Γιάννης Φωτεινέλης στην Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα με Honda Civic Type R, ενώ κανείς δεν μπορεί να ξεγράψει τα «σαξόραλλα» της Ν2 που είναι πάντοτε υπολογίσιμα. Εντύπωση προκαλεί πως στον αγώνα θα αγωνιστούν μόνο 13 αυτοκίνητα στη Ν2, σε αντίθεση με τα 20 της Ριτσώνας, με τον περσινό κυπελλούχο της κλάσης, Νίκο Κόμνο να απουσιάζει. Αντίθετα, comeback κάνουν ο πρωταθλητής του 2015, Διονύσης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16) και ο περσινός νικητής της Ν έως 2 Λίτρα στο Διόνυσο, Δημήτρης Μπρίλλης (Peugeot 106 S16). Δυνατοί επίσης, αναμένονται οι Δημήτρης Πολατσίδης (Peugeot 106 S16), Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS) και Λευτέρης Σιμάτος (Citroen Saxo VTS).
Κανείς δεν μπορεί να προδικάσει το αποτέλεσμα στην Ομάδα Α, με τα Ford Escort WRC των Μιχάλη Ευθυμίου και Παναγιώτη Λιώρη να έχουν τον πρώτο λόγο και τον Ανδρέα Ντόφη να αποδεικνύει στη Ριτσώνα πως αποτελεί έναν ισχυρό αντίπαλο για τους πρωταθλητές των τελευταίων ετών. Στα «μικρά» της κατηγορίας, ο Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport) δείχνει ανανεωμένος φέτος, καταφέρνοντας να σπάσει την κυριαρχία του Σπύρου Βοργιά στην πρεμιέρα. Ο περσινός πρωταθλητής που θα αγωνιστεί με Peugeot 106 S16 ταξιδεύει ως το Διόνυσο με στόχο να …απαντήσει και να μαζέψει πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Ικανοί να πρωταγωνιστήσουν εμφανίζονται οι Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi), Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa Kit Car), Γιάννης Καλαϊτζιάν (Ford Puma S1600), Σπύρος Μαυροειδάκος (Renault Clio RS) και Μπάμπης Γαζετάς (Opel Corsa S1600) της Α/7, όπως και οι Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS), Δημήτρης Ζαγάρης (Citroen Saxo VTS) και Γιώργος Γιαννόπουλος (Citroen Saxo VTS) της Α/6. Στην Α5, ο Γιάννης Παράβαλος (DMack-Toyota Yaris) στοχεύει σε άλλη μια επικράτηση φέτος, σε έναν αγώνα που ήταν άτυχος το 2016.
Ψάχνει αντίπαλο στην Ομάδα Ε ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500) που συνεχίζει την ξέφρενη πορεία που ξεκίνησε πέρυσι. Οι Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3 DTM) και Βασίλης Ντέρμας (BMW M3) θα προσπαθήσουν να τον καταδιώξουν. Στην Ε έως 2 Λίτρα, ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) είναι το φαβορί, ενώ για τη νίκη στοχεύουν και οι Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MKII) και Δημήτρης Τσούργιαννης (Volkswagen Golf III).
Μετά τη Ριτσώνα όπου εμφανίστηκε με το εντυπωσιακό Audi R8, ο πρωταθλητής της Formula Saloon, Μάριος Ηλιόπουλος θέλει να επιστρέψει στις επιτυχίες στο Διόνυσο. Με νέο κιβώτιο ταχυτήτων και νέα χρώματα, ο Mario θα οδηγήσει και πάλι το Ford Fiesta WRC και σίγουρα θα ξεσηκώσει τον κόσμο με τα περάσματά του. Ο πρωτοπόρος της κατηγορίας, Κώστας Πατσουρέας (Mitsubishi Lancer Evo IX) αναμένεται να μονομαχήσει με τον περσινό πρωταθλητή, ενώ από εκεί και πέρα ξεχωρίζουν οι συμμετοχές των Αντώνη Σταφυλοπάτη (Opel Astra OPC), Πιτ Παρθένη (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Παναγιώτη Ηλιόπουλου (Ferrari 458 Challenge) που επιστρέφει μετά το ατύχημα στη Ριτσώνα. Με ενδιαφέρον αναμένεται η συμμετοχή του Νίκου Γκίκα (Volkswagen Golf IV) που επιστρέφει στους αγώνες μετά από πολυετή αποχή. Στα ιστορικά, «φρένο» στις επιτυχίες του Γιώργου Κατσαρού (Ford Escort RS 1600) θέλουν να βάλουν οι Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort RS 2000) και Ανδρέας Καροτσιέρης (Porsche 911) σε μια κατηγορία που συγκέντρωσε 25 αυτοκίνητα του παρελθόντος!
Το μενού του Σαββάτου περιλαμβάνει τα 3 σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών, με ώρα έναρξης στις 10.00, ενώ ο δρόμος θα κλείσει στις 09.00 για τους θεατές. Ίδια ώρα έναρξης θα έχει και ο αγώνας της Κυριακής. Ραντεβού στο Διόνυσο!